millaisesta asiasta loppupeleissä on edes kyse, vaikka osalla teistä on koulutus. Se ihmetyttää. Se on yleensä pitkäkestoinen prosessi vuosia vuosia kestänyt, aloittakaa mietintä siitä! Pikkuhiljaa oireet pahenee. Oivallatko edes mitä tämmöinen ihminen voi edes päänsä sisällä käydä. Eihän paha tahallaan ole.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Tulee jokin tekijä ja sairaus aktivoituu täyteen mittaansa. Pam!
- Anonyymi00002UUSI
Ne on stressitekijöitä! Joista ihminen ei koe ulospääsyä enää.
- Anonyymi00003UUSI
Siinä ratkottavana nyt sitten
- Anonyymi00004UUSI
Tila voi pahimmillaan jäädä pysyväksi
- Anonyymi00005UUSI
Laitoshoito ainu ratkaisu enää
- Anonyymi00011UUSI
Joo, kaikki kiusaajat vois lähettää sinne.
- Anonyymi00006UUSI
Tai jokin muu yksikkö
- Anonyymi00007UUSI
Otahan niit ketipinoreit nii jaxat
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huono lääke
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole mulla ainakaan tuollaisia lääkkeitä. On vaan 1 masennuslääke ja sillä pärjättävä, ahdistuksen, masennuksen yms. kanssa.
Kiitos vaan kiusaajille. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole mulla ainakaan tuollaisia lääkkeitä. On vaan 1 masennuslääke ja sillä pärjättävä, ahdistuksen, masennuksen yms. kanssa.
Kiitos vaan kiusaajille.Laitokseen kuuluisit. Normaalit ihmiset ei tarvi lääkkeitä.
S - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Laitokseen kuuluisit. Normaalit ihmiset ei tarvi lääkkeitä.
SSinä et tiedä mun elämästä vttuakaan, et tiedä mitä mun elämä on ollut vuosia.
Olet varmaan joku kultalusikka pärsseessä syntynyt.
Mä olen normaali, sinä et. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinä et tiedä mun elämästä vttuakaan, et tiedä mitä mun elämä on ollut vuosia.
Olet varmaan joku kultalusikka pärsseessä syntynyt.
Mä olen normaali, sinä et.Normaali ihminen ei tarvitse mt lääkkeitä
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Normaali ihminen ei tarvitse mt lääkkeitä
Eiköhän sinulla palstaäijälle tulkuttamalla piiloableistinaisella ole nuppeja joka lähtöön itselläsi. Jaksamisia sivusta TT
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
SKyllä sinä palstaäijän kautta suurista hankkeista rivien välissä haaveileva maalittaja tarvitsisit enemmän lääkkeitä. Tovottavasti joku järjestää sinut akuutille ihan jo itsesi takia
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Normaali ihminen ei tarvitse mt lääkkeitä
No se on sun onnesi. Mä olenkin tämmönen ADHD ja muuta mukavaa, en niin normaali.
Mutta en käytä huumeita, en ole alkoholisti yms. Toivottavasti tajuat mitä täällä kirjoittelet, tuokin oli aika ikävästi suunnattu. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä sinä palstaäijän kautta suurista hankkeista rivien välissä haaveileva maalittaja tarvitsisit enemmän lääkkeitä. Tovottavasti joku järjestää sinut akuutille ihan jo itsesi takia
Esim hyvinvointialueen huoli-ilmoituslokero tai spämmäämiseen kyllästyneet jeparit. Kannattaa muistaa että kyllä sitä nk moniammatillista verkostotyötä löytyy kun tietty raja ylittyy
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
SÄlä esiinny minuna tai jos olet myös S niin laita muitakin tunnisteita. Itse en kirjoita noin loukkaavasti muista.
Sn vaalea - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Esim hyvinvointialueen huoli-ilmoituslokero tai spämmäämiseen kyllästyneet jeparit. Kannattaa muistaa että kyllä sitä nk moniammatillista verkostotyötä löytyy kun tietty raja ylittyy
Kunnianloukkauskynnys ei sinänsä ylity jos ja kun sekavan tamman sepitelmät ei saa aikaan mitään muuta kuin kulmien nostelua, mutta kyllähän se vähän koneistoa hidastaa kun yksi tukottaa räikeän läpinäkyvää skeidaa kiusanteko mielessä
- Anonyymi00008UUSI
Naurakaa kiusaajat siinä vaan nyt sitten lisää, mua ei naurata, vaan haluaisin auttaa ja ratkaista ongemia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121766
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26491
- 53463