Millaisin ajatuksin tämä aamu lähtenyt käyntiin<3
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Sillee, että mistvit taas tää tunne tuli.
- Anonyymi00002UUSI
OK. Niitä tulee ja menee. Ymmärrän kyllä. Tää on tätä nyt
- Anonyymi00003UUSI
Sekä hyvällä että huonolla fiiliksellä. Tajusin, ettei meille yhteinen tulevaisuus ole mahdollinen. Hän on fiksu, eikä ottaisi sitä riskiä. On hienoa, että hän saa vihdoin arvoistaan vastavuoroisuutta osakseen. Hän olisi kyllä auttanut miestä mäessä, jos olisi ollut tietoinen tilanteestani. Hän olisi jo sanonut jotain, jos hänellä olisi ollut jotain sanottavaa. Mutta kaikkea hyvää heille ja Suomi24:lle.
- Anonyymi00006UUSI
Ainiin ja sanotaanko että m->m. Enemmän mulla oli munaa ku kakslahkeisilla yleensä, sori jos tuli yllätyksenä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ainiin ja sanotaanko että m->m. Enemmän mulla oli munaa ku kakslahkeisilla yleensä, sori jos tuli yllätyksenä.
Ketähän yritätte siellä taas mustata. Ei ole vaikeaa arvata.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ketähän yritätte siellä taas mustata. Ei ole vaikeaa arvata.
Jatkan. Itseään suuremmat voimat sotii nyt kuten koko ajan ihan itseään vastaan.
Pieni lainaus toisesta keskustelusta tähän
"Jos ögale tulee teille töihin, niin mä en ainakaan tule samaan paljuun".
- Anonyymi00004UUSI
Olen ollut yllättävän rehellinen ja avoin. Itselleni.
- Anonyymi00005UUSI
Huono mieli itkettää käsivarressakin joku tulehdus ei voi liikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681006
- 58792
- 86790
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46643
- 62589
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71576Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46559- 28555
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35555