En pysty enää edes tutustumaan kehenkään, niin hajalle menin sinusta. Perusteellisen selvää jälkeä teit minusta. Miksi halusit satuttaa? Olen maailman herkin olento. En pysty olemaan kenenkään kanssa ja viime "treffeistä" tulee pian neljä vuotta. Olit ilkeä ja minulla oli suruaika.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Ota gubbe vaikka temkesikki. Ja muutkin, jos olo kovin uhriutuvalta tuntuu. T naiselta palstan suruajan keskelle
- Anonyymi00002UUSI
Oletpa ilkeä toisia kohtaan. Narsistit ovat heitä, jotka eivät kykene asettumaan toisen asemaan. Tiedoksi vaan sinulle, tuskin olen ensimmäinen tätä sinulle kertomassa? Sivusta totean.
Aplle tsemppiä, olet ehkä kohdannut narsistin myös neljä vuotta sitten? Älä uhriudu liikaa. Koita löytää jotain hyvää kokemastasi, ehkä ei ollut sinulle se oikea ihminen, jos käyttäytyi sinua kohtaan satuttavasti?
- Anonyymi00003UUSI
Mitä tämä henkilö teki sulle? Millai hän satutti?
- Anonyymi00004UUSI
Ootas kun mietin, voinko ja haluanko siitä tänne kirjoittaa. Ehkä en.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ootas kun mietin, voinko ja haluanko siitä tänne kirjoittaa. Ehkä en.
Luuletko että kaivattusi käy täällä ?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luuletko että kaivattusi käy täällä ?
En oikeastaan.
- Anonyymi00007UUSI
Parempi toivoa että ei tule hetkeä jolloin mun tarvii satuttaa olen luvannu että se si muuten sattuu ja se sattuu loppuelämän käsityksenä jos puuttuu rohkeus uskallus itsensä tappaa syytä opetella elämään kivun kanssa seuraus mistä suunnittelee/harkitsee edes mun lapsen hyväksikäyttöä kuinka äkkiä kipuun voi tottua että osaa yleisilläpaikoilla esittää etteikö sattuisi ja oi niitä itkuvirsiä kotona suljettujen ovien takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110563- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 58513
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää128476Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445