siis enemmän kuin hän
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Montakos numeroa teidän viuhkassanne oikein on? 😄
🦄 - Anonyymi00002
Olet minulle täysi nolla eli vielä tuotakin parempi…vai hetkonen..miten tää mut menikään
- Anonyymi00003
Onko tämä binäärinen järjestelmä? 😛
🦄
- Anonyymi00004
Kuka kenelle ois kannattan sekin laittaa
- Anonyymi00005
Mitä tarkoittaa juttu numero 1?
- Anonyymi00006
Hetkonen, kukas tämä mystinen "Hän" on?
Jos hän on "Hän", niin olenko minä sitten pelkkä "Se". Se sanotaan eläimestä, eli minä olisin jotain koiraan verrattavaan, mutta hän olisi Hän.
Nyt on kyllä selitettävää, en ihan helpolla tätä niele.- Anonyymi00007
Siksi juurikin olisi ratkaisevaa tietää, miten monta hevosta tässä lähdössä laukkaa.
Jos "hän" on jossain neljäntenä, ykkönen on jo huima etumatka. 🤔😄
🦄 - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siksi juurikin olisi ratkaisevaa tietää, miten monta hevosta tässä lähdössä laukkaa.
Jos "hän" on jossain neljäntenä, ykkönen on jo huima etumatka. 🤔😄
🦄mut on aika epäreilua, jos jollakin hepalla on sarvi otassa!
- Anonyymi00008
Edelleenkin. Mitä tarkoittaa, jos on jollekin juttu numero yksi tai joku luulee olevansa tai haluaa olla?
- Anonyymi00010
Miksi on sääntöjenvastaista sanoa olevansa kubitti?
- Anonyymi00011
Uuno on numero yksi.
- Anonyymi00012
Tarkoitatko, että joku haluaa olla Uuno?
- Anonyymi00014
voisin kertoa jotan niin nooh kkk, wli ku klux numeoist, mutta joku sanont "oncw Klan,k alwaya Klan!, vaikka weoaikin, niin hw... auojwlwcAR.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881344
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1881124- 741019
- 77907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su341780Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168754- 58735
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.197731Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5687- 43635