Nyt mennään kuukausi ilman kondomia, pessaria ja pillereitä.
Laitetaan pullat uuniin ja täytetään maa.
Ehkäisyvapaa elokuu
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Hoitaa ensin terveys ongelmat
- Anonyymi00004
Tsemppiä! Rukoilu auttaa korkeaan kolesteroliin.
- Anonyymi00002
Hyvä hanke. Näin pelastetaan tämä maa ja kansa, mukavalla tavalla.
- Anonyymi00005
Kyllä. Pillerit on aborttivälineitä (lapsenmurhaa, kun hedelmöittynyt munasolu ei pääse kiinnottymään kohdun seinään) ja Jumala kyllä nekee, jos uskova ihminen harrastaa panohommelia silleen, ettei siemensyksy edes kohtaa munasolua.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä. Pillerit on aborttivälineitä (lapsenmurhaa, kun hedelmöittynyt munasolu ei pääse kiinnottymään kohdun seinään) ja Jumala kyllä nekee, jos uskova ihminen harrastaa panohommelia silleen, ettei siemensyksy edes kohtaa munasolua.
Jumalalta nyt ei kannata kysyä mitään.
Ei kuulu sille. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jumalasi on melkoinen tuhkamuna. Käytettävissä on kaikki maailmankaikkeuden naiset, ja yhden sai nusastua paksuksi, eikä sekään kuulemma tuntunut miltään.
- Anonyymi00003
Ei heterokuukausi heinäkuu tuottanut tulosta?
- Anonyymi00006
Muistaakseni siinä sai tahkota sielun kyllyydestä mutta ehkäisy ei ollut pannassa. Nyt kaikenlainen bi-seksuaalinen kimppapuuhastelukin on sallittua, mutta ehkäisyt ei.
- Anonyymi00007UUSI
Lähteekö seksipromoottori aito_lainen mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618