Kengät intohimona

..Marjaana..

Minulla on paljon kenkiä, korkeakorkoiset avokkaat ja saappaat ovat erityisesti mieleeni. Tänäänkin oli "pakko" ostaa eräät avokkaat vaikka todellisuudessa en tarvitsisi yhtään paria kenkiä enää.
Onko kyse fetismistä vai vain kenkiin hurahtamisesta? Uudet kengät tuovat jonkinlaista nautintoa, en tiedä miksi, mutta sitten kyllästyn niihin nopeasto ja taas löytyy uudet ihanat kengät jotka on "pakko" saada.
Muita kohtalotovereita?

16

2665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenkäfriikki.fi

      kuinkahan moni suomalainen nainen on hulluna kenkiin? Ja kuinka moni nainen ylipäätäsä tässä maailmassa ei olisi hulluna kenkiin??

      Kysynpä vaan...

      T: Kenkiä rakastava nainen (;

      • danielax

        Minä rakastan kenkiä! Matkustan paljon mikä edesauttaa... joka reissulta aina jotain jää mukaan. Itse rakastan saappaita, ja näin kesällä sandaaleita! Ja kaikki tietysti kivalla korolla... 9-12cm. :)
        sata on jo rikki!


      • Kenkäfriikki
        danielax kirjoitti:

        Minä rakastan kenkiä! Matkustan paljon mikä edesauttaa... joka reissulta aina jotain jää mukaan. Itse rakastan saappaita, ja näin kesällä sandaaleita! Ja kaikki tietysti kivalla korolla... 9-12cm. :)
        sata on jo rikki!

        käyppäs katsoo se kenkäfriikki.fi tai com. Stadissa tuo liike ja monen monta kertaa ostanut sieltä.

        Minulla on taas se, että kun olen suht pitkä niin ei voi kaikenlaisia kenkiä ostaa. Esim ballerinat on hirveät jos on 39 isompi jalka.


    • sanna28

      Minun mielipiteeni on että jos kengät tuottaa seksuaalista kiihottumista, on kyse fetismistä jos taas kengät muutoin kiinnostaa on kyse friikkiydestä. Mielestäni hyväksyttäviä molemmat, onneksi emme kaikki ole perinteisen pidättyväisiä, vaan uskallamme olla erilaisiakin :)

      PS. itse olen kenkäfetisti ;)

      • lea

        avokkaat on minustakin tosi ihanat kengät.mulla on pakonomainen tapa jättää avokas varpaitten varaan roikkumaan,istuessani jossain.ensinnäkin se tuntuu kivalta,ja toiseksi,hikiset jalat saa tuuletusta.ja se kerää katseita.


      • Sanna,mulla vähän sama vika,
        käytäskö vaikka ensin jossain kahvilla et huomaat,etten ihan mörkö,sen jälkeen ehkä uskaltaisit kutsua ihailemaan kenkä ja saapaskokoelmaasi...?

        Kysymys koskee myös muita 'kenkäfriikeiksi' tunnustautuneita...😉


    • liliaani

      itselleni pakkomielle tuntuu olevan kauniit ja sexikkäät alusvaatteet, joita on kertynyt kymmeniä. Ihan itseäni hävettää välillä ostaa niitä kun sinkkuihmisenä tällä hetkellä muut eivät edes näe niitä ja seurusteluaikoinakin tuli aina kommenttia että "Taas uudet! monetko sulla oikeen on".
      Toinen intohimo on piikkikorkokengät :)

    • SamTheMan_

      Itsekkin olen kenkäfriikki. Kauniit korkokengät kauniin naisen jalassa, ahh. Voiko kauniimpaa näkyä ollakkaan? Vielä kun löytyäisi edustavannäköisen ja mukavan naisen joka myös käyttäisi niitä monen sadan euron kenkiä eikä vain säilyttäisi niitä kaapissaan...

      Huimasti terveisiä kaikille kenkäfriikeille ja fetisisteille! :)

    • jopi333

      Korkkarit vasta naisen tekee...

      • Jep ja mahdollisimman pitkävartiset saappaat -korolla
        tai ilman- myös😙
        Jos Hesalainen kenkä/korkkari/saapasfriikki tarvitset 'kenkähuoltoa',ota yhteyttä...😉


      • Tai lähde edes kahville
        johonkin...😯?


      • No,se niistä
        kenkäfriikkipimuista😐 tais olla vaan korkkarikeijo ja saapasSami heittämässä 'kokemuksia'...?

        Ei sitten yhtään oikeita mimmejä???


    • gentlemann

      Ei sille mitään voi, jos pitää kengistä. Ex-puoliso aina valitti kuinka miehellä voi olla noin paljon kenkiä. Katsoin juuri vaatekaappiin ja siellä on juhlakenkiäkin lopun elämän ajaksi. No niitähän voi aina myydä, jos niitä on liikaa.

    • ihaniasaappaita

      Fetismi kenkiin ja saappaisiin on veteen piirretty viiva. Nainen korkokengissä, pitkissä nahkasaappaissa tai pitkävartisissa muotikumisaappaissa saa katseen kääntymään, mutta se lieneekin tarkoitus, että saa vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herämään.

    • ettäsellaista

      Fetisimihän on sitä, ettei saa seksuaalista tyydytystä kunnolla kuin jos seksikumppanilla on vaikka saappaat jalassa. Se että on hurahtanut kenkiin, ei tee siitä vielä fetismiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe