Mutta Mustameri on nyt Venäjän sisäjärvi.
Maersk on lopettanut liikennöinnin Odessaan eikä taida löytyä enää vakuutusyhtiötä joka antaisi vakuutuksen milleen laivalle joka kokeilee uhmata saartoa.
Itämerestä piti tulla Naton sisäjärvi. Ei ole tullut.
8
57
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Kannattaa tutustua karttaan uudemman kerran.
- Anonyymi00004
Sisämeri vai sisäjärvi, se ei ole pointti.
Itämerta kyllä on lupailtu tulevan Naton sisä-piip, mihin Venäjällä ei olisi asiaa.
Tää on sellaista merisaartojen aikaa, ja aika huonoja nuo saarrot ovat olleet.
Ukraina aloitti "merisodan" Asovanmerellä ja Mustallamerellä, ampui viljalaivojakin.
Seurauksella että sen oma merenkulku tuli saarretuksi 100% kaikista satamista.
Ukrainasta tuli sisämaa.
Ja Trumpin Hormusinsalmen saarto liikenteen avaamiseksi, joka liikenne oli aikaisemmin täysin vapaata ja maksutonta, on johtanut... no, jaa, te tiedätte.
Ja sitten "Venäjän varjolaivaston" vastaiset toimet, no ne ovat lähinnä merirosvousta.
Ei suju merivaltioiltakaan, saati Ukrainalta.
Zelenskin olisi parasta harkita paluuta pianonsoittajaksi.- Anonyymi00005
Heh, olet seurannut liikaa Venäjän propagandaa.
"Ukraina aloitti "merisodan" Asovanmerellä ja Mustallamerellä, ampui viljalaivojakin."
LOL, mitä hevonpaskaa. Merisodankin Asovanmerellä ja Mustallamerellä aloitti Venäjä, ei Ukraina.
- Anonyymi00006
En ole ikinä missään ennen kuullut tai lukenut aloittajan merkillistä väitettä kuvitellusta NATO:n sisäjärvestä.
Mutta Mustallamerellä ja erityisesti Azovanmerellä on kai jotain roskaa tms. koska Venäjä on lopettanut niillä alueilla laivaliikenteen lähes kokonaan.- Anonyymi00007
Kun Suomi ja Ruotsi liittyivät Natoon, niin puhuttiin siitä, miten Itämerestä oli tullut Naton sisäjärvi. No, Venäjän kauppa-alukset kertovat toista. Ei lähellekään...
- Anonyymi00008
Onko Itämeri sitten nykyään Itäjärvi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588