Miten sais reisistä selluliittiä pois?? En luota kovinkaan noihin geeleihin ja voiteisiin, mutta onko esim. jotain jumppaliikettä, joka polttais rasvaa? erit. sisäreidet on ihan kamalat..:'( mun pitää aina ostaa housut jotka on lahkeista tosi pitkät, kun muuten ne ei mee reisistä..:'(
reidet:(
4
3571
Vastaukset
- ...
..on erikseen palsta selluliitille. Sieltä löytynee vastauksia. Vähän oma-aloitteisuutta ;)
- miun moka.
Luulin olevani toisella palstalla! Eheh! :)
Mut tosiaan, kato noi alemmat keskustelut. Siellä on ohjeita kuivaharjaukseen jne.
- nina
Rasvaa ei vi polttaa paikallisesti, vaan on harrastettava jotain aerobista liikuntaa. Juoksu, uinti, pyöräily, ne tehoavat varmasti, mutta ei ne mitään pika-ihmelääkkeitä ole. Sellaisia ei ole olemassakaan. Lisäksi kannattaa käydä kuntosalilla, reisilihas on suuri lihas, jota kannattaa treenata esim. jalkaprässillä. Näin saat kauniit reidet.
- Laihalaiha
Ei kannata hirveesti surra jaloistasi. Minulla on hirveen ohkaset jalat ja se on hirveetä en uskalla käyttää edes farkkuja tai hametta, koska kaverit huomauttaisi siitä koko ajan.:((((( Miten saisin paksumaksi jalat ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846