Ei muuta. Kaikki ei voi omaa syytäni olla, vaikka minussakin vikaa on. Kiitos vaan.
<3
Mun kesä meni pilalle
24
184
Vastaukset 24
- Anonyymi00001UUSI
Mulla mennyt monta vuotta kesät talvet. Omaa syytä ei ole ollut. Ei todellakaan. Joutunut olemaan lähes 24/7 sisätiloissa.
- Anonyymi00002UUSI
Laitan kohta tähän niitten tyyppien nimet, jotka aijon saada puhutteluun..
- Anonyymi00004UUSI
Jos ei lopu nimet rupeaa heiluu
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos ei lopu nimet rupeaa heiluu
Peitto alkaa heiluun.
- Anonyymi00003UUSI
Harmi homma.
- Anonyymi00005UUSI
ei kiinnosta tämä pska elämä ihan oikeasti tämä nyt on vain tämmöistä kitumista seuraavat 10-20v saa nähdä kuinka kauan punppu jyskyttää aarnen rinnassa
- Anonyymi00006UUSI
ollut jo kihloissa ja harrastanut sexiä useiden kanssa nähnyt ns jo kaiken ei ole mitään nähtävää enään
- Anonyymi00007UUSI
lapset on tehtynä ja ainoa mitä haluaisin vielä kokea on matkailu suomen sisällä ja pohjoismaissa
- Anonyymi00008UUSI
mutta tiskinpa sekään toteutuu tämä nyt on tämmöistä kuolemista
- Anonyymi00009UUSI
Että hoitajienko on oikeus kirjoitella potilaista palstoille hoitosuhteen päättymisen jälkeen . Ei kuule ole, laki kieltää. En toivonut tai tilannut tällaista. Ja minunko syytä, hieman erikoista. Hoitajat joutuvat kantaa vastuun itse. Edes se että on tyhjäpää tai mt ongelmainen hoitaja, anna oikeutta kirjoitella potilaista palstoille.
- Anonyymi00010UUSI
Siitä tulee potilaalle trauma ja luottamuspula järjestelmään ja se on vakava asia
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siitä tulee potilaalle trauma ja luottamuspula järjestelmään ja se on vakava asia
Ja sen pitää hyvinvointialue hoitaa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja sen pitää hyvinvointialue hoitaa
Ei ne kirjoitukset mun kynästä ole lähtenyt, hoitajat on itse vastuussa omista kirjoitteluistaan, ei muut. Ei hoitaja voi mennä sen taakse että hän on mt ongelmainen, että potilas muka häntä kiusaa, mikä ei pidä edes paikkaansa. Hei haloo nyt. Hän ihan itse on kuule kirjoitellut tänne, luulen että vuosi kaudet potilaistaan
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ne kirjoitukset mun kynästä ole lähtenyt, hoitajat on itse vastuussa omista kirjoitteluistaan, ei muut. Ei hoitaja voi mennä sen taakse että hän on mt ongelmainen, että potilas muka häntä kiusaa, mikä ei pidä edes paikkaansa. Hei haloo nyt. Hän ihan itse on kuule kirjoitellut tänne, luulen että vuosi kaudet potilaistaan
Jos hoitajan pää ei kestä sitä työtä, hän ei sitä voi silloin tehdä. Hän etsii muuta työtä tai siirretään hänet eläkkeelle. Ei se voi niin olla että potilaat kärsii sairaan hoitajan takia. Että hänen sairaus ja sairaat teot on potilaitten syytä. Koittakaa nyt aatella oikein
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos hoitajan pää ei kestä sitä työtä, hän ei sitä voi silloin tehdä. Hän etsii muuta työtä tai siirretään hänet eläkkeelle. Ei se voi niin olla että potilaat kärsii sairaan hoitajan takia. Että hänen sairaus ja sairaat teot on potilaitten syytä. Koittakaa nyt aatella oikein
Ja sitten potilaat joutuu selvittelee näitä ilman mitään korvauksia yhtään mistään. Tai asiat jätetään pahimmillaan jopa hoitamatta. Se että potilas joutuu täällä pitämään hoitajaa todellisuudessa, ettei hän lopullisesti pimaha. Ja silti kaikki potilaan syytä. Ja potilas itekin menettää mt nsä lopulta.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja sitten potilaat joutuu selvittelee näitä ilman mitään korvauksia yhtään mistään. Tai asiat jätetään pahimmillaan jopa hoitamatta. Se että potilas joutuu täällä pitämään hoitajaa todellisuudessa, ettei hän lopullisesti pimaha. Ja silti kaikki potilaan syytä. Ja potilas itekin menettää mt nsä lopulta.
Ja todellisuudessa ne hoitajat täällä on kiusanneet potilaitaan, ei kukaan heitä!!!!!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja todellisuudessa ne hoitajat täällä on kiusanneet potilaitaan, ei kukaan heitä!!!!!
Eikä kehotuksista huolimatta jo keväällä lopettanut, vaikka pyydettiin. Sitten pimahtaa, kenen syytä???
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eikä kehotuksista huolimatta jo keväällä lopettanut, vaikka pyydettiin. Sitten pimahtaa, kenen syytä???
Ei näitä juttuja kukaan oo käskeny hoitajien kirjoitella tänne, eikä pakottanut. He ovat ammattinsa puolesta täysin itse vastuussa mitä tekevät, he kantaa rikoksistaan vastuun. Ei sen kummenpaa
- Anonyymi00013UUSI
Minun kesä meni pilalle, kun yhä joudun kuulemaan ja näkemään sitä esitystä! Kuten tänäänkin ulkona ja bussissa! Ei ole minun vastuulla kenenkään sellaisen mielentila, jonka kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä! Etsi joku toinen kiusattava itsellesi!
- Anonyymi00019UUSI
kesäähän on vasta alyussa, syyskyyn helteety odottavat.... minä tein jooh juttyuja, ....
- Anonyymi00021UUSI
"B-ostoja Perä-Pohjolan tyyliin ja pvm-siirtoja". -sivu
- Anonyymi00022UUSI
Niin meni multa myös kesä pilalle.
Kuten jo monta aiempaakin.
Eikä ees vaan pelkät kesät.
Nyt saa loppua tää kaikki mun osaltani.
<3 - Anonyymi00023UUSI
Täällä sinä pilaat muiden jutustelut, etkö bonjaa?
- Anonyymi00024UUSI
Kuinka niin tää aloitus,
tai tää aloittaja pilaa täällä jotakin?
Tuskinpa vaan pilaa yhtään mitään!
Enempi sun kommentti pilaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481