Ihmiset kasvaa erilleen

Anonyymi-ap

Ei siihen tarvita riitaa tai välikohtausta. Joskus vaan ei enää huvita toisen seura. En halua loukata ketään enkä moittia jokaisen saa olla sellainen kuin haluaa. Eri asia vaan että se jakaa kiinnostuksen pois tai päälle.

21

175

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitää myös toisen osapuolen antaa tilaa, eikä pakottaa mihinkään yhteistoimintaan mukaan jos toinen ei halua.

• Anonyymi00002

Itsekkyys ja luulo omasta paremmuudesta ajaa usein konfliktiin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Itsekkyys ja luulo omasta paremmuudesta ajaa usein konfliktiin.

Tietty nuorempi henkilö luuli varmaan minun hyppivän ilosta, jos saisin hänet ystäväkseni, mutte miten väärässä hän olikaan!

• Anonyymi00003

Kaikki ei miellytä mitä toisen tontilla tapahtuu tai ei tapahdu. Mutta minkäs teet, et voi vaikuttaa toisen asioihin vaikka haluaisitkin. Jokainen määrää itse omasta tontistaan mitä siellä tapahtuu.

• Anonyymi00018

Näin on

• Anonyymi00004

Tietyssä tapauksessa oli erilleen kasvamista alusta asti, siitä hetkestä alkaen, kun ymmärsin tietyn ihmisen stalkkaavan minua! Se vain lisääntyi loppua kohden!

• Anonyymi00006

Kyylä mikä kyylä ihan kuin nordean mainoksessa. Elävästi tulee mieleen.

• Anonyymi00009

Se säästöpossu on ku Pelan "Villen" oma tili. Ja kuva.

• Anonyymi00011

Taskulampun soittajana susta tuli mieleen vaan SPR:n hautautuneitten kaivamiset katastrofiraunioilla. -44min

• Anonyymi00015

Salkkarin katsoja feat "kiva on mun kyylätä"

• Anonyymi00019

Eiks se ollu Danske pankin mainoksessa se kyylä muija?

• Anonyymi00007

Erillään on hyvä olla välillä ei se ketään satuta eikä siitä pidä pahastua.

• Anonyymi00008

Nähdään seuraavassa elämässä tai sitten kun kusiaisena kannat neulasta.

• Anonyymi00010

Ei sitä dnata muuntamalla kenenkä sukulaiseks väkisin pääse, vaikka hiki lenkkareissas vääriä dokumentteja rustailisitki.

• Anonyymi00012

Väärin olet ny ymmärtäny ei täss kukkaa sun sukuloiseksi halluu. Viimenen asia maalimas tuommone ajatus.

• Anonyymi00014

Kyllähän se omaisuus on ennenkin kelvannu. Ihan tukkaa ja kultahampaita myöten.

• Anonyymi00013

Voi pakanan pakana

• Anonyymi00016

Olen onnellinen ja tyytyväinen, ettei enää tarvitse olla missään tekemisissä rasittavien pahantahtoisten sukulaisten kanssa.

• Anonyymi00017

Asiat on järjestetty kuntoon edesmenneiden ihmisten toimesta vuosikymmeniä sitten.
        Dementikko luulee mitä luulee eikä muista hällä väliä.

• Anonyymi00020

Jos yhteistoiminnasta tulee rasite niin ei sitä jaksa kukaan. Olen huomannut, että muutos on tapahtunut eikä suhteille hyvään suuntaan. On todella itsekästä olla vailla jollain perusteella vaikka vain uteliaisuuden tyydyttämiseksi.

• Anonyymi00021

Ylimielinen narsisti jolla on suuret luulot itsestään mutta vain luulot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      42
      875
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      855
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      17
      809
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      51
      734
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      671
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      549
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      495
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      47
      475
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      439
    Aihe