Youtubissa on 2 ja puolen tunnin dokumentti Suomen menestyvimmästä kauppiaasta, kannattaa katsoa!Löytyy hakusanoilla Suomen menestynein kauppias!
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Oli kyllä kieltämättä erinomainen dokumentti, vahva suositut, kannattaa ehdottomasti katsoa!
- Anonyymi00002
et sitten osaa käyttää hiirtä
hiiren vasen puoli ja siirtää hiirtä niin tulee sininen tasuta tekstille, ja sitten avautuvasta valikosta oikea klikkaus : 'kopioi'
sitten tänne ; oikea klikkaus ja valikosta - 'liitä'
- Anonyymi00003
Mitäs mieltä olitte dokumentista?
- Anonyymi00004
Minustakin Kärkkäisen Jussi on kova luu kauppiaana. Ihan toista kun se isin tuttipullopoika Tuurissa. Tosin pullo tuntuu jo vaihtuneen. 🍾🍸🍺
- Anonyymi00006
Video ei todellakaan ole Kärkkäisen Jussista!
- Anonyymi00005
Tässä linkki Suomen parhaiten pärjäävään kauppiaaseen, niin ei tarvitse hapuilla etsimässä; https://www.youtube.com/watch?v=jJo_zLMk5Jk
- Anonyymi00014
Mulle satasella tuota samaa! 🤣
- Anonyymi00016
kuka se on?
Jari Sillanpään huumekauppias? - Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mulle satasella tuota samaa! 🤣
Mitä lie vetänyt?
- Anonyymi00007
- Anonyymi00021
On kyllä kova ukko!
- Anonyymi00011
Onko kyseinen henkilö Suomen alkoholisoitunein kauppias?
- Anonyymi00012
Ei, katso video, niin edes tiedät, kenestäkö on kyse!
- Anonyymi00013
Kova äijä, Suorastaan BisnesNero!
- Anonyymi00015
Olen samaa mieltä. Sukari on kyllä nero. Pelasti Askonkin.
- Anonyymi00017
Video ei ole sukaristakaan!
- Anonyymi00018
Ahaa, siis Metsärannasta, Minimani- miehestä. Oli kova äijä.
- Anonyymi00019
Ei ole video hänestäkään!
- Anonyymi00023
Se on varmaan Antti Alko, joka perusti Alko- ketjun! Runsaasti myymälöitä Se on eri asia kuin Alkio, joka taas perusti sontapunttipuolue Keskustapuolueen, (nykyisin marginaalipuolue).
- Anonyymi00024
Ei ollut hänkään, valitettavasti!
- Anonyymi00025
Kova äijä!
- Anonyymi00026
Kumpi, Antti vai Santeri?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151273Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95989
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106909
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20674- 67604
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597