Ei oikeat ystävät oo tuommosia!!!
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Minulla on mennyt ajat sitten. Ei keneenkään voi luottaa
- Anonyymi00002
Voih, itel on paljon ystäviä ja kavereita. Kyllä täytyy olla jokin vika jos ei ees ystäviä ole. nih
- Anonyymi00003
Se on kiva. Mutta ei ihmisesä ole mitään vikaa jos ei niitä ystäviä kauheasti ole. Ei se tee ihmisestä sen huonompaa eikä vähempi arvoisempaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on kiva. Mutta ei ihmisesä ole mitään vikaa jos ei niitä ystäviä kauheasti ole. Ei se tee ihmisestä sen huonompaa eikä vähempi arvoisempaa.
Juu no mun mielestä semmoinen ihminen on turhake.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei niin! Kaikki on arvokkaita, oli ystäviä tai ei
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei niin! Kaikki on arvokkaita, oli ystäviä tai ei
Normaalilla ihmisellä on paljon ystäviä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Monesti hulluilla eniten
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Monesti hulluilla eniten
Kyllähän hulluja on ne joilla ei oo paljoa ystäviä nih!
- Anonyymi00009
Jotenkin tulee mieleen, että tällaisia kirjoitteleva on kaikkea muuta kuin vahvasti verkostoitunut ihminen näin kauniisti ilmaistuna. Sivusta
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllähän hulluja on ne joilla ei oo paljoa ystäviä nih!
No missä ne sinun ystävät sitten on, esim upeaa kirjoitteluasi kannustamassa?Sivusta
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerrom sinäkin yksäri guben aloituksessa lisää normaliteeteista. Somessakin sata seuraajaa ja sitä rataa. Jokaisella on pari nk hatewatchaajaa siellä somessa ku kateus pitää ansaita ja silleen. Sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu no mun mielestä semmoinen ihminen on turhake.
Ei vaan mun mielestä. Taidat olla ihan kakara vielä jos noin mietit. Mees kotiis kasvamaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tai narskuilla koko hovillinen.
- Anonyymi00012
Se ei ole ok että porukalla yritetään pilata jonkun elämä ja sitten uhriudutaan. eikö niin aloittaja ?
- Anonyymi00013
Ei saa olla niin herkkä ja kuvitella asioita.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei saa olla niin herkkä ja kuvitella asioita.
Narsistithan noin juuri toteaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427