Harmittaako teitä?

Anonyymi-ap

Harmittaako teitä, kun teitä ei ole ilman minua? Olen pääpuheenaihe, onko teillä muuta puheenaiheita tai yhdistävää tekijää esimerkiksi millaista kemiaa yleensä ottaen...? 😊 Älkää toki minusta välittäkö... Peace.

31

169

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ai. Happotynnyristä huutelet? Pizzaahan riittää ilmankin. Kuulemma.

• Anonyymi00002
        UUSI

Voi sulla on niin hyvät jutut että ihan naurattaa. Olet ruma sisältä ja paljon muutakin

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Voi sulla on niin hyvät jutut että ihan naurattaa. Olet ruma sisältä ja paljon muutakin

Ei Te-idän kivikassojen siirtelykä kovin kaunista katteltavaa Ole.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei Te-idän kivikassojen siirtelykä kovin kaunista katteltavaa Ole.

Mulle on melkein ihan sama mitä muut ajattelee minusta ja minun tekemisestä. 😊 Harvoin tänne mitään kommentoin, mutta joskus minunkin pitää avautua. Olen kyllästynyt, että monta ihmistä hyökkää minua kohden. Mielestäni olen elänyt vain omaa elämääni enkä ole hyökännyt toisten kimppuun. Onhan se vähän väärin?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mulle on melkein ihan sama mitä muut ajattelee minusta ja minun tekemisestä. 😊 Harvoin tänne mitään kommentoin, mutta joskus minunkin pitää avautua. Olen kyllästynyt, että monta ihmistä hyökkää minua kohden. Mielestäni olen elänyt vain omaa elämääni enkä ole hyökännyt toisten kimppuun. Onhan se vähän väärin?

Ja näillä ihmisillä ei ole pokkaa sanoa päin naamaa. Ei uskalla edes katsoa silmiin kun kohdataan.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ulostimellas heität vaa ilmaveiviä. Kuvittele itte. -sivu

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ulostimellas heität vaa ilmaveiviä. Kuvittele itte. -sivu

Mielipiteesi ei muuta kokemuksiani kuvitelmasi.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mielipiteesi ei muuta kokemuksiani kuvitelmasi.

*kuvitelmaksi.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

*kuvitelmaksi.

Ai. Meikkipäänä kuvittelet kaikkien puhuvan vain ja just susta? -sivu

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Turhaan taas tuhlaat aikaasi gubelle länkyttämiseen. Sivusta- mee hakeen vaikka metadonisi js pesettämään äipällä pyykkisi

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Turhaan taas tuhlaat aikaasi gubelle länkyttämiseen. Sivusta- mee hakeen vaikka metadonisi js pesettämään äipällä pyykkisi

Minulla on asiat täysin kunnossa. Ja en ole pyytänyt sivullisten mielipiteitä

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Harmittaako, jos meikki ei ratkaise sinun ongelmiasi?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Harmittaako, jos meikki ei ratkaise sinun ongelmiasi?

En mä käy missään Normalissa syömässä suoraa hyllystä, kuten sinä?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En mä käy missään Normalissa syömässä suoraa hyllystä, kuten sinä?

Häh? Tekeekö joku sellastakin?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja näillä ihmisillä ei ole pokkaa sanoa päin naamaa. Ei uskalla edes katsoa silmiin kun kohdataan.

Eipä kyllä vissiin ole sullakaan sitä pokkaa,
        edes viestillä keskustella ja sanoa asioita suoraan. Vai mitä?

• Anonyymi00009
      UUSI

Hörhöt on ihan sekaisin kun nainen ei ole pelkkä tiskirätti xD.

Hyvä, että olet herännyt sekopäiseen menoon. Voi olla, että nää kirjoittelijat on niin sekaisin, että niiltä kestää vuosia lopettaa tai eivät lopeta koskaan. Voimia elämään hörhöjen kanssa ❤️❤️❤️❤️❤️.

• Anonyymi00010
        UUSI

Kiitos, olipa kiva viesti 🌹Oikeasti aattelin siis - että en käy täällä enää kohta ollenkaan - sillä irl on ne tärkeimmät ihmiset, ja pidetään yhteyttä ja nähdään myös. Aattelin, että mun ihastus olisi täällä myös, mutta en ole ihan varma. Mutta nuiden kiusaajien takia ei viitsisi käydä ehkä enää. Ja ihanaa päivää sulle, mukava tuntematon. 😊

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kiitos, olipa kiva viesti 🌹Oikeasti aattelin siis - että en käy täällä enää kohta ollenkaan - sillä irl on ne tärkeimmät ihmiset, ja pidetään yhteyttä ja nähdään myös. Aattelin, että mun ihastus olisi täällä myös, mutta en ole ihan varma. Mutta nuiden kiusaajien takia ei viitsisi käydä ehkä enää. Ja ihanaa päivää sulle, mukava tuntematon. 😊

Kukahan siun ihastus mahtaapi olla?
        Jos jotakin pieniä tunnisteita suostuisit kertomaan niin voisi ehkä selvitä sekin että onko vaiko ei hän täällä. /sivusta 😊

• Anonyymi00011
      UUSI

Aloituksesta päätellen ja tietynlaisen käänteisen horinan kautta toki voisi päätellä että harmittaa. Nimenomaan tätä "kiusaajista" vollottavaa otusta..

Eli sama käpy lukuisine hahmoineen joista suurin osa naisia. Olisi varmaan aika herätä, jos kapasiteetti riittää.

• Anonyymi00012
        UUSI

No sitähän tässä on odotettu joo, heräämistä tähän päivään, mutta kova on tahto tulkita tätä joutavaa soopaa naisen piikkiin kun muutakaan näillä tietyillä esseisteillä ei ole. Sivusta, emme ole sama henkilö, eikä ko kuvitelma ole ratkaisu mihinkään "ongelmaan" tmv.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No sitähän tässä on odotettu joo, heräämistä tähän päivään, mutta kova on tahto tulkita tätä joutavaa soopaa naisen piikkiin kun muutakaan näillä tietyillä esseisteillä ei ole. Sivusta, emme ole sama henkilö, eikä ko kuvitelma ole ratkaisu mihinkään "ongelmaan" tmv.

Tarkoitan tätä eräiden vastaat itsellesi inttämistä kuin faktat olisi joku mielenvikaisten huuto äänestys netissä

• Anonyymi00018
        UUSI

En ole kyseiseen ihmiseen enää missään tekemisissä. Mielenkiinnosta käyn täällä eri asioiden vuoksi.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tarkoitan tätä eräiden vastaat itsellesi inttämistä kuin faktat olisi joku mielenvikaisten huuto äänestys netissä

Päättele itse mitä haluat.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Päättele itse mitä haluat.

Joo, on sen verran hyvä siinä, että vakoilusta syytelleet. Toisten maneerit nyt vain sattuu olemaan tylsistyttävän kaavamaisia. T naiselta. Täällä on muuten toinenkin, joka välillä hyväksyy olemassaoloni välillä ikäänkuin ei

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joo, on sen verran hyvä siinä, että vakoilusta syytelleet. Toisten maneerit nyt vain sattuu olemaan tylsistyttävän kaavamaisia. T naiselta. Täällä on muuten toinenkin, joka välillä hyväksyy olemassaoloni välillä ikäänkuin ei

Oletko sinä sattunoisin hänen entinen? Ja ai, kuka on se toinen?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oletko sinä sattunoisin hänen entinen? Ja ai, kuka on se toinen?

Mitä vihtua sönkötät? En varmaan edes halua ymmärtää

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mitä vihtua sönkötät? En varmaan edes halua ymmärtää

Mitä vitjaa sä tähän tuut. Mee nyt takas mistä tulitki

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Niiiiin, ja toisaalta jos samaan aikaan toljottavat itse vähän kyseenalaisin keinoin naisen elämää etsien jotain tähdellistä mistä päästä vauhkoamaan niin....

Jätän nyt sanomatta tähän mitään, tuskin varsinaisesti on edes omissa käsissä tämä touhu muutenkaan, enjoy ❤️

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kukahan se joku toinen on joka ikäänkuin
        välillä hyväksyy ja välillä ei hyväksy?
        Kerrotko vähän hänestä?
        /sivusta

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niiiiin, ja toisaalta jos samaan aikaan toljottavat itse vähän kyseenalaisin keinoin naisen elämää etsien jotain tähdellistä mistä päästä vauhkoamaan niin....

Jätän nyt sanomatta tähän mitään, tuskin varsinaisesti on edes omissa käsissä tämä touhu muutenkaan, enjoy ❤️

Erään naisen elämää tosiaan on jotkut toljottaneet sekä sotkeneet aikas pahastikin kaiken häneltä. Harmillista etteivät ajoissa ymmärtäneet lopettaa, sekä selvittämään asioita, niin olisi hänellä vielä mahdollisuus elää jotenkin edes.

• Anonyymi00026
      UUSI

💡 Voihan äly ja väläys 💡

Kuin nuin tutun oloista höttöä voi ollakaan?

Mitenkäs niiko sää olet pääpuheenaihe?
      Ja iliman siuta ei ole meitä muita?

Väitänpä että oot väärässä ja pahasti 😉😗

Tiiäkkö että joillakin on kemiaa ja kaikkea muutakii ilimankin että sää olisit ees olemassa.

PusPus Puska tyyppi.....
      Sulla ko ei ole pokkaa muuhun ko puskista piilosta huuella ja vattuilla, nii oo hilijaa ja pysy siellä osastolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      51
      1343
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      18
      1043
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      683
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      678
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      480
    7. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      439
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe