Niinhän sitä sanotaan että lopulta on turha katua ja valittaa

Anonyymi-ap

Sanotaanko näin että aika on tietyiltä osin rajallista. Jos haluaa olla tekemättä niin sille ei voi sitten mitään. Toivottavasti sitten kuitenkin joskus vielä sen sisäistät täysin. Itse haluan kuitenkin konkreettisia asioita tunteiden ja kaiken muunkin suhteen. Sinusta en tiedä. Toivottavasti löydät oikean polkusi jonka vuoksi haluat ja teet kaikkesi.

12

203

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole aivan noin helppoa kaikilla. Täytyy miettiä, millaista suhdetta haluaa ja miten se voisi toteutua. Voiko se toteutua, jos altistaa itseni sille, että toinen pääsee satuttamaan itseäni kerta toisensa jälkeen.

Jossain kohtaa on korkea aika miettiä, mihin haluaa itsensä altistaa. Se toinen ei muutu, toiveesta. Enkä minäkään muutu kuin siltä osin, mitä se on tarpeellista itselleni. En kadu enkä valita, mutta selvää on se, että reaali on otettava vahvasti huomioon.

En halua enää juosta päin seinää, niin että päähän sattuu.

• Anonyymi00002

Näilläkin oli aika surullinen tarina, nainen tosi hurmaava, mieskin aivan tosi tahdikas, kummatkin ilmeisesti hyvin kouluttautuneita englantilaisia, eikä yhtä ainutta pienokaista.

Mutta, siellä se taisi olla ensimäisen videon kommenteissa

KUMMALAKAAN EI OLE AIKAA siellä joku tuttu ihmetteli, että näillä on aikaa edes matkustaa, kun ovat niin kiireisiä
      https://www.youtube.com/@TravelsWithMyFriend/videos

• Anonyymi00003

Olen tehnyt elämässäni myös kaikenlaista tuhmaa, mutta sitä ei ulkopuolisille näy. Halusin myös sinun kanssasi sellaista, mutta olen tullut siihen tulokseen, että en luota sinuun tarpeeksi. Olet liian epävakaa ja saattaisit pilata elämäni. Jätän väliin, todennäköisesti.
      Nainen

• Anonyymi00004

Et ole tehnyt mitään oikeasti pysyvää asioiden eteen että huijaa vain itseäsi!

• Anonyymi00005

Mä olen sellainen ihminen joka elämässä mielummin yrittää ja kokeilee kun odottaisi passiivisena jotain, varsinkin tunne asioissa. Eipähän tarvitse katua ja harmitella myöhemmin sitä ettei tehnyt mitään. Itsellehän sitä tekee myös palveluksen kun yrittää, elämä on kasvamista, lyö se joskus todella pahasti näpeilleen tai sitten antaa paljon takaisinkin tai molempia sopivasti jotta voi olla viisaampi ja kestävämpi tulevia kolhuja varten. Mikä elämä se sellainen on että on koko aika suojakuoren alla, aika tylsää ja no siinä ei yksinkertaisesti koe yhtikäs mitään, ainakaan positiivista. No loppuenlopuksi, ihan miten vain kukin haluaa ajatella tai kasvaa, itsestähän se on paljolti kiinni myös ja asenteestakin. ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mä olen sellainen ihminen joka elämässä mielummin yrittää ja kokeilee kun odottaisi passiivisena jotain, varsinkin tunne asioissa. Eipähän tarvitse katua ja harmitella myöhemmin sitä ettei tehnyt mitään. Itsellehän sitä tekee myös palveluksen kun yrittää, elämä on kasvamista, lyö se joskus todella pahasti näpeilleen tai sitten antaa paljon takaisinkin tai molempia sopivasti jotta voi olla viisaampi ja kestävämpi tulevia kolhuja varten. Mikä elämä se sellainen on että on koko aika suojakuoren alla, aika tylsää ja no siinä ei yksinkertaisesti koe yhtikäs mitään, ainakaan positiivista. No loppuenlopuksi, ihan miten vain kukin haluaa ajatella tai kasvaa, itsestähän se on paljolti kiinni myös ja asenteestakin. ap

No ei ne suojakuoret ole ihan tyhjästä syntyneet. Kyllä ne on tullut ihan sitä kautta, että on joutunut taistelemaan olemassaolostaan. Et voi toisen elämää arvioida ulkopuolisena. Vain ihminen itse tietää sen, mitä on kokenut ja kokee. - sivusta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No ei ne suojakuoret ole ihan tyhjästä syntyneet. Kyllä ne on tullut ihan sitä kautta, että on joutunut taistelemaan olemassaolostaan. Et voi toisen elämää arvioida ulkopuolisena. Vain ihminen itse tietää sen, mitä on kokenut ja kokee. - sivusta

Kaikilla on omat kuorensa niin on minullakin, mutta roikkumaan en enää tässä asiassa rupea ja jos latoo liikaa kuoria elämäänsä niin eihän siitä tule mitään, tämän sanon myös omasta kokemuksesta.Jos joku on kuoressaan niin se on ok. Se on kyllä jännää että täälläkin jotkut olettaa että toinen tietää tai aavistaa puhumatta että mikä on tai odotetaan että toinen tietää tunteet puhumatta. Kaikkein tärkein asia on puhuminen, kommunikaatio ja keskustelu ihmisten välillä. Uskaltaisin väittää että olisi paljon vähemmän sotia maailmassa, jos vain ihmiset kommunikoisivat ja keskustelisivat, jotta olisi parempaa ymmärrystä. Ei se voi olla niin että ulkoistetaan kommunikaatio toiselle. ap

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kaikilla on omat kuorensa niin on minullakin, mutta roikkumaan en enää tässä asiassa rupea ja jos latoo liikaa kuoria elämäänsä niin eihän siitä tule mitään, tämän sanon myös omasta kokemuksesta.Jos joku on kuoressaan niin se on ok. Se on kyllä jännää että täälläkin jotkut olettaa että toinen tietää tai aavistaa puhumatta että mikä on tai odotetaan että toinen tietää tunteet puhumatta. Kaikkein tärkein asia on puhuminen, kommunikaatio ja keskustelu ihmisten välillä. Uskaltaisin väittää että olisi paljon vähemmän sotia maailmassa, jos vain ihmiset kommunikoisivat ja keskustelisivat, jotta olisi parempaa ymmärrystä. Ei se voi olla niin että ulkoistetaan kommunikaatio toiselle. ap

No onhan se noinkin. Mutta kyllä minä katson tarkkaan tänä päivänä, keneen luotan ja kenelle avaudun asioistani. On myös ihmisiä, jotka osaavat kääntää tiedon toisesta omaksi voitokseen. Joillakin menee pitempään, ennen kuin pystyy luottamaan toiseen ihmiseen. Ja kyllä sillä toisella ihmisellä on joskus oma osuutensa siinä, onko hän miten vastaanottavainen ja aidosti avoin itse. Erityisherkkänä aistin feikin ja vetäydyn sinne suojakuoreeni. Ja se on minun oikeuteni. Minun ei tarvitse tarjota kenellekään yhtään mitään. Enkä ala millään imartelulla tai muilla vippaskonsteilla ostamaan suosiota, kun en sellaisia pelejä edes hallitse. Joskus jää ainoaksi vaihtoehdoksi vetäytyä ja suojautua iskuilta. Ei se vaan mene niin, että olenpas nyt tuolle hyvä niin varmaan se on sitten sitä takaisin. Ei ole mennyt edes lähimmissä ihmissuhteissa niin. Mutta tiedostan kyllä, että kaikki suojaukseni ovat jarruina minkään ihmissuhteen edistymiselle. Niitä suojia kasvatettiin kauan, kerros kerrokselta, niin ei niitä myöskään päivässä pureta. Vaikka joku sanoisikin että onhan tuo nyt ihan tyhmää, ei kannata.

• Anonyymi00006

Jokohan sitä sinä löysit sen oman polkusi? Kuulostaa kuin jotain olisi vielä kateissa.

• Anonyymi00007

Vireillä vireillä katsotaan nyt. ap

• Anonyymi00010

Olen löytänyt jo kauan sitten oman polkuni.

• Anonyymi00011

No se on hyvä juttu sitten. ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      219
      1347
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      242
      886
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      846
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      742
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      62
      707
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      671
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      595
    9. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      67
      584
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      579
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      49
      578
    12. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    13. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      76
      558
    14. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      295
      551
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      543
    16. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      539
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      538
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      524
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      93
      488
    Aihe