olisi lopultakin aika siivota liike-elämä valtion tukiaisista, jotta päästään aitoon markkinatalouteen.
Aloittaa voisi alkutuotannosta; pinta-alatukiaiset pois maataloudesta ja metsätaloudesta, lisäksi luonmnonsuojelutukiaiset.
Sitten teollisuus, siellä sitä riittää investointi-, tuotekehitys ja subventiotukia...
hohhoijaa, valtiovarainministeriön tyhjäntoimittajat alkakaa hommiin...!
Nyt kun on toimekas hallitus
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Eihän tämä elinkeinoelämän runnaama hallitus tee mitään päätöksiä, joiden seurauksena olisi yritysten saamien veroetujen aleneminen ja yritystukien pieneneminen.
Olisi hyvä tietää, että paljon yritykset antavat tukea puolueille. Sehän ei kaikki edes näy niissä vaalirahailmoituksissa, kun yritykset maksavat itse ehdokkaiden vaalimainontaa.- Anonyymi00002UUSI
ainaskaan ryhdikkäälle kokoomukselle ei mitään tukia tarjota, eikä rehti koij- eiku kokoomuslainen ottaiskaan.
- Anonyymi00003UUSI
Viimeksi kun yrittivät raottaa komiteassa Mauri Pekkarisen johdolla tämän tukilaarin kantta, niin vaivoin löysivät sieltä 8 miljardin seasta 80 miljoonaa tiukassa ollutta löysää "leikattavaksi."
Senkin ihan vereslihalla saivat kaivettua esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628