Miesten Mies 😁 niin että nähdäänkö tänää vai ei
Vastaa 💚💚
Nähdäänkö me tänään mies
22
129
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Ootko joku sammakko joka odottaa prinssiä. Vihree on huono väri.
- Anonyymi00024UUSI
Vihree on paras väri luonnon lapselle🌞🌵
- Anonyymi00002UUSI
Kuka tää painostaja on?
- Anonyymi00003UUSI
Uhkailija vakoilija ☠️
- Anonyymi00004UUSI
No ihan kieroutuneen kiintymyksesi kohde, eli itselleen kirjoitteleva emojisetä, tiivitaavi
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ihan kieroutuneen kiintymyksesi kohde, eli itselleen kirjoitteleva emojisetä, tiivitaavi
Mutta miksi harrastat sitä kun nyt uskaltauduit kommentoimaan
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta miksi harrastat sitä kun nyt uskaltauduit kommentoimaan
Just. Oikein näppärä vastaisku oli
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Just. Oikein näppärä vastaisku oli
Harmittaako se voin toki heittäytyä maahan itkemään ja potkimaan jos se hivelee egoasi 🙄
- Anonyymi00017UUSI
Synkkää 🤦🏻♂️
- Anonyymi00018UUSI
Jotenkin vähän luovuttaneen oloisesti lähti toikin uhkaus, vähän enenmän yritystä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jotenkin vähän luovuttaneen oloisesti lähti toikin uhkaus, vähän enenmän yritystä.
Ei se mikään uhkaus ollut, vaan toteamus. Mutta skaalalaajenna ihmeessä sellaiseksi fläppitaulun mindmapissa tmv
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei se mikään uhkaus ollut, vaan toteamus. Mutta skaalalaajenna ihmeessä sellaiseksi fläppitaulun mindmapissa tmv
Ehkä sun kannattaisi miettiä kirjoituksesi ulkoasua. Saattaa lähteä kommentit poistoon herkästi.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ehkä sun kannattaisi miettiä kirjoituksesi ulkoasua. Saattaa lähteä kommentit poistoon herkästi.
Voi juku se olisi aivan kamalaa…
- Anonyymi00005UUSI
Riippuu, mitä sul on asiaa.
- Anonyymi00008UUSI
Laittoi juuri vihreän autonsa myyntiin. Ostaisitko
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Laittoi juuri vihreän autonsa myyntiin. Ostaisitko
En oo tekemässä autokauppoja tai muutakaan vastaavaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En oo tekemässä autokauppoja tai muutakaan vastaavaa.
Silmä kovana kyllä aloitustasi vahtaat ainakin jotain taitaa olla kaupan
- Anonyymi00007UUSI
Keneltähän mahdat kysyä?
- Anonyymi00009UUSI
En ole kiinnostunut miehistä mitenkään mulle kun on opetettu että mies pystyy pitämään huolen itsestään ja aina olen valmis tappelemaan jos se on reilu mies miestä vastaan tappelu ja vastapuoli edes yrittää lyödä ensin että mä saan luvan hakata urakalla
- Anonyymi00011UUSI
Kiinnostas vähä nähdä oppisinko siitä vie jotain
- Anonyymi00020UUSI
Oletko jo tulossa?
Voin mä yksinkin mennä- Anonyymi00021UUSI
Kenen kanssa pitäisi tulla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557