Psalmit 81:1-17 FB38
[1] Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; Aasafin virsi. [2] Nostakaa ilohuuto Jumalalle, joka on meidän väkevyytemme; nostakaa riemuhuuto Jaakobin Jumalalle. [3] Virittäkää kiitosvirsi, lyökää vaskirumpuja, soittakaa suloisesti kanteleita ynnä harppuja. [4] Puhaltakaa pasunaa uudenkuun aikana, täyden kuun aikana, meidän juhlapäivämme kunniaksi. [5] Sillä tämä on käsky Israelille, Jaakobin Jumalan säädös. [6] Hän asetti sen todistukseksi Joosefille käydessään Egyptin maata vastaan. Minä kuulen puheen, joka on minulle outo: [7] "Minä nostin taakan hänen hartioiltansa, hänen kätensä pääsivät kantokorin kuormasta. [8] Hädässäsi sinä huusit, ja minä vapautin sinut; ukkospilven peitosta minä vastasin sinulle, minä koettelin sinua Meriban veden luona." Sela. [9] "Kuule, kansani, minä varoitan sinua; Israel, jospa sinä minua kuulisit! [10] Älköön sinulla olko muukalaista jumalaa, äläkä kumarra vierasta jumalaa. [11] Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka toin sinut Egyptin maasta; avaa suusi, niin minä sen täytän. [12] Mutta minun kansani ei kuullut minun ääntäni, eikä Israel noudattanut minun mieltäni. [13] Niin minä annoin heidän mennä pois sydämensä paatumuksessa, he saivat vaeltaa omien neuvojensa mukaan. [14] Oi, jospa minun kansani minua kuulisi ja Israel vaeltaisi minun teilläni, [15] niin minä pian masentaisin heidän vihollisensa ja kääntäisin käteni heidän vihamiehiänsä vastaan. [16] Ne, jotka Herraa vihaavat, matelisivat hänen edessään, ja heidän kohtalonsa kestäisi iankaikkisesti. [17] Mutta kansaansa hän ruokkisi parhaalla nisulla; minä ravitsisin sinua hunajalla kalliosta."
https://bible.com/bible/365/psa.81.1-17.FB38
"Älköön sinulla olko muukalaista jumalaa".
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Aurinko on Jumalani. Kaiken elämän antaja.
- Anonyymi00002
Tarvitse sitä paljon muutakin.
Ja alussa on täytynyt olla kuralätäkkö.
- Anonyymi00003
Miksi meillä sitten on vallalla matujumala!
- Anonyymi00004
Usko kuralätäkköön horjuu.
- Anonyymi00005
Silloin oli paljon Jumalia. Juutalaisillakin. Sitten päätyiväyt ottamaan yhden niistä. Jahven.
Ja naisesta tuli elämän synnyttäjän sijasta epäpuhdas. Temppeliin pääsivät vain portot. Miehiä viihdyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1161094
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423