Elokuvien, median ynm. kautta. Olen joskus ajatellut että ehkä joskus vielä uskovat lavastetaan johonkin hirveään tekoon. Niin moni toivoisi varmaan että joku elävä kristitty tekisi iskun. Keisari Nero teki kerran niin syyttöen kristittyjä asiasta johon hän itse oli syyllinen. Se mahdollisti vainon.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Ei tarvitse lavastaa. Suuria sotia on käyty uskonnon nimissä ja Israel tänään, mitäs siellä tapahtuu?
- Anonyymi00002UUSI
Jos tehtäisiin elokuva mitä tapahtuu Gazassa tai mitä tapahtunut, niin se ei olisi lasten katseltavaa.
Puuttuu kunnon hihhulielokuva, jossa hihhulit tuovat esille uskoa, jossa Jumalan Pyhän Henki heissä vaikuttaa, jossa rakkaus ja rauha on yltäkylläinen. Toisaalta tänä päivänä on netti, joten ei sen esilletuominen ole mitenkään vaikeaa, eikä sen vuoksi tarvitse tehdä kalliita elokuvia.
- Anonyymi00003UUSI
Joskus elokuvissa joku näyttelijä esittää pappia tai vapaiden suuntien saarnamiestä. Mutta olen pannut merkille, ettei yksikään jumalaton näyttelijä kykenen näyttelemään uskovaa saarnamiestä uskottavasti, ja niin, että saisi siitä suorituksestaan Oskar palkinnon.
Yleensä aina uskovaa pappia tai elävää uskovaa näyttelevän näyttelijän suoritus on kiusallista. Sitä on jopa kiusallisen tuskallista katsoa.
Jumalaton ihminen ei käsitä eikä tunne Jumalan elämää joka vaikuttaa uskovissa. Siksi hän ei pysty näyttelemään elävää uskovaa, vaikka olisi hyväkin näyttelijä, koska hän ei itse ole uskossa Jeesukseen Kristukseen eikä tunne Häntä, eikä hänellä ole Jumalan elämää sisimmässään (1 Joh 1:1-3, 1 Kor 2:11-16, Joh 14:20).
Eräs näyttelijä häneltä kysyttäessä kertoi, miten hän pystyy näyttelemään eri persoonallisuuksia niin hyvin. Hän oli sanonut, että hän tutkii tarkasti persoonaa, jota esittää, ja sitten hän valkokankaalla muuttuu siksi persoonaksi. Näyttelijät eivät kuitenkaan pysty tutkimaan elävää uskovaa ja tuntemaan häntä niin, että voisivat valkokankaalla muuttua eläväksi uudestisyntyneeksi uskovaksi.
Luuk 10:22 "Kaikki on minun Isänä antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne, kuka Poika on, kuin Isä; eikä kukaan muu tunne, kuka Isä on, kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
Room 10:3 "sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan,"
Joh 8:19 "Niin he sanoivat hänelle: "Missä sinun isäsi on?" Jeesus vastasi: "Te ette tunne minua ettekä minun Isääni; jos te tuntisitte minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni"." 10:14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
Joh 14:17 "totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva." 16:3 "Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47647Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99634- 61619
- 43565
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520