Heimonen ehdottaa isojen tapahtumien järjestämispaikaksi esimerkiksi Kauhavan lentokenttää
”Ei Vermo ole ainoa paikka, joka on hyvien liikenneyhteyksien päässä. Kauhava on myös”, Heimonen perustelee.
😆🤣😃😄😀😁
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000012174430.html
Kauhava mainittu!
8
276
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kauhava hyvien liikenneyhteyksien päässä? Eihän sinne pääse kuin traktorilla!
- Anonyymi00002
Pääsee vaikka lentokoneella, tuo lentokenttäalue ois ihan älyttömän hyvä festarialue. Aidat valmiina ja hangaareissa tilaa vaikka isommallekin po-up juottolallle. Nurmialueille mahtuu majoittumaan ja asfalttipintaa löytuyy ettei sateen tullenkaan tarttis festariväen mudassa tarpoa.
- Anonyymi00003
Ei voi järjestää menöö joiltakin luovuus
- Anonyymi00004
Joku hardcore metalli festari ois kyllä hyvä.
- Anonyymi00005
Ei kauhavalle mitään.
Aivan paska paikka. - Anonyymi00006
Järjestetään mieluummin tapahtumat Härmäs!!
- Anonyymi00008
Eihän siel oo mitään muuta ku mettää ja paskasia peltoja
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eihän siel oo mitään muuta ku mettää ja paskasia peltoja
Suota
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470