Ai että kun on mahtavaa. Vihdoin on tiedossa pari ryyppykaveria seuranani. Harvinaista herkkua. Ideana omata jännämies-laitapuolenkulkijamainen aura jota pelätään ja kunnioitetaan. Yksinäinen susi 🐺 , ei lammas ✋🐑 (vaikka porukassa oonkin). Valkkarista sais kyllä pään sekaisin 🤔. Pitää miettiä sitä vaihtoehtoa vielä. -💊-.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ei ehi,
aamupäivä meni syksyn hommissa ja
seuraavaksi ruokailu ja
yritän vielä pelastaa tänään yhden marjapensaan.
Löysin tukikepit.
Kun menee puskaan, pitää varautua suihkuun ja
punkkitarkastukseen.
Millaisella ihmisellä on aikaa ja rahaa dokata?
Unelmoida densan maineesta ja imagosta?
Mun rahat menee ruokaan.
Oletko varautunut viiltosuojilla,
koska densat puukottaa ja vasaroi toisiaan?- Anonyymi00004
Ne väistyy viimeistään heti kun murahdan. Alottelin justiinsa yksikseni. Selvinpäin tonne ihmispaljouteen en mene. -💊-.
- Anonyymi00002
Navetan yläikkuna on rikki.
Se pitäisi hoitaa ennen talvea.
Tuutko kiipeämään huterille tikkaille,
ja riskeeraat siinä samalla elämäsi ja terveytesi?
Jos sinne laittais verkon ja nitojalla kiinni.- Anonyymi00005
Juopon tuuri on todellinen. Silloin ei käy mitenkään vaikka horjahtaisi. Auton rattiin en silti lähtisi. -💊-.
- Anonyymi00003
Mieti ylipäätään sitä ottamista.
- Anonyymi00006
Jotain mietoa ettei tuu haikia huominen
- Anonyymi00007
Buustaa vähän pillereillä.
Muista ottaa tarpeeksi niin maailmasta tulee vähän parempi paikka kaikille.- Anonyymi00008
Ainakin omalle väelle.
- Anonyymi00009
Päätä voi kivistää aamulla.
Kippis. Ryyppään kahvii. Mattopesulta tulin. 6 isoa mattoa, loppu kuivattelu tilat. 2 mattotelinettä, tulihan pestyä edes ne.
https://youtu.be/9twd20aefbY?si=crIs_v3eGANlrM5B- Anonyymi00011
Yhä hengisä 👌. Mies alisti naista ja se oli fine with that. Multa meni rispektit sille jätkälle vaikka se olisin monsteri. Iha sama. Naiselle ilmeisesti ok. Moraali on ilmeisesti yliarvostettua.
Voi että, kun yks hippimuija palautui jostain syystä just nyt mun mieleen. Tälleen kän-nissä ja puut-teessa tuntuu että må rakastan sitä 😍. Haluisin niin sanoa sille sen päin naamaa. Mä tykkäsin siitä aina tosi paljon kun oltiin tekemisissä irl. Toivottavasti oltais nyt ees unissa, vihdoinkin. Tässähän ihan herkistyy... -💊-.Aika moni on fine with that alistamisen suhteen. Mitä se kertoo ihmisistä?
Et sitten löydä väylää millä kertoa miltä tuntuu?- Anonyymi00014
Hyvä jos ei gubbe koteloon tullu jos kävit aistimassa sekavia fantasioita esim sinun 👈lähipubissa eilen
- Anonyymi00015
Tökstöksnöö kirjoitti:
Aika moni on fine with that alistamisen suhteen. Mitä se kertoo ihmisistä?
Et sitten löydä väylää millä kertoa miltä tuntuu?Nainen rakastaa konflikteja. Koko ajan on oltava sotajalalla, joko toinen osapuoli tai molemmat. Kyllä mä aistin että kiinnostus oli molemminpuolista, ois vaan pitänyt viettää kahdenkeskisiä kaljailtamia sen kanssa ja paljastaa tunteensa. Kännin piikkiin 😉. -💊-.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvä jos ei gubbe koteloon tullu jos kävit aistimassa sekavia fantasioita esim sinun 👈lähipubissa eilen
Kävin mä ☪️🍕, kiitos kysymästä. Viina tappaa pöpöt joten ei tullu taaskaan ruokamyrkytystä. Se-xi ois mahtavaa mun kanssa 😗. Mua "nälättää". Ooks sä sinkku? -💊-.
- Anonyymi00012
ralli-uutisia kuka mennee autollaan mukkelis-malliksi taaskin autoissa, ei ollut ihan ohjauspyöeä hallussa.. kai.. tyypillistä Rally Finland aina sarttuu kun noita hyppyjä ja kovia nopwuksia...
mtv3 ja subtv lähwrrävär joakua reaaliaikaistakin kuvaa autojen sisiältä..- Anonyymi00017
Helsingin kadullamakoilijat voisivat alkaa makoilemaan Suomen rallin teillä siten että ralliautot hyppisivät mäkien kohdalla niiden yli. Loppu on Herran hallussa 🛐🙏. -💊-.
- Anonyymi00013
Jos haluaa näyttää jännämieheltä niin ei pidä unohtaa silmälappua toisen silmän päällä. Se on jännämiehen merkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601236- 861140
- 711057
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35837- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652