Kengät intohimona

..Marjaana..

Minulla on paljon kenkiä, korkeakorkoiset avokkaat ja saappaat ovat erityisesti mieleeni. Tänäänkin oli "pakko" ostaa eräät avokkaat vaikka todellisuudessa en tarvitsisi yhtään paria kenkiä enää.
Onko kyse fetismistä vai vain kenkiin hurahtamisesta? Uudet kengät tuovat jonkinlaista nautintoa, en tiedä miksi, mutta sitten kyllästyn niihin nopeasto ja taas löytyy uudet ihanat kengät jotka on "pakko" saada.
Muita kohtalotovereita?

16

2931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenkäfriikki.fi

kuinkahan moni suomalainen nainen on hulluna kenkiin? Ja kuinka moni nainen ylipäätäsä tässä maailmassa ei olisi hulluna kenkiin??

Kysynpä vaan...

T: Kenkiä rakastava nainen (;

• danielax

Minä rakastan kenkiä! Matkustan paljon mikä edesauttaa... joka reissulta aina jotain jää mukaan. Itse rakastan saappaita, ja näin kesällä sandaaleita! Ja kaikki tietysti kivalla korolla... 9-12cm. :)
        sata on jo rikki!

• Kenkäfriikki
        danielax kirjoitti:

Minä rakastan kenkiä! Matkustan paljon mikä edesauttaa... joka reissulta aina jotain jää mukaan. Itse rakastan saappaita, ja näin kesällä sandaaleita! Ja kaikki tietysti kivalla korolla... 9-12cm. :)
        sata on jo rikki!

käyppäs katsoo se kenkäfriikki.fi tai com. Stadissa tuo liike ja monen monta kertaa ostanut sieltä.

Minulla on taas se, että kun olen suht pitkä niin ei voi kaikenlaisia kenkiä ostaa. Esim ballerinat on hirveät jos on 39 isompi jalka.

• sanna28

Minun mielipiteeni on että jos kengät tuottaa seksuaalista kiihottumista, on kyse fetismistä jos taas kengät muutoin kiinnostaa on kyse friikkiydestä. Mielestäni hyväksyttäviä molemmat, onneksi emme kaikki ole perinteisen pidättyväisiä, vaan uskallamme olla erilaisiakin :)

PS. itse olen kenkäfetisti ;)

• lea

avokkaat on minustakin tosi ihanat kengät.mulla on pakonomainen tapa jättää avokas varpaitten varaan roikkumaan,istuessani jossain.ensinnäkin se tuntuu kivalta,ja toiseksi,hikiset jalat saa tuuletusta.ja se kerää katseita.

• Sanna,mulla vähän sama vika,
        käytäskö vaikka ensin jossain kahvilla et huomaat,etten ihan mörkö,sen jälkeen ehkä uskaltaisit kutsua ihailemaan kenkä ja saapaskokoelmaasi...?

Kysymys koskee myös muita 'kenkäfriikeiksi' tunnustautuneita...😉

• liliaani

itselleni pakkomielle tuntuu olevan kauniit ja sexikkäät alusvaatteet, joita on kertynyt kymmeniä. Ihan itseäni hävettää välillä ostaa niitä kun sinkkuihmisenä tällä hetkellä muut eivät edes näe niitä ja seurusteluaikoinakin tuli aina kommenttia että "Taas uudet! monetko sulla oikeen on".
      Toinen intohimo on piikkikorkokengät :)

• SamTheMan_

Itsekkin olen kenkäfriikki. Kauniit korkokengät kauniin naisen jalassa, ahh. Voiko kauniimpaa näkyä ollakkaan? Vielä kun löytyäisi edustavannäköisen ja mukavan naisen joka myös käyttäisi niitä monen sadan euron kenkiä eikä vain säilyttäisi niitä kaapissaan...

Huimasti terveisiä kaikille kenkäfriikeille ja fetisisteille! :)

• jopi333

Korkkarit vasta naisen tekee...

• Jep ja mahdollisimman pitkävartiset saappaat -korolla
        tai ilman- myös😙
        Jos Hesalainen kenkä/korkkari/saapasfriikki tarvitset 'kenkähuoltoa',ota yhteyttä...😉

• Tai lähde edes kahville
        johonkin...😯?

• No,se niistä
        kenkäfriikkipimuista😐 tais olla vaan korkkarikeijo ja saapasSami heittämässä 'kokemuksia'...?

Ei sitten yhtään oikeita mimmejä???

• gentlemann

Ei sille mitään voi, jos pitää kengistä. Ex-puoliso aina valitti kuinka miehellä voi olla noin paljon kenkiä. Katsoin juuri vaatekaappiin ja siellä on juhlakenkiäkin lopun elämän ajaksi. No niitähän voi aina myydä, jos niitä on liikaa.

• ihaniasaappaita

Fetismi kenkiin ja saappaisiin on veteen piirretty viiva. Nainen korkokengissä, pitkissä nahkasaappaissa tai pitkävartisissa muotikumisaappaissa saa katseen kääntymään, mutta se lieneekin tarkoitus, että saa vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herämään.

• ettäsellaista

Fetisimihän on sitä, ettei saa seksuaalista tyydytystä kunnolla kuin jos seksikumppanilla on vaikka saappaat jalassa. Se että on hurahtanut kenkiin, ei tee siitä vielä fetismiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe