Ei siihen tarvita riitaa tai välikohtausta. Joskus vaan ei enää huvita toisen seura. En halua loukata ketään enkä moittia jokaisen saa olla sellainen kuin haluaa. Eri asia vaan että se jakaa kiinnostuksen pois tai päälle.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Pitää myös toisen osapuolen antaa tilaa, eikä pakottaa mihinkään yhteistoimintaan mukaan jos toinen ei halua.
- Anonyymi00002
Itsekkyys ja luulo omasta paremmuudesta ajaa usein konfliktiin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itsekkyys ja luulo omasta paremmuudesta ajaa usein konfliktiin.
Tietty nuorempi henkilö luuli varmaan minun hyppivän ilosta, jos saisin hänet ystäväkseni, mutte miten väärässä hän olikaan!
- Anonyymi00003
Kaikki ei miellytä mitä toisen tontilla tapahtuu tai ei tapahdu. Mutta minkäs teet, et voi vaikuttaa toisen asioihin vaikka haluaisitkin. Jokainen määrää itse omasta tontistaan mitä siellä tapahtuu.
- Anonyymi00004
Tietyssä tapauksessa oli erilleen kasvamista alusta asti, siitä hetkestä alkaen, kun ymmärsin tietyn ihmisen stalkkaavan minua! Se vain lisääntyi loppua kohden!
- Anonyymi00006UUSI
Kyylä mikä kyylä ihan kuin nordean mainoksessa. Elävästi tulee mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73832
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 43565
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26491
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on56443