Ai, etä tulipas herkkua talkkunajauhoista, kermavaahdosta, rahkasta, sokerista ja mustikoista.
Talkkunajauhot on paahdettu ja se tuo siihen sen hyvän maun.
Talkunajauhojahann voisi käyttää kastikkeen suurustamiseen, ovat
valmiiksi paahdettu, niin ei tarvis pannulla paahtaa vehnäjauhoja voissa.
Talkkuna mustikka
9
55
Vastaukset 9
Tuunattu mustikkapöperö. Tuo on fiinimpi versio ja päivitetty klassikko. Oikea "gourmee" pläjäys.
Nautittavaa herkutteluhetkeä sinne! 😁🫐- Anonyymi00001
Mitä muuten on K-Pop -musiikki?
- Anonyymi00004
Korea pop
- Anonyymi00006
Jännä että tämä korea vedettiin tähän mukaan. Kun tiedättehän sen dalgona-pelin jota Squid Gamessä pelataan, niin onko se samaa sukua se sana kuin talkkuna. Jokin ihmeen talkkunajauhosta tehty korealainen leivos (paitsi että vissiin vaan sokerista tehty, mutta on tässä jokin dalgona-talkkuna yhteys oltava!).
- Anonyymi00002
Nam! Varmasti hyvää. On tapana myös tehdä sekä puolukasta että mustikasta sovelluksia. Ruokaisia, pitävät nälkää, ovat terveellisiä ja sisältävät mahdollisimman vähän lisäaineita ja paljon kuituja.
- Anonyymi00003
Täällä sanottiin joskus, että työttömien pitäisi mennä metsään poimimaan mustikoita. Nyt sinne metsään on tosiaan menty mansikkapulan takia. Ei tosin työttömät, vaan Suomessa asuvat thaikut ja ukrainalaiset. Sekä tietysti eläkeläiset. Autolla.
- Anonyymi00007
Ei työtön voi mennä pomimaan marjoja metsästä myyntiin, koska kela takuulla katkaisee tuet, jos vietät aikaasi marjoja keräämällä, kela katsoo sen yritys toiminnaksi.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012142508.html
"Niko teki musiikkia, Kela leikkasi tuet
Kela on leikkaamassa työttömän Nikon tukia, koska viranomaisten tulkinnan mukaan hänen musiikkiharrastuksensa estää häntä tekemästä työtä, joita hän ei ole hakemisesta huolimatta saanut.
Kela on myös aikonut leikata vielä toimeentulotukea, koska pitää sitä yritystoimintana, vaikka hän on saanut kappaleistaan vain muutaman sentin tuloutuksen."
- Anonyymi00005
Laita linkki.
- Anonyymi00008
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/talkkunahyve
Siinä on, kun et osaa googlata mustikka talkkuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560