Aloin ottamaan taas kaljaa ja keskellä päivää. Voimailusta ei tule mitään. Tarviin apua, pakko myöntää, mutat sitä ennen kunnon päiväkännit ja muuttu ilta- ja yökänneksi. Se että olisi iloinen ilman viinaa on osimoilleen teeskentelyä.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Monenko aikoihin täällä on pojat alkanu juomaan.? itse kun 65v-täysin niin ostin 65% Wiru valkeeta, kyllä potkii raakana juon puoli pulloa vasa menny. Huomenna en tuu salille kysykää jos ei keskiviikkoon mennessä kuulu otan ehkä rännin.
- Anonyymi00002UUSI
Onko teillä siveät menneisyydet?
- Anonyymi00003UUSI
Lähen nyt kaduille. Jätän 5 pulloa kaljaaaa ja pari viinipulloa huomisen varalle että pääsee sängystä ylös ja voi aloittaa päivän numeeroo 2.
Harmi että ei pääse treenaamaan kun ränni iski päälle, mutta onhan tämä niin paljon kiveemmeeppaa kuin salillaa pullislijoat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518