Miten sais reisistä selluliittiä pois?? En luota kovinkaan noihin geeleihin ja voiteisiin, mutta onko esim. jotain jumppaliikettä, joka polttais rasvaa? erit. sisäreidet on ihan kamalat..:'( mun pitää aina ostaa housut jotka on lahkeista tosi pitkät, kun muuten ne ei mee reisistä..:'(
reidet:(
4
3554
Vastaukset
- ...
..on erikseen palsta selluliitille. Sieltä löytynee vastauksia. Vähän oma-aloitteisuutta ;)
- miun moka.
Luulin olevani toisella palstalla! Eheh! :)
Mut tosiaan, kato noi alemmat keskustelut. Siellä on ohjeita kuivaharjaukseen jne.
- nina
Rasvaa ei vi polttaa paikallisesti, vaan on harrastettava jotain aerobista liikuntaa. Juoksu, uinti, pyöräily, ne tehoavat varmasti, mutta ei ne mitään pika-ihmelääkkeitä ole. Sellaisia ei ole olemassakaan. Lisäksi kannattaa käydä kuntosalilla, reisilihas on suuri lihas, jota kannattaa treenata esim. jalkaprässillä. Näin saat kauniit reidet.
- Laihalaiha
Ei kannata hirveesti surra jaloistasi. Minulla on hirveen ohkaset jalat ja se on hirveetä en uskalla käyttää edes farkkuja tai hametta, koska kaverit huomauttaisi siitä koko ajan.:((((( Miten saisin paksumaksi jalat ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805