Joka haluaa pitää meidät erillään Mies
Ei ole kai vaikea huomata
Täällä on joku narttu
19
94
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Se tiedetään koska mies ei ole ollut täällä nyt naista haukkumassa. Mutta tämä kys haukkuja kottarainen ei sitä tiennytkään
Kijäh kijäh xD- Anonyymi00017
No nyt on aapeeäijä lennokas juani. Aikuiset ihmiset yrittää aistia tämmöisestä skeidasta aiheita tms, aika masentavaa
- Anonyymi00002
Eli se nainen paljasti itsensä. Hoitaja ressukka🤭 herää kylmään vuoteeseensa
- Anonyymi00003
Kaikista hauskinta se kun se ei tajua mitä irl tapahtuu
- Anonyymi00004
Onneksi en ole hoito-alalla, kaikenlaisia pipipäitä siellä onkin.
- Anonyymi00006
Siellä vasta onkin laumasielut
- Anonyymi00005
Täälpäin mun tontilla ramppaa joku omalle siskolleenki katkeraa katkerampi oleva solumuovinen lypsypallo vedenvihreellä kauppakassillaan "paljain jaloin Metsän läpi juosten ja satiinishortsit ratketen puita potkimassa" kuvitellen olevansa joku Sylvester. On vainonnu mua jo Kuortista lähtien, ja kuulu varmaan Jammu-sedänki bestiksiin, tai ainaki faneihin. Eikä siinäkä vielä kaikki! -Perästä kuuluu, ja se on Varma! -n
- Anonyymi00007
Sinulta ei ainakaan mielikuvitusta puutu 😅
- Anonyymi00008
Eli PeRTUn maalta ??? Kyllä oletten sitten kaukaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinulta ei ainakaan mielikuvitusta puutu 😅
Ja sulta ei vainokkeja, joitten elämää yrität edelleenkin tuhota. -jas
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tunne sinua edes😃😑
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai sinun skuuppi menee nyt näin päin peli kentällä ontuen? Kuulostaa ihan öllölän möllölän tasoiselta ai jaa -uutiselta
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
En tunne sinua edes😃😑
Aloittajaäijä aina yhtä autuaana emojiensa kera. Ei mitään uutta aamussa tänäänkään
- Anonyymi00016
Ihanks tosi aapeeäijä? Meillä Lapissa saa ampua piekkarilla peräsimeen kun on harrastustussari vain kato. Prööt🥱
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ai sinun skuuppi menee nyt näin päin peli kentällä ontuen? Kuulostaa ihan öllölän möllölän tasoiselta ai jaa -uutiselta
Ei saa nauraa shakkilaudan kuhnureille, se voi vaikka loukata tunteita. He ovat tärkeä osa rihmastoa
- Anonyymi00011
Mulla ei naiset noihin asioihin puutu miksi tietävät ettei moisella ole mahdollisuuksia muhun mä en kilpaile yhdestäkään naisesta enkä vaadi ettäkö yhdenkään naisen pitäisi kilpailla musta mä olen lähes mahdoton siedettävä saman katon alla kilpailijoille järjestän jonkun lohdutuspalkinnon josta voivat kilpailla ni voivat kokea edes jotain voittaneensa ja jos joku kilpailla haluaa ni tällöin kilpailee mun ensimmäisen tyttöystävän kanssa hän hyväksyi minut sellaisena kuin olen tuntematta minua ei ole samaan pystyny kukaan
- Anonyymi00012
No ei kukaan itseään arvostava kilpailekaan kenestäkään. Rakkautta voi osoittaa kyllä ja olla avoin kaikille kaikesta niin karsiutuu he ketkä ei aidosti välitä, siedä tai sovi. Valinnanvapaus on myös omalla vastuulla sillon toisin kuin jos pimitetään montako muuta kuviossa tai mikä kunkin osa siinä on. Stressittömintä heittää kaikki kortit pöytään toivoa muilta samaa. Joillekin todellisuus on myrkkyä ja toisille hunajaa.
Sn - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei kukaan itseään arvostava kilpailekaan kenestäkään. Rakkautta voi osoittaa kyllä ja olla avoin kaikille kaikesta niin karsiutuu he ketkä ei aidosti välitä, siedä tai sovi. Valinnanvapaus on myös omalla vastuulla sillon toisin kuin jos pimitetään montako muuta kuviossa tai mikä kunkin osa siinä on. Stressittömintä heittää kaikki kortit pöytään toivoa muilta samaa. Joillekin todellisuus on myrkkyä ja toisille hunajaa.
SnSekö oli aloittajaäijä dorkan aloituksesi pointti sitten? Uusi nimikirjain, kuinka kekseliästä 🥱
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sekö oli aloittajaäijä dorkan aloituksesi pointti sitten? Uusi nimikirjain, kuinka kekseliästä 🥱
Teen susta kohta huoli-ilmoituksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922839Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442353Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36991
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9703Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587002 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48618Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä149589- 36581