...josta menee optinen kaapeli viritinvahvistimeen johon kytketty korvakuulokkeet.
Mistähän johtuu että kun katson elokuvaa niin äänen voimakkuus muuttuu eli välillä se mennee hiljaiseksi ja välillä taas kuuluu voimakkaammin.
LG telkkari...
13
99
Vastaukset 13
- Anonyymi00002UUSI
Johtuisikohan ihan siitä, että sä itse säädät volumet.
- Anonyymi00009UUSI
Ai joo kysynpähän vielä, miksei niitä kuulokkeita voi laittaa suoraan telkkaan vai eikö siinä ole niille paikkaa? Luulis olevan kyllä. Eikö netistä löydy tietoa, kun etsii tuon LG mallin mukaan tarkemmin? Yleensähän niissä on tietoa myös noista tilanteista. Entä jokin hifipalsta jossain, mistä kysyä? Jokin liike? Onhan niitä, mistä kysellä ja hakea tietoa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai joo kysynpähän vielä, miksei niitä kuulokkeita voi laittaa suoraan telkkaan vai eikö siinä ole niille paikkaa? Luulis olevan kyllä. Eikö netistä löydy tietoa, kun etsii tuon LG mallin mukaan tarkemmin? Yleensähän niissä on tietoa myös noista tilanteista. Entä jokin hifipalsta jossain, mistä kysyä? Jokin liike? Onhan niitä, mistä kysellä ja hakea tietoa.
Tv:ssä ei ole kuulokelähtöä eikä johto sinne yltäisikään ja ainakin ennen vanhaan sieltä tuleva ääni kuraa ja mainoksien ajaksi laitan viritinvahvistimesta radion päälle.
Toki tutkiskelen asiaa netistä lontooksi.
- Anonyymi00003UUSI
etä ohjaus
- Anonyymi00004UUSI
Mulla sama juttu mun kuulokkeissa. Oisko sellanen "jännä" juttu mikä taustalla.
Vaihtelee kellon aikojen mukaan ja aina kun kuuntelen Spotifysta musiikkia niin äänen voimakkuus tosiaan nytkähtää hiljaisemmalle vaikka en koske äänensäätöön. Myöhemmin kuuluu selvä naks ja ääni menee kuulokkeissa kovemmalle. - Anonyymi00006UUSI
Mikä äänilähtöasetus sulla on siellä päällä? Dynaaminen/automaattinen äänenvoimakkuuden tasaus voi tehdä tuota. Hyvin suurella todennäköisyydellä jokin sun laitteistasi yrittää tasata ääntä älykkäästi ja se tekee sitten tuota, kun elokuvissa aina puhe ja tehosteet tulevat eri voimakkuudella.
Tämä ja:
perusohje on, että televisiosta kaikki "parannukset" pois pääältä, niin kaikki toimii paremmin.
Lisäksi tehtaalta tullessa kuva on säädetty pieleen siten, että se on kaupan hyllyssä ihan liian värikäs ja jyrkkäkontrastinen, sillä se kuulemma myy paremmin, eli kuva pitää säätää järkevälle värikkyydelle ja kontrastille.- Anonyymi00010UUSI
buddy-love kirjoitti:
Tämä ja:
perusohje on, että televisiosta kaikki "parannukset" pois pääältä, niin kaikki toimii paremmin.
Lisäksi tehtaalta tullessa kuva on säädetty pieleen siten, että se on kaupan hyllyssä ihan liian värikäs ja jyrkkäkontrastinen, sillä se kuulemma myy paremmin, eli kuva pitää säätää järkevälle värikkyydelle ja kontrastille.Juu, kaikki "älykkäät jutut" ja parannukset pois päältä, niin johan pelittää.
- Anonyymi00007UUSI
Myöskin sama naks ääni kuuluu kun kuuntelen musiikkia suoraan telkkarista kuuluu se "naks" ja ääni hiljenee ja myöhemmin "naks" ja ääni kovenee enkä koske mihinkään äänensäätö nappeihin siinä välissä.
- Anonyymi00008UUSI
Kuulokkeet ottaa häiriöitä naapureiden laitteista. Jos korvakuulokkeisiin kuuluu lähettin, jonka pohjassa on kanavavalitsin 1,2,3, niin yritä vaihtaa sitä. Sillä ainakin omani toipuvat.
- Anonyymi00011UUSI
Tuossa noita asetuksia. Tuo voimakkuuden muutos on aika hidasta ja kun moderni vahvari niin jos haluaa lisätä voimakkuutta esim. desibelin niin nuppia pitää pyörittää monen monta kierrosta, jos olisi vanhanaikainen mekaaninen potentiometri niin riittäisi pieni liike. Sitten kun telkkarin volyymia taas liikaa niin taas hirveä veivaaminen ja kohta puoliin hirveä veivaaminen toiseen suuntaan.
Pitääpä kokeilla mitä tapahtuu kun tuon PCM-asetuksen muuttaa Automaatille.
https://ibb.co/RGgxwgsc
https://ibb.co/Xrvr7fxG
https://ibb.co/b4ykFxb - Anonyymi00013UUSI
Ne tekee elokuvat sillä tavalla, aina hiljaisen hetken jälkeen kuuluu kiljahduksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520