Moni on saattanut huomata mainoksia uudesta deittailu sivustosta "SweetFlirtti.com".
Tämä sivusto on jälkeen kerran uusi kalastussivusto jolla kalastetaan miehiä joilla on kova kipu pyrkiä deiteille.
SweetFlirtti.com sivuston FAQ osioissa löytyy teskti:
"Koska verkkosivuston ainoa tarkoitus on tarjota viihdettä sinulle käyttäjänä, sivustolla on virtuaalisia verkkoprofiileja. Virtuaalisilla verkkoprofiileilla tarkoitetaan profiileja, joita ylläpitävät taitavat animaattorit ja operaattorit, ja jotka tarjoavat viihdepalveluita sinulle käyttäjänä. Nämä profiilit on merkitty kukkasymbolilla portaalissa omalla profiilisivullaan. On tärkeää ymmärtää, että näitä virtuaalisia verkkoprofiileja ei voi tavata tosielämässä eikä niiden kanssa voi olla yhteydessä portaalin ulkopuolella."
Ja mitä nyt 2päivän aikana ja noin 100 profiilia selanneen, kaikki on virtuaaliprofiileita. Sivustolla tuskin on oikeata naisprofiilia ollenkaan, tai jos on, niin sivusto tekee sen löytämisestä mahdottoman.
Ja koska kaikki viestit joita laittaa eri profiileille maksaa noin 1€/viesti. Niin rahaa palaa nopeasti tuolla. Ja koska kukaan ei ole aito, niin raha menee täysin hukkaan.
PYSYKÄÄ POISSA huijaukselta!
SweetFlirt.com -deittailu sivusto - Varoitus
0
57
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161335Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101287- 991051
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103945
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh21739- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607