-tunnistaa ulkoisesti mieheksi
- omaa leveät hartiat
- omaa isohkot kädet
- omaa luitten päällä muutakin kuin nahkaa
- osaa tehdä käytännön asioita kotona ja mökillä
- ei ole ongelmia päihteiden kanssa
- kykenee sanoittamaan tunteitaan ja puhumaan asiasta kuin asiasta
- ei ole miellyttäjä mutta osaa joustaa
- lihakset ovat tulleet aidolla fyysisellä työllä, ei salilla
- arvostaa ja kunnioittaa toista, huomioi
- on huumorintajuinen
- on fyysistä läheisyyttä arvostava, sitoutuva ja tulevaisuuteen katsova
- ei pakko-oireisuutta eikä vanhoja käsittelemättömiä asioita
Tämä on minun näkemykseni todellisesta miehestä!
Todellinen miesten mies
12
57
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Ihan realistinen.
- Anonyymi00002UUSI
😳 Kuvailit minut. Melkein. Yksi kohta ei ihan osu, mutta muut kyllä.
- Anonyymi00003UUSI
Oho, kaksi puuttuu. Ei sitten 😔
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oho, kaksi puuttuu. Ei sitten 😔
Oikeastaan noihin kaikkiin muihin voi vaikuttaa, paitsi jos ei pidä fyysisestä läheisyydestä. Tai jos oma työ ei ole fyysistä, eikä ole kiinnostusta sitä muuttaa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oikeastaan noihin kaikkiin muihin voi vaikuttaa, paitsi jos ei pidä fyysisestä läheisyydestä. Tai jos oma työ ei ole fyysistä, eikä ole kiinnostusta sitä muuttaa.
Käytännön asioita voi aina opetella. Tunteista voi oppia puhumaan. Päihteistä voi raitistua tai käyttää kohtuudella.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta kun mulla ei ole isot kädet enkä ulkoisesti näytä mieheltä, mutta kaikki muu tuossa täsmää. Ok, ei sitten 😔
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta kun mulla ei ole isot kädet enkä ulkoisesti näytä mieheltä, mutta kaikki muu tuossa täsmää. Ok, ei sitten 😔
No kyllä sen ulkoisen olemuksenkin voi muuttaa miehekkäämäksi jos tahtoo ja kädet kasvaa fyysistä työtä tehdessä jonkin verran.
Itse en näytä kovin miehekkäältä, enkä haluakaan näyttää. Pikemminkin päinvastoin.
- Anonyymi00006UUSI
Minulla noilla asioilla ei ole mitään merkistystä, koska en enää koskaan halua yhtäkään miestä elämääni pilaamaan!
- Anonyymi00007UUSI
Haluat sen lyhyen tummatukkaisen miehen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja vielä pari huutomerkkiä lisöö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Haluat sen lyhyen tummatukkaisen miehen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja vielä pari huutomerkkiä lisöö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vieläkin jaksat yrittää innostaa ainakin itseäsi guben ulinan kautta situationin yläpuolelle. Onnistuuko mielestäsi? TT
- Anonyymi00009UUSI
Saanko kysyä aloittajalta oletko kristitty?
- Anonyymi00012UUSI
Oliko kaappiguben teksti mielestäsi hengellinen vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481