Varmana naapurin kuolamies otti minsuta yöllä valokuvia, kun olin nukkumassa.
Salamavaloilla otti kuvia, kun aivan kauhea kirkkaiden kamerasalaamavalojen välkehdintä yöllä, ettei pystynyt nukkumaan.
Välillä kuului kauhea jytinä, varmaan kompuroi puutarhakalusteisiin pimeässä yössä.
t. nainen
Napurin mies otti minusta yöllä valokuvia
17
104
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
mene hoitoon
- Anonyymi00003
Älä jaksa enää esittää ees itelles, että uskot palstaäijän kerrontaan, markan maalari. TT
- Anonyymi00002
aivan niin...mutta joskus voi kuvitella asioita... kerron erään EI-uni-asian... kuulin kun ovinaapuri käynnisti moponsa joku Honda 1100 Dominator -pakoputkilla...
.. ajattelin että hänkin lähtee lomille ajelemaan minä olin jo ja niin.... - Anonyymi00004
minua ei kiinnostaisi seksuaalisessa mielessä eräs tyttö, vaan ainakin aluksi musiikillisessa mielessä... sinänsä.. kun jänniä ääniä kuuluu hänwltä jota ovat aika mukaviakin....
- Anonyymi00006
no en sillei että tutustua: tässä käyntikorttini, on KKKK-juttuja, koska en ole enää niiissä, on joitain kortteja jäänyt..
The Ku Klux Klan (KKK) is an American white supremacist, antisemitic, and racist domestic terrorist hate group. The organization has reappeared in three distinct historical movements, targeting Black Americans, immigrants, Catholics, Jews, and other minority groups through violence and intimidation.
. tekoälli teki... on tämä mahtava Googlen Gemini. - Anonyymi00007
Mistä sait ideasi tähän tarinaan jonka päähenkilönä olen?
- Anonyymi00008
Ja siis olen nainen eikä kukaan naapuri ole kuvannut yöllä salaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja siis olen nainen eikä kukaan naapuri ole kuvannut yöllä salaa.
Todistaja otettu jo hetimiten panttivangiksi. Riisuttu alusvaatteisilleen. Vain pakarat ovat vapaana.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Todistaja otettu jo hetimiten panttivangiksi. Riisuttu alusvaatteisilleen. Vain pakarat ovat vapaana.
Jätetty viestiketjuun lavastettu "kaikki hyvin" - viestejä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jätetty viestiketjuun lavastettu "kaikki hyvin" - viestejä.
Salakuunneltuun mikrofoniin kuuluu vain Taffelin ja Estrella - pussien rapinaa..
*Rousk rousk* etäsieppausten maailma on salamyhkäinen.. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Salakuunneltuun mikrofoniin kuuluu vain Taffelin ja Estrella - pussien rapinaa..
*Rousk rousk* etäsieppausten maailma on salamyhkäinen..Työvuorolistojen katoaminen salasanojen taakse ei herätä kansaa vielä pitkään, pitkään aikaan.. Kauppakiepaus jatkunee rauhassa. Aamuherkuttelu vakiintuu salakavalasti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Työvuorolistojen katoaminen salasanojen taakse ei herätä kansaa vielä pitkään, pitkään aikaan.. Kauppakiepaus jatkunee rauhassa. Aamuherkuttelu vakiintuu salakavalasti.
Kolmiopäivä läpinäkyvissä silkeissä... Tännän nostellan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kolmiopäivä läpinäkyvissä silkeissä... Tännän nostellan.
"Kädet täynnä ei pysty ei voi".
- Anonyymi00017
Kerro ap
- Anonyymi00009
Ukkosen salamat ne välkkyy, eikä minkään kameran salamat.
Sori se olin minä siellä metsässä. Kuvasin naakkoja.
- Anonyymi00016
Kirjoititko väärin Nupurin? Napurin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 136849
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26543- 152461
- 42459
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40456Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?2443