Yllättävän hyvännäköinen ikäisekseen no ei se koskaan pahan näköinen ole ollut
Vastaukset 8
Haluaisin huomautella, että NM lyttäsi kaikki työssä käyvät äidit ja syyllisti heidät/ meidät julkisesti. Hän nosti itsensä jalustalle ja antoi itselleen ansiotonta arvoinnousua. Ikävä ihminen!
Valitettavasti en voi olla kanssasi samaa mieltä.- Anonyymi00004
En luonteesta tiedä mutta näöllisesti on kaunis
- Anonyymi00007
Nina nyt on oman elämänsä punkkari.. kuten meistä kaikki.
Osittain olen samaa mieltä Ninan kanssa. Riippuu todella paljon vanhempien ammateista, persoonasta ja tukijoukoista miten onnistuu yhdistää työelämä ja perhe.
Ammatin/uran yhdistäminen lasten hoitoon ja kasvatukseen ei onnistu parhaalla mahdollisella tavalla ilman kahden työssäkäyvän vanhemman täydellistä osallistumista ja heilläkin pitäisi olla ne tukijoukot. Menen jopa niin pitkälle, että määrittelen lapsen päivähoidon pituudeksi maksimissaan 8h ja sekin yli 3-vuotiailta. Jos toisen työ on 3-vuorotyötä, tai vaatii matkustamista, tiivistä keskittymistä ja vastuuta, myös työajan ulkopuolella (ideointia, ajattelua ja plää plää mitä vielä), ja toinen on päivätöissä "vain" 10h on ihan silkkaa valehtelua, että lapset ei kärsi. Menevät nukkumaan tai ainakin pitäisi mennä, parin tunnin päästä, kun päiväkodista haetaan. Ja kun sitä parisuhdettakin pitäisi hoitaa... ja järkätä kahdenkeskistä aikaa, tietysti myös lapsille erikseen (miten monta heitä nyt sitten onkaan). Niin ja sitten yksinhuoltajia on vielä neljännes lapsiperheistä.
- Sheena
- Anonyymi00001
Hänen miehestään oli myös montaa mielipidettä.
Mutta edesmennyttä ei käy arvostella.
Rauha hänen muistolleen.
Rouva ratsastaa puolisonsa maineella!
Mies 65- Anonyymi00003
No se oli aivan mulkhu mutta näöllisesti ninä on hyvän näköinen
- Anonyymi00002
Timppahan oli oman alansa huippuammattilainen jollaisia tämän päivän Aamu-TV myös tarvitsisi vaan tuo hänen vaimokkeensa on joku sellainen irvistävä virtahepo.
- Anonyymi00005
Eiköhän nyt jo olisi aika laittaa nämä vitsit vitsipalstalle eikä enää tänne. Tämä vastaava vitsi on toistunut jo niin moneen kertaan, ensin oli huvittava juttu mutta viikosta toiseen toistuessaan eri nimillä on vaan tylsä.
- Anonyymi00006
Kauneus on katsojan silmissä. Ääni muistaakseni ainakin, kuin nuhaisella variksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494