No tietenkin heti ilmoitin sen Kelalle , hehe .
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Jos tallettaa tililleen, se on -4.70 e pois seuraava tuki ja ehkä sakot karenssia päälle.
- Anonyymi00002
Aloittaja puhuu itsestään, niin sekaisin hän on.
- Anonyymi00003
Noihan se menee, työttömän ei kannata tienata mitään jotta sitä ei leikata avustuksista.
- Anonyymi00005
Just joku oli tienannut musiikillaan 0.14 euroa niin kela lopetti työttömyyskorvauksen .
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Just joku oli tienannut musiikillaan 0.14 euroa niin kela lopetti työttömyyskorvauksen .
Varmaan huonoa musaa? Ei kannata alkaa muusikoksi, jos musalla ei tuon enempiä tienaa.
- Anonyymi00004
Jänniä nuo sinun yhdyssanayhdistelmät.
-Pitkäaikais työtön (pitäisi olla pitkäaikaistyötön).
-pullonkeräyksellä (pitäisi olla pullon keräyksellä).- Anonyymi00010
Pitää olla pullojen keräys, ei pullon keräys paitsi silloin, kun pullo on rikkoutunut sirpaleiksi
- Anonyymi00006
Aloittaja on tunnettu meidän Liimanhaistaja Malminkartanon kellarissa . Olemme kaikki kommunisteja joilla ei ole seissyt vuosiin
- Anonyymi00007
Oon muuten komea mies ja mulla seisoo sekä järki että muna!
Mitäs mietit? - Anonyymi00008
Rikoksista pitää ilmoittaa aina viranomaisille.
Siksi sinunkin pitää ilmoittaa naapurisi tekemästä veropetoksesta, koska pullojen keräämisesta saatu tulo on veronalaista tuloa.- Anonyymi00015
Kuullostaa ihan Neuvostoliiton meiningiltä, kyttääjä joka nurkassa.
Olet varmaan myös kerrostalokyttääjä?
- Anonyymi00009
Noin vähän , helposti satoja euroja nettoo "taskurahaa" .
- Anonyymi00011
Työtön saa ansaita 4,70 ilman että se vähennetään tuesta. Raja on 320 euroa
- Anonyymi00013
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Ei saa mitään olla ja seuraava tukipäätös sisältää kovat uhkaukset ja syytökset jos poikkeavaa tapahtumaa mitään muuta
kuin että tili 0,00 pitää olla kuun lopussa
ja siitä huolimatta tapahtumat käydään läpi tarkkaan ja syytetään. - Anonyymi00017
"Raja on 320 euroa"
Jos tuo on se suojaosa, senhän tämä nykyhallitus poisti. Täysin järjetön toimenpide, mutta niinhän tämä nykyhallituskin on. Purra taitaa olla kaiken lisäksi täyshullu?
- Anonyymi00016
Oletkos sää joku persukestaappo ilman korvausta?
- Anonyymi00018
Niistä tuloistahan täytyy maksaa verot. 💰😮
- Anonyymi00019
Ei kai pullon keräystuloista tarvitse ilmoittaa kellekään. tekee hyvän työn. kun kierrättää. Siitä vain pulloja keräämään ja marjoja poimimaan. Ne kai ovat verotonta tuloa. edes jotakin. kun kansanedustajilla on verottomat kulukorvaukset. heillä muutenkin on kaikki ilmaista. Eikä presidentinkään tarvitse maksaa palkkiostaaj veroa. Kansa maksaa ja kärsii päättäjien tekemistä virheistä. Onko oikein?
- Anonyymi00020
Lähdevero pienestäkin peritään. mutta vähennyksiä ei voi tehdä esim. peritystä palvelumaksusta.
- Anonyymi00022
Minun naapurit ovat kaikki rikkaita hyviksiä.
Terv rikas porvari - Anonyymi00023
Itse tienasin 60 euroa mustikanpoiminnalla, osti rahalla viikonlopun viinat.
- Anonyymi00024
Työttömän kannattaa kerätä metsästä marjoja ja myydä, niin niistä ei mene veroa, eikä tarvitse ilmoittaa.
Jos tekee muuta työtä, niin maksu tulee hautalalla ja nimi Jesse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443