Urheilija naiset valittavat

Anonyymi-ap

Iltalehdessä yleisurheilija naiset ja hiihtäjät ja nyt lentopallo naiset valittavat liian lyhyistä hameista sukupuolielimet näkyvät eli eikö kaikille pakollinen urheilu asu olisi väljät verkkarit tai college housut ja iso väljä t paita ja lenkkikengät ja urheilutulokset puhuvat ja jos ei pärjää niin uudelle tuntematomalle mahdollisuus ensi vuonna koittaa eli samat tyypit vuodesta toiseen eikä pärjää miksi uusille nuorille ei anneta mahdollisuutta

17

89

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen nudisti, joten mulla on täysoikeus tepastella vaikka koulun pihalle tai baariin ilmimu-nasillani, tai vaikka katsojaksi naisten urheilutapahtumaan. So what 🤷‍♂️? Ideologinen vakaumus eli oon lain yläpuolella. Tässä oli kenties hivenen extraripaus ylidramatisointia 🤏. Anna mun olla oma itseni kun oon itsenimitetty burgeri 🍔.

Turha täsä kenenkään on jeesustella kun elellään kumminkin yhessä jättimäisessä kollektiivisessa sikolätissä. Jos mä oisin kansanedustaja nii marssisin protestiksi täysistuntoon ilkosillani suorassa tv-lähetyksessä. -💊-.

• Anonyymi00002
      UUSI

Eikö ne voisi itse valita asunsa, jollain olisi peittävät vaatteet ja toisella olisi bikinit. Pukeutuisi sen mukaan miltä tuntuu sillä hetkellä, ei olisi pakkoa.

• Anonyymi00003
        UUSI

Eikö se sitten muka ollut miesvi-haa kun mus-ta atleetti juoksi jolloin hänen schlonginsa pulpahti näkyviin kaiken kansan silmille :)? Eihän siitä noussut edes kohua. Ketä vastaan tässä pitäisi nostaa syyte? Once you go bla-ck 😉👌🏿... -💊-.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikö se sitten muka ollut miesvi-haa kun mus-ta atleetti juoksi jolloin hänen schlonginsa pulpahti näkyviin kaiken kansan silmille :)? Eihän siitä noussut edes kohua. Ketä vastaan tässä pitäisi nostaa syyte? Once you go bla-ck 😉👌🏿... -💊-.

Harhaa. Epämukavaa. Kato mustien naisten lantioita. Ne on kaksin-kolminkertaiset.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En tiedä kun en seuraa urheilua. Mutta jos noin on tapahtunut yleisellä paikalla ihmisten edessä, niin tuo vilauttelija pitäisi viedä putkaan saman tien. Näin tehtäisiin missä tahansa muussa tilanteessa kuin urheilussa.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Harhaa. Epämukavaa. Kato mustien naisten lantioita. Ne on kaksin-kolminkertaiset.

Mustilla naisilla on kylläkin kapeammat lantiot kuin valkoisilla naisilla.... Valkoiset naiset ovat leveälantioisia ja suurikokoisia, "isoluisia".

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mustilla naisilla on kylläkin kapeammat lantiot kuin valkoisilla naisilla.... Valkoiset naiset ovat leveälantioisia ja suurikokoisia, "isoluisia".

Jos olet eri mieltä niin laita linkki kuvaan missä tuo mainitsemasi ilmiö on nähtävissä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että niitä mustiakin naisia on hyvin monenmallisia. Riippuu pitkälti siitä mihin kansaan kuuluu, ihan samalla tavalla kuin meissä valkoisissakin on eri kansoissa erilaisia ominaisuuksia.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En tiedä kun en seuraa urheilua. Mutta jos noin on tapahtunut yleisellä paikalla ihmisten edessä, niin tuo vilauttelija pitäisi viedä putkaan saman tien. Näin tehtäisiin missä tahansa muussa tilanteessa kuin urheilussa.

Ei muuten pidä :). Se oli onnettomuus eikä tahallinen vilautus. Vissiin jollekin muullekin käynyt niissä piireissä. Kenties kilpakumppanit kiinnostivat niitä 🤭? Tai vähäpukeiset urheilijanaiset? Mitäs vaatetuttavat itsensä provo-avaan tyyliin 🤷‍♂️? Muumioksikin voi pukeutua. -💊-.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei muuten pidä :). Se oli onnettomuus eikä tahallinen vilautus. Vissiin jollekin muullekin käynyt niissä piireissä. Kenties kilpakumppanit kiinnostivat niitä 🤭? Tai vähäpukeiset urheilijanaiset? Mitäs vaatetuttavat itsensä provo-avaan tyyliin 🤷‍♂️? Muumioksikin voi pukeutua. -💊-.

No mene kadulle ja kokeile itse, sano että se oli "vahinko". Katotaan miten käy.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että niitä mustiakin naisia on hyvin monenmallisia. Riippuu pitkälti siitä mihin kansaan kuuluu, ihan samalla tavalla kuin meissä valkoisissakin on eri kansoissa erilaisia ominaisuuksia.

Jos puhut nyt amerikkalaisista mustista naisista, joilla kyllä on levät lantiot, niin heillä lähes kaikilla on sekoitus valkoisia ja mustia geenejä, ihonvärikin on usein vaalea. Minä puhun nyt aidoista afrikkalaisista naisista, enkä sekoituksista, joita toki afrikassakin on varsinkin etelässä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Lentopallossa on lajisäännöt!

Ne määrää pienet peliasut.
        MIKSI?

Miksi kukaan ei rähise siitä tarpeeksi kovaa?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No mene kadulle ja kokeile itse, sano että se oli "vahinko". Katotaan miten käy.

Enpä taida valkolai-suudestani johtuen. Täytyy olla streetwise näissä asioissa. Oikeuslaitos kohtelisi minua kuin monsteria. Miksi? Siksikö, että suljettujen ovien takana minun edellytetään edustavan sivistynyttä ihmistä mitä pidetään ri-kosten koventamisperusteena (tausta-ajatuksena mahdollisesti todellinen rsismi blckeja kohtaan)?

Oletuksia. Stereotypioita. On tässä maassa paljon jännämiehiä ihan riittävästi omastakin takaa. On suuri riski että syyttäjät ovat vinksahtaneita. -💊-.

• Anonyymi00005
      UUSI

Pallolajeissa naisten maajoukkueet häviävät 15-vuotiaiden poikien paikallisjoukkueille yleensä 7-1 lukemin. Junioripoikien pelit taas eivät kiinnosta kuin omia vanhempia. Kun seksikkyys karsitaan naisten urheilusta, ja suorituksista puuttuu äärimmäinen räjähtävä voima, se ei pidä mielenkiintoa yllä. Kun katsojat häviää, häviää sponsoritkin ja palkkatulot.

Yleensä katsojat ovat lisäksi miehiä, joilla pitäisi olla aikaa katsoa miesten urheilun lisäksi frisbeegolfia kuin naisten koripalloa. Mikseivät naiset itse voi katsoa näitä?

Nuorempana tykkäsin katsoa Daniela Hantuchován tennispelejä Eurosportilta. Tennis sinällään ei koskaan ole kiinnostanut, mutta häntä oli ilo katsella ja ihastella eikä alushousujenkaan tarvinnut vilahtaa. Venuksen ja Serenan peleistä en välittänyt.

• Anonyymi00015
        UUSI

"Venuksen ja Serenan peleistä en välittänyt."

Minä taas katsoin ainoastaan ja vain niitä. Oli oikea show kentällä...

• Anonyymi00006
      UUSI

Urheilijoiden oma valinta minkä asun valitsee. Valikoimassa on enemmän peittäviä jotka ei vaikuta suoritukseen ja vähemmän peittäviä asuja. Kummallista kyllä, useimmat valitsee suorituksensa ajaksi ne vähemmän peittävät asut. Jokin toive siinä varsinkin nykyaikaan saattaa olla.

• Anonyymi00007
      UUSI

Eikö paljon järkevämpää ole antaa itse määritellä mitä pukee päälleen? Jos kyse on joukkuelajista (kuten nyt lentopallo), niin voi antaa pari eri hihan ja lahkeen pituusvaihtoehtoa ja se siitä ongelmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      128
      1542
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      141
      834
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      219
      795
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      34
      736
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      72
      728
    6. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    7. 49
      662
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      63
      588
    9. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      561
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    Aihe