Oisin halunnut olla sun ystävä

Anonyymi-ap

Mut kaikki hyökkäs purukalla yhden "kimppuun" niii asia on aikalailla sitte pihvi. Oli kyllä surullinen juttu 😭😟

20

184

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minkä ihmeen takia hyökkäs?

• Anonyymi00002

Ja oisin kyllä pyytänyt anteeksi jos olisit itse suvainnyt tulla sanomaan että olet loukkaantunut

• Anonyymi00006

Kuvitteletko että kiusattu tulee tollasta erikseen sanomaan?

• Anonyymi00009

Oletko tosissasi?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuvitteletko että kiusattu tulee tollasta erikseen sanomaan?

Ei hän ole koskaan tunteistaan mulle puhunut

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei hän ole koskaan tunteistaan mulle puhunut

Eli en voi silloin tietää että olisin loukannut jis hän ei sitä kerro 😢

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eli en voi silloin tietää että olisin loukannut jis hän ei sitä kerro 😢

Tottakai olet loukannut jos olet mennyt mukana jonkun aloittamassa kiusaamisessa. Se on todella ala-arvoista. Anteeksipyynnön pitää tulla sinulta. sivusta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tottakai olet loukannut jos olet mennyt mukana jonkun aloittamassa kiusaamisessa. Se on todella ala-arvoista. Anteeksipyynnön pitää tulla sinulta. sivusta

Ei ole kyse mistään tuollaisesta. Paitsi että minulle on tehty noin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei ole kyse mistään tuollaisesta. Paitsi että minulle on tehty noin

Olen pahoillani. Toivon, että tilanteesi selkenee ja saat anteeksipyynnön. Ei se ole oikein, jotkut ihmiset tekevät ikäviä asioita.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen pahoillani. Toivon, että tilanteesi selkenee ja saat anteeksipyynnön. Ei se ole oikein, jotkut ihmiset tekevät ikäviä asioita.

kiitos 🥺

• Anonyymi00003

Sinunko? Vai jonkun toisen?

• Anonyymi00004

Demarin.

• Anonyymi00005

Olisko vaikka pienten lisätarkennusten tarvetta tähän? Kerrotko nyt vähän tarkemmin tuosta.
      Missä tapahtui? Palstalla kenties koska tänne ton kerrotkin. Miltäköhän mahtaa tuntua siitä jonka ystävä et voinut olla vaan valitsit niiden muiden puolella olemisen.

• Anonyymi00007

oon kuullu tota joskus ennenkin :) onneksi olen oppinut eleleen yksin :) se on kaikkein rauhallisinta ja mitä kauemmin sä olet hengannut itsesi kanssa pahoista hyviin päiviin sitä vähemmän sä kaipaat enää ketään :) parisuhde olisi ihana lisämauste elämään läheisyyttä yhteisiä retkiä yhteisiä öitä mutta senkin sjattelen paaljon kevyemmin kun joskus aiemmin :) oma tila on oleellisin ja tärkein sitten tulee mun perhe eli he kenen kanssa asun ja vasta näiden jälkeen tulee poikaystävä

• Anonyymi00008

vanhoilla ’kavereilla ’ en tee mitään ei ole ikävä lainkaan mutta uutta kaveria myös toivon sitä ei tule väkisin kun se tulee jotakin kautta sattumuksien summana elämääni jos tulee siihen voikin mennä vielä pitkään etenkin jos tekee duunit kotoota käsin jne

• Anonyymi00012

Huono itsetunto silla ap. Muiden orja.

• Anonyymi00013

Sulla

• Anonyymi00019

Mikä tarve joillakin on alentaa ihmisiä joilla on huono itsetunto? Jos olisit yhtään järkevä päästäsi, pyrkisit parantamaan toisen itsetuntoa!

• Anonyymi00015

Oli joo. Mut onneks menit heidän mukaan. Kivasti tehty. ❤️ Selvispähän sunkin luonne kertaheitolla.

• Anonyymi00018

En oo kyllä mennyt mihinkäään kenenkään mukaan. Mua vastaan ollaan hyökätty isommalla joukolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1258
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    9. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      409
    Aihe