kateellisia työttömille ?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Niinkauan kuin työtön varastaa yhteisiä varoja , hän on sosialistisen työväenluokan vihollinen
Työttämät on velvoitettava maksamaan tukirahansa takaisin valtiolle- Anonyymi00003
Oletkos ajatellut että myös SINÄ voit joutua työttömäksi?
- Anonyymi00009
Yhteisiä varoja käytetään moneen muuhunkin asiaan. Esimerkiksi sairauspäivärahoihin, vanhempainvapaaseen ja moneen muuhunkin asiaan. Työttömistä nyt vaan on tarkoituksella tehty sylkykuppeja.
- Anonyymi00002
Mutta jos joutuu työttömäksi?
Olen samaa mieltä, että vanhemmat ihmiset ei tunnu oikein tajuavan missä nykään mennään! - Anonyymi00004
Ei kelaloinen herätä minkäänlaista kateuden tunnetta, ei niin missään asiassa
- Anonyymi00005
entä jos on päässyt sairaseläkkeelle...?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
entä jos on päässyt sairaseläkkeelle...?
Pitäisikö työkyvyttömyyseläkeläisiä kadehtia, kas kun ei kuolleitakin sitten :D
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pitäisikö työkyvyttömyyseläkeläisiä kadehtia, kas kun ei kuolleitakin sitten :D
Fiksut on työkyvyttömyys eläkkeellä
Tyhmät lähettelee työhakemuksia 4/kk - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Fiksut on työkyvyttömyys eläkkeellä
Tyhmät lähettelee työhakemuksia 4/kkMinä olen työkyvyttömyyseläkkeellä mutta en tiedä kannattaako olla kateellinen kun liikkumiseni on vaikeaa, lonkissa tekonivelet, kädet ei oikein toimi, lääkkeitä joutuu syömään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olen työkyvyttömyyseläkkeellä mutta en tiedä kannattaako olla kateellinen kun liikkumiseni on vaikeaa, lonkissa tekonivelet, kädet ei oikein toimi, lääkkeitä joutuu syömään.
minulla ei ole tekoniveliä
;)
:|}
|
- Anonyymi00011
Kuka tahansa työllinen voi irtisanoutua ja ryhtyä työttömäksi jos työttömän osa kadehdituttaa. Ei kannata kadehtia. Siitä vaan toimeentulotukikerjäläisten ihanasta asemasta nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561344- 26980
- 78837
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131665Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10632Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 85595
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �128543- 4542
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 92486
- 36465
- 17464
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 36447