Vasta nyt tajusin. Mutta kuulepas. Se kolikon toinen puoli. Se on ihan omituisen näköinen.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Ne ei yleensä näytä samalta kuin prnossa.
- Anonyymi00002UUSI
Mitähän tämä sun kommentti liittyy tähän?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitähän tämä sun kommentti liittyy tähän?
Etkö sitä ihmetellyt. Siitähän sä puhuit aamalla varmaan.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etkö sitä ihmetellyt. Siitähän sä puhuit aamalla varmaan.
Ei ole ollut sellaista. Viittaa muuhun tämä aloitus.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole ollut sellaista. Viittaa muuhun tämä aloitus.
Elä viitsi. Ihan turhaan murehdit sitä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Elä viitsi. Ihan turhaan murehdit sitä.
Ei mulla ole mitään murehtimista. Kysyin vain. Ja kysyn yhä. Liittyy jo poistettuun aloitukseen. Ei ollut minun aloitus, vaikka sekin minun poistettiin, kun silloin kysyin siitä.
- Anonyymi00007UUSI
Näe tarinan taakse 👍
- Anonyymi00008UUSI
Yritän nähdä. Tarinan takaa ei nähdä tänne. En tiedä, ymmärsikö kukaan aloitusta oikealla tavalla. En halunnut tuoda mitään negatiivista esille just nyt. Jotain koetin kertoa tällä. Kaikki suht hyvin vielä. Ei huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508