Apulaissheriffi lupasi pitkän linnatuomion sille Zei Zeille. Vieläkö se Änkyrä on linnassa vai onko jo päässy ehdonalaiseen?
Apulaissheriffi onkin sellainen mies, että tekee minkä lupaa.
Vieläkö on pitkään lusimassa?
14
197
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Tuomarit tuomitsee ei Sheriffit.
- Anonyymi00002UUSI
Tuskinpa Änkyrä on vielä päässyt vankilasta. Kyllähän se loukkasi meidän apulaissheriffiämme aivan törkeästi.
- Anonyymi00003UUSI
Kritiikki kuuluu demokratiaan, eikä virheisiin pidäkään suhtautua olankohautuksella. Mutta kun joka ikisestä asiasta etsitään väkisin valituksen aihetta, alkaa touhu muistuttaa enemminkin sairautta, kuin yhteisten asioiden hoitamista.
Sivusta seuranneena ymmärrän hyvin niitä, jotka ovat sanoneet, ettei nyt sentään joka hemmetin asiasta tarvitse valittaa. Jos kaikki energia käytetään siihen, että etsitään jatkuvasti uusia valituksen aiheita, jää helposti unohtumaan se tärkein. Eli miten asioita voisi oikeasti parantaa.- Anonyymi00004UUSI
Totta itse kunnan hallinto on tehnyt useita aivan turhia valituksia ja hävinnyt ne melkein kaikki ja niistä on tullut myös tarpeettomia menoja jopa 630 euroa per valitus.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta itse kunnan hallinto on tehnyt useita aivan turhia valituksia ja hävinnyt ne melkein kaikki ja niistä on tullut myös tarpeettomia menoja jopa 630 euroa per valitus.
Menoista puuttuu turhiin valituksiin käytetty viranhaltioiden työaika eli puhutaan jo tonneista euroja per turha valitus.
- Anonyymi00006UUSI
Et ilmeisesti sivusta seurannut, kuinka törkeästi Änkyrä solvasi Ähtärin ainoita järki ihmisiä. Silloinkin kun Apulaissheriffi ilmoitti laskeneensa paljonko matkailumäen pyörittäminen panda-aikaan maksoi per vuorokausi (56 000 euroa), niin äkyrä ei tuota uskonut vaan sovasi törkeästi apulaissheriffiä. Lisää linnaa vaan tuollaiselle idiootti änkyrälle.
- Anonyymi00007UUSI
Jos joka risusta tehdään riita ja jokaisesta oksasta oikeusjuttu, ei metsä sillä parane, mutta rahaa ja paperia kyllä kuluu.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et ilmeisesti sivusta seurannut, kuinka törkeästi Änkyrä solvasi Ähtärin ainoita järki ihmisiä. Silloinkin kun Apulaissheriffi ilmoitti laskeneensa paljonko matkailumäen pyörittäminen panda-aikaan maksoi per vuorokausi (56 000 euroa), niin äkyrä ei tuota uskonut vaan sovasi törkeästi apulaissheriffiä. Lisää linnaa vaan tuollaiselle idiootti änkyrälle.
Toivottavasti on todisteet on tallella jos tuollaisia summia heittelet.
- Anonyymi00008UUSI
Uskallan väittää, että ei ole eikä tule olemaankaan linnassa. Ne jutut olivat apulaissheriffin sekoilua.
- Anonyymi00011UUSI
Ei ole ihan joka asiasta valitettu. Vain tärkeimmistä ja oikeus on ollut samaa mieltä, valtaosin.
- Anonyymi00012UUSI
Uskomattoman upeeta työtä apulaissheriffiltä. Sai tuon valtavaa mainehaittaa Ähtärille tuottaneen Äkyrän ns. pois pelistä. Tietääkö kukaan missä Änkyrä lusii? Toivottavasti sielä on kunnon linnavenkuloita jotka ottavat äijältä luulot pois.
- Anonyymi00013UUSI
Ei ole ihan kaikilla matkassa tämä apulaisheriffi
- Anonyymi00014UUSI
Viimeinen voitto oli maukas siinä kunta yritti muuttaa laittomasti annettuja lainoja pääomalainoiksi eipä onnistunut. KHO oli jämäkkä antoi päätöksen jo valituslupaa haettaessa. Jos HO olisi ollut yhtä jämäkkä pandatalon takaus jutussa ja laittanut välittömästi pantatalon rakentamisen jäihin koko pada keissi olisi sulanut ja kunta säästänyt kymmeniä miljoonia .
- Anonyymi00015UUSI
Jos ähtäriläiset olisivat jämäkkiä, niin kävisivät vähän "keskustelemassa" sinun kanssasi apulaissheriffi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628