Etsin sulle mies huomenna

Anonyymi-ap

Netin kauneimman rakkausrunon<3

En jaksa ite opetella runoilee, liian tylsää hommaa munlaiselle luovialle, mut sulle haluaisin täräyttää sen kaunehimman.✨

Oot rakas<3

Moiiikka ja toivotan oikein hyvää yötä sinulle!🌙

👱🏻‍♀️🤚🏻

33

207

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kiitos, osaisin itsekin kirjoittaa vaikka kaikkein kauneimman runon, minulla ei ole vaan motivaatiota. Itseni vuoksi en mitään tee, tarvitsen muusan. Hyvää yötä 😘

• Anonyymi00002
      UUSI

Kirjoita sit mullekin joskus<3

• Anonyymi00003
      UUSI

Hän joka tuota emojia käyttää tunnisteena (et sinä) hän osaa kyllä runoilla ja tekee kauniita runoja.. Hänen ei tarvi kopioida eikä yrittää väkisin. Hän on aito ❤️

• Anonyymi00004
      UUSI

Oon niin tylsä tyyppi, etten löydä kauniimpaa rakkausrunoa, kuin sanat Rakastan sinua<3✨

❤️🫂❤️

👱🏻‍♀️🤚🏻

• Anonyymi00005
      UUSI

Nyt ois lohdutuksen sanat paikallaan puolin ja toisin<3

• Anonyymi00006
        UUSI

Koska täälki 💊🛌↘️⤵️

Oon niin loppu!!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Koska täälki 💊🛌↘️⤵️

Oon niin loppu!!

Tänne sais joku tulla taas jätesäkkien kans taas vaihteeks, vuori on melekonen!

• Anonyymi00008
      UUSI

Ajattelen itsekirjoittamieni runojen syntyvän pyyteettömyydestä jota ei voi kopioida. Ne ovat henkilökohtaisia syviä tunteitani ja ajatuksiani henkilökohtaisesti toiselle kirjoitettuna, ei toisten toisille kirjoittamia kopiointeja.

T. 👱‍♀️ alkuperäinen tämän tunnisteen käyttäjä

• Anonyymi00009
        UUSI

Mä en tykkää runoista 👱🏻‍♀️🤚🏻

• Anonyymi00010
      UUSI

Oon tääl<3
      Sano ny jotain!

• Anonyymi00011
      UUSI

🤕

• Anonyymi00012
      UUSI

Voi tauti

• Anonyymi00013
        UUSI

Pelasta

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pelasta

🧔🏻‍♀️

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

🧔🏻‍♀️

• Anonyymi00016
      UUSI

Jesus

• Anonyymi00017
        UUSI

Ei ole elämä!!!

• Anonyymi00018
        UUSI

Ei ole totuus!

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei pelasta!

• Anonyymi00020
        UUSI

Amen

• Anonyymi00021
      UUSI

Ei toivoa

• Anonyymi00022
        UUSI

Ei rakkautta

• Anonyymi00023
        UUSI

Ei uskoa

• Anonyymi00024
        UUSI

Ei luottamusta

• Anonyymi00025
        UUSI

Mitäs sitten??

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mitäs sitten??

Ihminen on vaan eliö, niin kuin muutkin eliöt, osa evoluution kiertokulkua. Ihmisillä on tunteet, mutta tunteet eivät ole totuus elämästä. Luulen, että koko maailmankaikkeus kuuluu jonkinlaiseen luonnon kiertokulkuun, mutta sitä en tähän ala selvittää teille, koska muuten voidaan tehdä lähete virka-apupynnöllä😳😝

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ihminen on vaan eliö, niin kuin muutkin eliöt, osa evoluution kiertokulkua. Ihmisillä on tunteet, mutta tunteet eivät ole totuus elämästä. Luulen, että koko maailmankaikkeus kuuluu jonkinlaiseen luonnon kiertokulkuun, mutta sitä en tähän ala selvittää teille, koska muuten voidaan tehdä lähete virka-apupynnöllä😳😝

Ja kun ymmärrät tämän teorian, sä et pelkää enää kuolemaa! Sä tajuat, ettei ole olemassa hlvetiä ja tuonelaa! Ei tarvi uskoa mihinkään ahdistavaan, muuta ku olla ja möllöttää! Kun kuolet ei ole mitään kauhua olemassa, vaan samanlainen tila kuin ennen syntymääsi, eli ei tietoisuutta. Kun ei usko, ei tarvi pelotella itseään hlvetil.
        Jos jonkin karma meitä on vastassa kaikki pääsemme sinne, näin on, mut mielestäni tämäkin hyvin epätodennäköistä!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ja kun ymmärrät tämän teorian, sä et pelkää enää kuolemaa! Sä tajuat, ettei ole olemassa hlvetiä ja tuonelaa! Ei tarvi uskoa mihinkään ahdistavaan, muuta ku olla ja möllöttää! Kun kuolet ei ole mitään kauhua olemassa, vaan samanlainen tila kuin ennen syntymääsi, eli ei tietoisuutta. Kun ei usko, ei tarvi pelotella itseään hlvetil.
        Jos jonkin karma meitä on vastassa kaikki pääsemme sinne, näin on, mut mielestäni tämäkin hyvin epätodennäköistä!

Selvitän jeeskuksenkin tähän, jos joku haluaa ja tämä selvitykseni nimenomaan tukisi evoluutioteorian todenperäisyyden. Eli Jeesus oli sen ajan pyhimys, josta kirjoitettiin kirja, jolla saatiin ihmiset kuriin, koska muita keinoja ei ollut. Se on vaan jäänyt kulttuuriimme vahvasti elämään, ei sen kummenpaa.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Selvitän jeeskuksenkin tähän, jos joku haluaa ja tämä selvitykseni nimenomaan tukisi evoluutioteorian todenperäisyyden. Eli Jeesus oli sen ajan pyhimys, josta kirjoitettiin kirja, jolla saatiin ihmiset kuriin, koska muita keinoja ei ollut. Se on vaan jäänyt kulttuuriimme vahvasti elämään, ei sen kummenpaa.

Tämä on se lähtökohta, mistä Jeesus asian voisi lähteä purkaa. Mut ei nyt. Laittakaa raksuttaa, hylkää este uskon mahdollisuus, siitä se lähtee. Tsemppiä!

• Anonyymi00029
      UUSI

Joopa joo taas! Ei ole muuta kuin yksin Jeesus!

• Anonyymi00030
        UUSI

No sä saat uskoa siihen, se on jokaisen henkilökohtainen asia ja oikeus! Mutta mä tuohon itse kehittämääni evoluuutioteoriaan, mutta sitä en tänne kerro! Koska sit on vaaara joutua parantolaan

• Anonyymi00031
      UUSI

Kuule, kirjoita vaikka tuo sama juttu hänelle, niin uskoisin hänen ymmärtävän, mitä yrität sanoa.

• Anonyymi00033
      UUSI

Mietin tässä, että onkohan ateistit älykkäämpiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2219
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      152
      924
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      893
    5. 64
      881
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      115
      868
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      858
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe