Kun olet sillä tuulella että haluat piiskaleikkejä ja että sinua läpsittäisiin pakaroille 1 ratsupiiska vai 2 pingismaila kun tuntuma eri piiska tuntuu pienellä alueella vihelmöivästi kun taas pingis maila pläjähtää isommalle alueelle eli kumpi tuntuisi paremmalta
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Vetäisisin miestä pullolla päähän ja häipyisin, jos yrittäisi koskeakaan minuun millään tuollaisella.
- Anonyymi00008
Sitä ennen pakkaisit loput viinat ja kaljat kassiin ja veisit mennessäsi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitä ennen pakkaisit loput viinat ja kaljat kassiin ja veisit mennessäsi.
Saattaisinhan mä vittuillakseni senkin tehdä ja sitten lykätä sen kassin jonkun vastaantulevan juopon kouraan. Minä en noilla mitään tee, kun en kumpaakaan juo.
- Anonyymi00002
Pingismaila 😁 Sopivan kivulias lämpsäys.
-Thinksy - Anonyymi00003
Siis jos olisin sillä tuulella, sanoisin, yllätä minut.
- Anonyymi00004
Noista vaihtoehdoista mieluummin pingismaila, mutta miehen käsi on paras.
Ja huom! Suostumus täytyy tähänkin touhuun olla, ei lätkitä ketään kysymättä onko ok.
Aletheias Ja jos ei ole ikinä tolla tuulella on sairas? Eikö se niin ollu?
- Anonyymi00005
On paljon erilaisia tuulia ja kaikki aivan ok. Tai no jossain menee raja, kun ei ehkä enää ole ok 😁
Aletheias - Anonyymi00006
Piiskaaminen on kehodysforian salainen parannuskeino, ja se on loogista. Kun alistuu piiskaamisella hyväksyy samalla oman kehonsa. Erikoista, että kehodysforia alkoi lisääntymään, kun ruumiillinen kurittaminen lopetettiin.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Piiskaaminen on kehodysforian salainen parannuskeino, ja se on loogista. Kun alistuu piiskaamisella hyväksyy samalla oman kehonsa. Erikoista, että kehodysforia alkoi lisääntymään, kun ruumiillinen kurittaminen lopetettiin.
Enpä usko. Kehodysforia taitaa tulla voimakkaasta erilaisen ulkomuodon ja kehontoimintojen kaipuusta.
Jokin kehossa ei miellytä käyttäjäänsä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Enpä usko. Kehodysforia taitaa tulla voimakkaasta erilaisen ulkomuodon ja kehontoimintojen kaipuusta.
Jokin kehossa ei miellytä käyttäjäänsä.Mua kun joku tulis läimimään millään noista löisin välittömästi vuoronyrkein kuonoon, niin että tossut taivaalle sojottaisi.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mua kun joku tulis läimimään millään noista löisin välittömästi vuoronyrkein kuonoon, niin että tossut taivaalle sojottaisi.
Että annahan olla viimeinen kerta.
- Anonyymi00007
Tökstöksnöö kirjoitti:
Että annahan olla viimeinen kerta.
Tänään yllätät miehesi ja pyydät saada piiskaa. Teoriaa on syytä kuitenkin testata käytännössä.
Anonyymi00005 kirjoitti:
On paljon erilaisia tuulia ja kaikki aivan ok. Tai no jossain menee raja, kun ei ehkä enää ole ok 😁
AletheiasJuu, kelle mikäkin maittaa. Mulle kaikki mun läimäyttely on yhtä kuin satuttaminen, epäkunnioitus ja reagoin sitten aggressiivisesti.
Mutta tiedostan kyllä joidenkin tykkäävän kivuista. Itelläni riittää kipua ja allodyniaa ihan yli sietokyvyn. Niin ei kaipaa lisäkipua.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, kelle mikäkin maittaa. Mulle kaikki mun läimäyttely on yhtä kuin satuttaminen, epäkunnioitus ja reagoin sitten aggressiivisesti.
Mutta tiedostan kyllä joidenkin tykkäävän kivuista. Itelläni riittää kipua ja allodyniaa ihan yli sietokyvyn. Niin ei kaipaa lisäkipua.Jos mä jostain läimäyttelyä vastaavasta saatan pitää ja innostuakin, niin verbaalinen älykäs ja noheva läimäys. 😛
- Anonyymi00009
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, kelle mikäkin maittaa. Mulle kaikki mun läimäyttely on yhtä kuin satuttaminen, epäkunnioitus ja reagoin sitten aggressiivisesti.
Mutta tiedostan kyllä joidenkin tykkäävän kivuista. Itelläni riittää kipua ja allodyniaa ihan yli sietokyvyn. Niin ei kaipaa lisäkipua.Ymmärrän täysin. Jos kokee piiskauksen tai minkä tahansa muun kivun satuttamisena tai epäkunnioituksena, niin silloin se ei missään nimessä ole oikea tapa toteuttaa seksuaalisuuttaan. Tai ehkä se ei vain fyysisesti edes tunnu hyvältä, ei kaikki kaikesta pidä.
Kyse ei kuitenkaan ole koskaan toisen satuttamisesta ja esim suostumus on ihan ensimmäinen asia, joka pitää olla kunnossa. Osapuolten välillä täytyy valita myös täysi kunnioitus ja luottamus, sillä ei voi antautua toisen dominoinnille, jollei toiseen luota täysin.
Aletheias Anonyymi00007 kirjoitti:
Tänään yllätät miehesi ja pyydät saada piiskaa. Teoriaa on syytä kuitenkin testata käytännössä.
Haluat saada aikaan turpaanveto kisat vai?
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Jos kokee piiskauksen tai minkä tahansa muun kivun satuttamisena tai epäkunnioituksena, niin silloin se ei missään nimessä ole oikea tapa toteuttaa seksuaalisuuttaan. Tai ehkä se ei vain fyysisesti edes tunnu hyvältä, ei kaikki kaikesta pidä.
Kyse ei kuitenkaan ole koskaan toisen satuttamisesta ja esim suostumus on ihan ensimmäinen asia, joka pitää olla kunnossa. Osapuolten välillä täytyy valita myös täysi kunnioitus ja luottamus, sillä ei voi antautua toisen dominoinnille, jollei toiseen luota täysin.
AletheiasJuu, ei kukaan varmasti kroonisen kivun ihminen erityisemmin nauti ulkoisesta pieksännästä. Voi toki hetkeksi vaimentaa niitä kroonisia kipuja, kun aivot ei kykene kaikkea käsittelemään. Mutta sitten se kipu jää myös äkkiä päälle mikä tulee ulkoapäinkin.
- Anonyymi00010
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, ei kukaan varmasti kroonisen kivun ihminen erityisemmin nauti ulkoisesta pieksännästä. Voi toki hetkeksi vaimentaa niitä kroonisia kipuja, kun aivot ei kykene kaikkea käsittelemään. Mutta sitten se kipu jää myös äkkiä päälle mikä tulee ulkoapäinkin.
Luulen, että asiaan suhtautuu aivan eri tavalla, jos kivut ovat osa arkea. Silloin se näyttäytyy eri valossa kuin suostumuksellinen kipu, jonka on voinut itse valita ja voi myös valita koska se loppuu. Seksiin liittyvä kipu sekoittuu myös kiihotukseen, jolloin se on täysin erilaista kipua kuin vaikkapa kipu, jota tuntee kun satuttaa polvensa.
Itse en nauti mistään äärimmäisestä kivusta tai muusta äärimmäisyyksiin menevästä, mutta joskus pidän vähän rajummasta menosta. Se mitä se kenellekin tarkoittaa vaihtelee tietty henkilöstä toiseen, mutta oleellista on aina suostumus ja molempien hyvä olo, niin henkisesti kuin fyysisesti.
Aletheias Anonyymi00010 kirjoitti:
Luulen, että asiaan suhtautuu aivan eri tavalla, jos kivut ovat osa arkea. Silloin se näyttäytyy eri valossa kuin suostumuksellinen kipu, jonka on voinut itse valita ja voi myös valita koska se loppuu. Seksiin liittyvä kipu sekoittuu myös kiihotukseen, jolloin se on täysin erilaista kipua kuin vaikkapa kipu, jota tuntee kun satuttaa polvensa.
Itse en nauti mistään äärimmäisestä kivusta tai muusta äärimmäisyyksiin menevästä, mutta joskus pidän vähän rajummasta menosta. Se mitä se kenellekin tarkoittaa vaihtelee tietty henkilöstä toiseen, mutta oleellista on aina suostumus ja molempien hyvä olo, niin henkisesti kuin fyysisesti.
AletheiasNo näin juuri. Kuvakulma asia kun asia näyttää aina erilaiselta miltä kantilta asiaa tarkastelee.
Tökstöksnöö kirjoitti:
No näin juuri. Kuvakulma asia kun asia näyttää aina erilaiselta miltä kantilta asiaa tarkastelee.
Asiat kuten kipukin ja moni muukin, mitä ei voi hallita käy helposti rasitteeksi. Vähän kun jatkuvasti nilkasta pureva rakki mitä ei saa irti, vaikka kuinka yrittää irti repiä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
AletheiasPuhut asiaa seksissä haluaa antaa tai tuottaa nautintoa toiselle eli tyydyttää toisen ja satuttaa ei halua no sinä osaat sanoa sen paremmin kuin minä
- Anonyymi00012
Tökstöksnöö kirjoitti:
Asiat kuten kipukin ja moni muukin, mitä ei voi hallita käy helposti rasitteeksi. Vähän kun jatkuvasti nilkasta pureva rakki mitä ei saa irti, vaikka kuinka yrittää irti repiä.
Oleellista on juuri tuo, että pystyy itse hallitsemaan ja vaikuttamaan asiaan myös silloin, kun on se osapuoli, jolle tuotetaan kipua tai joka on toisen hallinnassa. Se on kuitenkin aina oma valinta.
Näkökulma-asioita todellakin ja tärkeää on kunnioittaa jokaisen omaa näkemystä ja tahtotilaa, olipa kyse sitten mistä tahansa aiheeseen liittyvästä.
Aletheias - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puhut asiaa seksissä haluaa antaa tai tuottaa nautintoa toiselle eli tyydyttää toisen ja satuttaa ei halua no sinä osaat sanoa sen paremmin kuin minä
Kyllä, seksissä tärkeintä on toisen hyvä olo. Tärkeämpää kuin oma hyvä olo.
Aletheias - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oleellista on juuri tuo, että pystyy itse hallitsemaan ja vaikuttamaan asiaan myös silloin, kun on se osapuoli, jolle tuotetaan kipua tai joka on toisen hallinnassa. Se on kuitenkin aina oma valinta.
Näkökulma-asioita todellakin ja tärkeää on kunnioittaa jokaisen omaa näkemystä ja tahtotilaa, olipa kyse sitten mistä tahansa aiheeseen liittyvästä.
AletheiasSamaa mieltä eli vaikka itse antaa piiskaa niin ei siinä koe että hallitsen vaan haluaa tuoda nautintoa toiselle ja satuttaa ei halua eikä tehdä mitään väkisin vaan haluaa antaa nautintoa toiselle ja orgasmin en osaa paremmin sanoa
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, seksissä tärkeintä on toisen hyvä olo. Tärkeämpää kuin oma hyvä olo.
AletheiasTotta rakkaalleen haluaa antaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samaa mieltä eli vaikka itse antaa piiskaa niin ei siinä koe että hallitsen vaan haluaa tuoda nautintoa toiselle ja satuttaa ei halua eikä tehdä mitään väkisin vaan haluaa antaa nautintoa toiselle ja orgasmin en osaa paremmin sanoa
Satuttaminen ei koskaan ole tavoitteena.
Nostaisin vielä sen esiin, että on myös tärkeää tietää ja ymmärtää, miten ihmiskeho toimii eli jos haluaa kokeilla vähän rajumpia leikkejä, niin silloin täytyy myös ottaa selvää, mikä on turvallista leikkiä. Nyt näkyy paljon kaikenlaista bondagen ja kuristamisen ihannointia ja ne voivat olla todella vaarallisia leikkejä, jollei tiedä mitä tekee.
Turvallisuutta ei voi liikaa korostaa. Se täytyy huomioida ihan kaikessa, ettei tule tehtyä ylilyöntejä. Maalaisjärjellä pärjää jo pitkälle, mutta silti kannattaa tutkia aihetta perusteellisesti ennen kuin lähtee käytännössä kokeilemaan yhtään mitään.
Aletheias - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Satuttaminen ei koskaan ole tavoitteena.
Nostaisin vielä sen esiin, että on myös tärkeää tietää ja ymmärtää, miten ihmiskeho toimii eli jos haluaa kokeilla vähän rajumpia leikkejä, niin silloin täytyy myös ottaa selvää, mikä on turvallista leikkiä. Nyt näkyy paljon kaikenlaista bondagen ja kuristamisen ihannointia ja ne voivat olla todella vaarallisia leikkejä, jollei tiedä mitä tekee.
Turvallisuutta ei voi liikaa korostaa. Se täytyy huomioida ihan kaikessa, ettei tule tehtyä ylilyöntejä. Maalaisjärjellä pärjää jo pitkälle, mutta silti kannattaa tutkia aihetta perusteellisesti ennen kuin lähtee käytännössä kokeilemaan yhtään mitään.
AletheiasNo kyllä voisi kokeilla esim kevyttä piiskausta jos toinen haluaa kokeilla tai nauttii siitä mutta en halua mitään kuristus leikkejä en halua kuristaa en edes halua tai jos toista sattuu niin ei se ole seksiä ja halut lopahtaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kyllä voisi kokeilla esim kevyttä piiskausta jos toinen haluaa kokeilla tai nauttii siitä mutta en halua mitään kuristus leikkejä en halua kuristaa en edes halua tai jos toista sattuu niin ei se ole seksiä ja halut lopahtaa
Juu ei missään nimessä kannata kokeilla mitään sellaista, mikä itsestä tai toisesta tuntuu vähänkin epämukavalta. Tarkoitus on nauttia, ei aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään.
Aletheias Anonyymi00017 kirjoitti:
No kyllä voisi kokeilla esim kevyttä piiskausta jos toinen haluaa kokeilla tai nauttii siitä mutta en halua mitään kuristus leikkejä en halua kuristaa en edes halua tai jos toista sattuu niin ei se ole seksiä ja halut lopahtaa
Kunnioitus täytyy aina olla läsnä ja mikä on toiselle ei, se on ei eikä auta kiukuttelukaan jos siis kunnioitus on läsnä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352