Häirintään puuttujaa pidetään työpaikalla vaikeana työntekijänä tai ongelmana. Häirintään puuttuminen vaatii myös rohkeutta.
Väite perustuu omakohtaiseen kokemukseen.
Häirintään puuttujaa pidetään työpaikalla vaikeana työntekijänä
6
80
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Näin se käytännössä on.
Varsinkin isoimmissa firmoissa on mantra, jonka mukaan meillä on töissä vain aurinkoisia huippuosaajia ja kaikki asiat ovat viimeisen päälle kunnosssa.
Siihen tarinaan ikävät jutut eivät sovi. Miten joku päivänsäde voisi olla k*sipää, joka tanssittaa muitakin tekemään jonkun tai joidenkin elämästä helvettiä ihan huvin vuoksi?
Helpointa on syyttää viestintuojaa. Toiseksi helpointa on etsiä vikaa uhrista. Se että oikeasti ryhtyisi selvittämään väitteitä ja perkaamaan totuutta esiin, vaatisi todella paljon.- Anonyymi00002
Todellakin näin ja vielä siinä saattaa olla muita henkilöitä soppaa hämmentämässä, jolloin alkuperäinen asia on voinut vääristyä matkalla. Yksi tarkoittaa tätä, toinen vähän sinne päin, kolmas luulee jotain muuta.
- Anonyymi00003
Yleisesti asia menee niin, että kenellä on isoimmat natsat ja kallein puku päällä on oikeassa vaikka ei edes ole ollut paikalla.
- Anonyymi00004
Joskus mainitsin ammattiliittoon sekä aville, että työnantaja maksatti työntekijöiden koulutuksia näillä itsellään. Oli kuulemma turha ilmoitus, koska ei tullut huijatuilta itseltään.
- Anonyymi00005
Aloittaja on täysin oikeassa. Täällä myös kokemusta. Nössykkä pomot suosivat kaikkia kiusaajia ja negatiivisista asioista ei haluta puhua
- Anonyymi00006
Ja se joka puhuu epäkohdista on ilmapiirin nami nami porukan mollaamista ja riidan kylvämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487