Näin kävi tällä kertaa.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Kelle?
- Anonyymi00002UUSI
Raha ei rakasta Rusinoita.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä se oikea sen sydämessään tietää
- Anonyymi00004UUSI
No voi voi. Et ollut hänen.
- Anonyymi00005UUSI
J mies oli mun. Ainaki tähän asti elämää.
- Anonyymi00006UUSI
Hyvä päivä tänään mulla, mutta ainut, että purskahdin itkuun junassa. Oli onneks lyhyt matka ja siinä käytävällä seisoin, katselin ulos ikkunasta ja itkin. Ei se kyllä ollu mitenkään kivaa, mut siitä selvisin.
- Anonyymi00007UUSI
Epävarmuus, ihmisten ilkeys ja kiusaaminen oli mulle liikaa, mikä sai mut voimaan niin pahoin, että oksensin ahdistuksen takia.
- Anonyymi00008UUSI
Ja me ku luultiin, että se oli pelkkä patonki kurkussas.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä en oo tuolla päällä nyt yhtään, nyt hempeilen ja kieriskelen vain rakkaudessa. Yritän päästää irti.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä en oo tuolla päällä nyt yhtään, nyt hempeilen ja kieriskelen vain rakkaudessa. Yritän päästää irti.
Oon löllö, tiedän.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kukkosen silmä- ja pesämunista et nii vaa irti pääsekään.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oon löllö, tiedän.
Sähän oot avain kaikkiin Lolloihin. Kuulemma.
Harmi sulle, ku et edes sieltä oo tarjousta saanu. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yritit vissiin yöllä imarella itseäsi gubelle jodlaamalla kuvitteellisen taustaväkesi siivittämänä tjn. T naiselta oot lähinnä surkuhupaisa ja vaivaannuttava muchos retardo
- Anonyymi00012UUSI
J miehellä on omansa ja muut väistykööt!
- Anonyymi00022UUSI
Ei sitä kukaan tavoittele, pidä hyvänäs.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Saattaa tavoitellakin 🙂
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pidän kyllä hyvänä 😏
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Puhuvat kuin maatiaiskanat tavallisista munista.
- Anonyymi00013UUSI
Melkein 30v siitä kun oman elämäni rakkauden tapasin ja kymmen vuotta kun menetin hänet toiselle. Sellaista se elämä valitettavasti on. Onneksi sain uuden elämäni rakkauden sen jälkeen, joka tulee aina olemaan minun. Vaikka hänkin jättääkin minut muutamien vuosien päästä.
- Anonyymi00018UUSI
Ikävöin
- Anonyymi00019UUSI
Hän on edelleen..
- Anonyymi00020UUSI
Voimia sinulle. Minulle kävi myös huonosti yhden elämäni suurimmista ihastuksista kanssa. Sekin on ollut jo ihan kauheeta ja vieläkin ahdistaa.
- Anonyymi00021UUSI
Ihan turha aloitus ilman tunnisteita.
- Anonyymi00028UUSI
Taas tämä uhriutuu guben gallupissa. Vaikea elämä vissiin
- Anonyymi00027UUSI
joka loppui todella rumasti mutta sait kostosi 😠
- Anonyymi00030UUSI
Toinen sai ehkä vain pienen kolauksen, mutta sinä saatoit menettää seuraavan elämän kunnon lähtöasetelmat, joten voi olla että ei kannattanut tämän elämän ”vajavaisuus”.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.702246Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351804- 1001171
- 46929
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26807- 87803
- 29680
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,140651Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588