Jos haluat tavat ota yhteyttä tai anna vinkki. Muuten menen urheilemaan eikä välttämättä voida tavata tänään. Saat kuitenkin onnen toivotus pusun 😘.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Okei
- Anonyymi00003UUSI
Luulen että tunnistan, mutta olisiko joku hiukan selvempi vielä? Paras olisi jos otat yhteyttä.
Ap
- Anonyymi00002UUSI
Sauna-Lahden Justus kehäraakki joutaaki rundille. *14,95*
- Anonyymi00004UUSI
Olet saanut jo ihan tarpeeksi vinkkejä. Et sinä uskalla tavata, vaikka hyviä vinkkejä saisitkin. Unohda ja mene eteenpäin.
- Anonyymi00005UUSI
Pistä yksi sillainen vihreä tulemaan niin otan sinuun yhteyttä. En viimeksi tiennyt mitä ne on. Saat lahjaksi kunnon onnitelu hoidot.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pistä yksi sillainen vihreä tulemaan niin otan sinuun yhteyttä. En viimeksi tiennyt mitä ne on. Saat lahjaksi kunnon onnitelu hoidot.
*amp*, surffaileva suvisoitto. -sivu
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se vihree oli varmaan e-mäntä. Ruiskumestarin erikoinen suoraan ellin takaovesta? -sivu
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nehän on vanhoja maksupalvelukuoria. "Päästään kaikki juoksee portaita". -wc123
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Myöhäistä. Sinulla oli jo mahdollisuutesi, mutta tyrit sen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Myöhäistä. Sinulla oli jo mahdollisuutesi, mutta tyrit sen.
😕 aika kova linja kun yrittää selvittää epämääräisistä vihjeistä. Yksi oli mun moka kun en tiennyt noita eroja niissä. Sulle tuli varmaan paha mieli siitä. Voisin korvata sen kuitenkin sinulle.
- Anonyymi00007UUSI
Onnen toivotus? Kerrotko vähän tarkemmin?
- Anonyymi00010UUSI
Sillainen 42v kaunotar. Voisin vaikka tavata tänään parin tunnin päästä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kulkee varmaan kannel kainalossa ja pajupilli prseessä. Taksilla. -sivu
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ohi. Minulla ei ole mitään merkkipäivää tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601236- 861140
- 711057
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35837- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652