Oikea mies

Anonyymi-ap

Pukeutuu huomiovaatteisiin ja kulkee oksasahan ja kirveen kanssa lippis väärin päin ”hommissa”.

29

160

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja sahaa oman oksansa ☝️

• Anonyymi00002

Omaa oksaansa toisen tontilla? 🤨

• Anonyymi00003

🫢

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

🫢

Täällä olis oksittavaa.
        Vilma
        Ihan oikeasti, ei leikisti.

• Anonyymi00005

Miehellä on verkkarit ja tee paita ja saappaat ettei sahanpuru mene kenkien sisälle ja metsurin kypärä ja moottorisaha ei tarvita kirveitä oksa poka jiiri ym sahoja vaan moottorisahalla pärjää

• Anonyymi00008

Onko paidassa teetä?

• Kirves on hyvä metsätöissä, samoin pokasaha tai vaikkapa justeeri. Mutta ei taida mulla näin itsepäisellä justeeri toimia. Kun siinä pitää olla yhteinen rytmi.

Jiirisaha metsätöissä nyt on liiottelua, eikai runkoo sahata 45 asteen kulmaan?

• Anonyymi00011
        JeroP kirjoitti:

Kirves on hyvä metsätöissä, samoin pokasaha tai vaikkapa justeeri. Mutta ei taida mulla näin itsepäisellä justeeri toimia. Kun siinä pitää olla yhteinen rytmi.

Jiirisaha metsätöissä nyt on liiottelua, eikai runkoo sahata 45 asteen kulmaan?

Moottorisahalla pystyy tekeen kaikki oli pienen pieni oksa tai suuri puu ja sahassa on oltava baakia ja min 50cc kuutioinen sil käy kaato oksiminen pätkiminen eli sillä tekee kaikki

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Moottorisahalla pystyy tekeen kaikki oli pienen pieni oksa tai suuri puu ja sahassa on oltava baakia ja min 50cc kuutioinen sil käy kaato oksiminen pätkiminen eli sillä tekee kaikki

Ostin keväällä ensimmäisen sähkösahani, enkä voi liikaa ylisanoja antaa. Ei koskaan enää polttomoottoria. Veneeni on kulkenut sähköllä jo 8 vuotta. Seuraava autonikin saattaa olla täyssähköinen.

• Anonyymi00006

Täällä päin oli käynyt tontilla tällainen puuhamies. 👌

• Anonyymi00025
        UUSI

Asutko jossakin linnassa?

• Anonyymi00007

Minä ihmettelenkin, mikä homma tämä on, kun firman koodarit tulee töihin kirveen kanssa huomioliiveissä. Ne on äijiä!

• Anonyymi00009

Varsinkin kun kaapelit on kaivettu maan sisään aikaa sitten, niin mitä mitä? 🙀

• Anonyymi00019
        UUSI

Oh dude, pull your nose up on their butts

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Varsinkin kun kaapelit on kaivettu maan sisään aikaa sitten, niin mitä mitä? 🙀

FASTBOOT!

• Puu kaatuu ja niin kaatuu myös uskottavuus. Lippis väärinpäin antaa lisätehoa, ainakin omassa päässä! 😂

• Anonyymi00010

Lippis on juntin tunnusmerkki.

• Anonyymi00013

No ei kyllä ole. Fiksu ihminen suojaa itsensä auringon paahteelta, eikä tarvitse siristellä.

• Anonyymi00018
        UUSI

En ny niinkään sanoisi, mutta niiden naamat voi palaa silti. Naiselta

• Anonyymi00012

Lippis nurinpäin on tekonuorekkuutta. Nuoruus meni jo.

• Anonyymi00024
        UUSI

Sillekin on, ainakin huumorissa, paikkansa 😂

• Anonyymi00014

Lippistä nurinpäin käyttää miehet joilla ottan pesua on tullut entisestä ainakin 10cm lisää ja tuolla lippiksellä ja sen suunnalla on se merkitys, että lippiksen takaosa on silloin asennettava otsalle lähes silmien yläpuolelle, että se pysyisi päässä. Tuolla vain peitetään pitkälle edennyttä kaljuja ja mielestäni ihan naurettavan näköistä kun yli 30v mies esiintyy julkisesti tuossa kuosissa

• UUSI

Nyt on jännä yhdistelmä. Olen käyttänyt oksasahaa joskus, pari kertaa. Mutta mihin kirvestä samalla tarvitaan?

Kirveellä olen halkonut ja pilkkonut puita. Mutta mihin silloin taas tarvitaan huomiovaatteita?

Ja sitten vielä lippis väärinpäin odottamassa josko aurinko alkaisi paistamaan.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ehkä huomioliivi siksi, että jos möyrii jossain pensaikossa, niin kukaan ei epäile, että otso-kuoma-karhu-metsänkuningashan siellä on. Mutta karhuilla on harvoin huomiovaatteet.
        Vilma

• UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ehkä huomioliivi siksi, että jos möyrii jossain pensaikossa, niin kukaan ei epäile, että otso-kuoma-karhu-metsänkuningashan siellä on. Mutta karhuilla on harvoin huomiovaatteet.
        Vilma

Näin on, että nalle, kouvo tai kontio tuskin käyttää huomiovaatteita. Vaan edelleen jää mysteeriksi mihin pensaikossa tarvitaan kirvestä. Ehkä hamarapuolella voi huitoa paarmoja.

• Anonyymi00022
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Näin on, että nalle, kouvo tai kontio tuskin käyttää huomiovaatteita. Vaan edelleen jää mysteeriksi mihin pensaikossa tarvitaan kirvestä. Ehkä hamarapuolella voi huitoa paarmoja.

Joo. Voi huitoa. Varsinkin, jos se on istunut otsalle. Paukamahan siihen muutenkin tulisi.
        Vilma

• Anonyymi00016
      UUSI

Lippismiehet joutuu varhaiselle sairaseläkkeelle. Tosimies käyttää metsätöissä asiaan kuuluvia suojavarusteita.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ja sen Nuotion makkaranpaistaja vahtaa sen aikaa ulkokanisterion piippuhyllyllä. -sivu-urakka

• Anonyymi00021
      UUSI

Oikea mies pukeutuu verkkareihin ja t-paitaan ja juo miehekkäästi muovisesta juomapullosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      909
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      894
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      603
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      157
      554
    Aihe