Netin kauneimman rakkausrunon<3
En jaksa ite opetella runoilee, liian tylsää hommaa munlaiselle luovialle, mut sulle haluaisin täräyttää sen kaunehimman.✨
Oot rakas<3
Moiiikka ja toivotan oikein hyvää yötä sinulle!🌙
👱🏻♀️🤚🏻
Etsin sulle mies huomenna
33
207
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
Kiitos, osaisin itsekin kirjoittaa vaikka kaikkein kauneimman runon, minulla ei ole vaan motivaatiota. Itseni vuoksi en mitään tee, tarvitsen muusan. Hyvää yötä 😘
- Anonyymi00002UUSI
Kirjoita sit mullekin joskus<3
- Anonyymi00003UUSI
Hän joka tuota emojia käyttää tunnisteena (et sinä) hän osaa kyllä runoilla ja tekee kauniita runoja.. Hänen ei tarvi kopioida eikä yrittää väkisin. Hän on aito ❤️
- Anonyymi00004UUSI
Oon niin tylsä tyyppi, etten löydä kauniimpaa rakkausrunoa, kuin sanat Rakastan sinua<3✨
❤️🫂❤️
👱🏻♀️🤚🏻 - Anonyymi00005UUSI
Nyt ois lohdutuksen sanat paikallaan puolin ja toisin<3
- Anonyymi00006UUSI
Koska täälki 💊🛌↘️⤵️
Oon niin loppu!! - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Koska täälki 💊🛌↘️⤵️
Oon niin loppu!!Tänne sais joku tulla taas jätesäkkien kans taas vaihteeks, vuori on melekonen!
- Anonyymi00008UUSI
Ajattelen itsekirjoittamieni runojen syntyvän pyyteettömyydestä jota ei voi kopioida. Ne ovat henkilökohtaisia syviä tunteitani ja ajatuksiani henkilökohtaisesti toiselle kirjoitettuna, ei toisten toisille kirjoittamia kopiointeja.
T. 👱♀️ alkuperäinen tämän tunnisteen käyttäjä- Anonyymi00009UUSI
Mä en tykkää runoista 👱🏻♀️🤚🏻
- Anonyymi00010UUSI
Oon tääl<3
Sano ny jotain! - Anonyymi00011UUSI
🤕
- Anonyymi00012UUSI
Voi tauti
- Anonyymi00013UUSI
Pelasta
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pelasta
🧔🏻♀️
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
🧔🏻♀️
❌
- Anonyymi00016UUSI
Jesus
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole elämä!!!
- Anonyymi00018UUSI
Ei ole totuus!
- Anonyymi00019UUSI
Ei pelasta!
- Anonyymi00020UUSI
Amen
- Anonyymi00021UUSI
Ei toivoa
- Anonyymi00022UUSI
Ei rakkautta
- Anonyymi00023UUSI
Ei uskoa
- Anonyymi00024UUSI
Ei luottamusta
- Anonyymi00025UUSI
Mitäs sitten??
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mitäs sitten??
Ihminen on vaan eliö, niin kuin muutkin eliöt, osa evoluution kiertokulkua. Ihmisillä on tunteet, mutta tunteet eivät ole totuus elämästä. Luulen, että koko maailmankaikkeus kuuluu jonkinlaiseen luonnon kiertokulkuun, mutta sitä en tähän ala selvittää teille, koska muuten voidaan tehdä lähete virka-apupynnöllä😳😝
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ihminen on vaan eliö, niin kuin muutkin eliöt, osa evoluution kiertokulkua. Ihmisillä on tunteet, mutta tunteet eivät ole totuus elämästä. Luulen, että koko maailmankaikkeus kuuluu jonkinlaiseen luonnon kiertokulkuun, mutta sitä en tähän ala selvittää teille, koska muuten voidaan tehdä lähete virka-apupynnöllä😳😝
Ja kun ymmärrät tämän teorian, sä et pelkää enää kuolemaa! Sä tajuat, ettei ole olemassa hlvetiä ja tuonelaa! Ei tarvi uskoa mihinkään ahdistavaan, muuta ku olla ja möllöttää! Kun kuolet ei ole mitään kauhua olemassa, vaan samanlainen tila kuin ennen syntymääsi, eli ei tietoisuutta. Kun ei usko, ei tarvi pelotella itseään hlvetil.
Jos jonkin karma meitä on vastassa kaikki pääsemme sinne, näin on, mut mielestäni tämäkin hyvin epätodennäköistä! - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja kun ymmärrät tämän teorian, sä et pelkää enää kuolemaa! Sä tajuat, ettei ole olemassa hlvetiä ja tuonelaa! Ei tarvi uskoa mihinkään ahdistavaan, muuta ku olla ja möllöttää! Kun kuolet ei ole mitään kauhua olemassa, vaan samanlainen tila kuin ennen syntymääsi, eli ei tietoisuutta. Kun ei usko, ei tarvi pelotella itseään hlvetil.
Jos jonkin karma meitä on vastassa kaikki pääsemme sinne, näin on, mut mielestäni tämäkin hyvin epätodennäköistä!Selvitän jeeskuksenkin tähän, jos joku haluaa ja tämä selvitykseni nimenomaan tukisi evoluutioteorian todenperäisyyden. Eli Jeesus oli sen ajan pyhimys, josta kirjoitettiin kirja, jolla saatiin ihmiset kuriin, koska muita keinoja ei ollut. Se on vaan jäänyt kulttuuriimme vahvasti elämään, ei sen kummenpaa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Selvitän jeeskuksenkin tähän, jos joku haluaa ja tämä selvitykseni nimenomaan tukisi evoluutioteorian todenperäisyyden. Eli Jeesus oli sen ajan pyhimys, josta kirjoitettiin kirja, jolla saatiin ihmiset kuriin, koska muita keinoja ei ollut. Se on vaan jäänyt kulttuuriimme vahvasti elämään, ei sen kummenpaa.
Tämä on se lähtökohta, mistä Jeesus asian voisi lähteä purkaa. Mut ei nyt. Laittakaa raksuttaa, hylkää este uskon mahdollisuus, siitä se lähtee. Tsemppiä!
- Anonyymi00029UUSI
Joopa joo taas! Ei ole muuta kuin yksin Jeesus!
- Anonyymi00030UUSI
No sä saat uskoa siihen, se on jokaisen henkilökohtainen asia ja oikeus! Mutta mä tuohon itse kehittämääni evoluuutioteoriaan, mutta sitä en tänne kerro! Koska sit on vaaara joutua parantolaan
- Anonyymi00031UUSI
Kuule, kirjoita vaikka tuo sama juttu hänelle, niin uskoisin hänen ymmärtävän, mitä yrität sanoa.
- Anonyymi00033UUSI
Mietin tässä, että onkohan ateistit älykkäämpiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412219Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
- 115868
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39858Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581