Olipa päivä!!

Anonyymi-ap

Lähdin tänään ajamaa pitkää ja mutkikasta tietä kotia kohti. Koska tiesin matkan niin haastavaksi niin taekkasin illalla töiden jälkeen öljyt ja lasinpesunesteen.
Ajettuani noin 300 km ympyrän tiukassa käänteessä auto hälytti öljyjä, mutten välittänyt koska olin ne eilen katsonut ja lisännytkin.
Jonkun matkaa ajettuani auton öljyvalo syttyi ja vieressä luki STOP.
Pyähdyin seuraavalle huoltamolle ja jo sinne ajattuani mieleen tuli josko olin unohtanut laittaa bensasäiliön korkin paikoilleen..
Ja niinhän se oli, että korkki oli konepellin alla paikassa, johon sen olin avattuani jättänyt. Lasinpesunestesäiliön korkki oli hyvin paikoillaan :D

Koko moottoritila oli öljyn peitossa ja mietin miten tästä selviän, mutta aloin paperilla siistimään moottoria ja piuhoja kunnes huomasin että konepellin alla oleva kankainen levy oli moottoriöljystä ihan läåimärkä. Se oli osittain riippunut alas ja ilmeisesti imenyt öljyä itseensä. Yriritn ensin kuivata sitä, mutta lopulta irroitin sen ja heitin sen roskiin, joten nyt on uuden suojan ostaminen edessä.. Minulla meni tähän tunti, joka ei huvittanut yhtään kun suunniteltu matka-aikakin oli jo 8 tuntia :(

Saatuani siivousurakan valmiiksi menin vastapäiseen kauppaan ja ajattelin ostaa pari olutta. Avattuani kaapin sieltä putosi oluttölkki, joka rikkoutui alkaen suihkuta olutta. Otin tölkin käteeni jolloin sain sitä naamaani sekä myös housuilleni. Tämä oli jo melkein liikaa..

Eli täällä ollut aikamoinen päivä ja uuden konepellin suojan osto edessä.

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nyt jo naurattaa tämä kaikki :D

Vaikken ymmärräkään miten sitä öljyä voi sieltä läikkyä kun ei kai säiliötä ole ihan piripintaan täytetty? Minä täytin rajojen sisään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      958
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      822
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      567
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      561
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      158
      502
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      26
      481
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      132
      472
    10. Kaipaisin kainaloosi

Emme voi jatkaa sillä tavoin, mutta silti sinua. -naiselta miehelle
      Ikävä
      45
      439
    Aihe