Täällä on joku narttu

Anonyymi-ap

Joka haluaa pitää meidät erillään Mies
Ei ole kai vaikea huomata

19

94

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se tiedetään koska mies ei ole ollut täällä nyt naista haukkumassa. Mutta tämä kys haukkuja kottarainen ei sitä tiennytkään
      Kijäh kijäh xD

• Anonyymi00017

No nyt on aapeeäijä lennokas juani. Aikuiset ihmiset yrittää aistia tämmöisestä skeidasta aiheita tms, aika masentavaa

• Anonyymi00002

Eli se nainen paljasti itsensä. Hoitaja ressukka🤭 herää kylmään vuoteeseensa

• Anonyymi00003

Kaikista hauskinta se kun se ei tajua mitä irl tapahtuu

• Anonyymi00004

Onneksi en ole hoito-alalla, kaikenlaisia pipipäitä siellä onkin.

• Anonyymi00006

Siellä vasta onkin laumasielut

• Anonyymi00005

Täälpäin mun tontilla ramppaa joku omalle siskolleenki katkeraa katkerampi oleva solumuovinen lypsypallo vedenvihreellä kauppakassillaan "paljain jaloin Metsän läpi juosten ja satiinishortsit ratketen puita potkimassa" kuvitellen olevansa joku Sylvester. On vainonnu mua jo Kuortista lähtien, ja kuulu varmaan Jammu-sedänki bestiksiin, tai ainaki faneihin. Eikä siinäkä vielä kaikki! -Perästä kuuluu, ja se on Varma! -n

• Anonyymi00007

Sinulta ei ainakaan mielikuvitusta puutu 😅

• Anonyymi00008

Eli PeRTUn maalta ??? Kyllä oletten sitten kaukaa

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinulta ei ainakaan mielikuvitusta puutu 😅

Ja sulta ei vainokkeja, joitten elämää yrität edelleenkin tuhota. -jas

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En tunne sinua edes😃😑

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ai sinun skuuppi menee nyt näin päin peli kentällä ontuen? Kuulostaa ihan öllölän möllölän tasoiselta ai jaa -uutiselta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En tunne sinua edes😃😑

Aloittajaäijä aina yhtä autuaana emojiensa kera. Ei mitään uutta aamussa tänäänkään

• Anonyymi00016

Ihanks tosi aapeeäijä? Meillä Lapissa saa ampua piekkarilla peräsimeen kun on harrastustussari vain kato. Prööt🥱

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ai sinun skuuppi menee nyt näin päin peli kentällä ontuen? Kuulostaa ihan öllölän möllölän tasoiselta ai jaa -uutiselta

Ei saa nauraa shakkilaudan kuhnureille, se voi vaikka loukata tunteita. He ovat tärkeä osa rihmastoa

• Anonyymi00011

Mulla ei naiset noihin asioihin puutu miksi tietävät ettei moisella ole mahdollisuuksia muhun mä en kilpaile yhdestäkään naisesta enkä vaadi ettäkö yhdenkään naisen pitäisi kilpailla musta mä olen lähes mahdoton siedettävä saman katon alla kilpailijoille järjestän jonkun lohdutuspalkinnon josta voivat kilpailla ni voivat kokea edes jotain voittaneensa ja jos joku kilpailla haluaa ni tällöin kilpailee mun ensimmäisen tyttöystävän kanssa hän hyväksyi minut sellaisena kuin olen tuntematta minua ei ole samaan pystyny kukaan

• Anonyymi00012

No ei kukaan itseään arvostava kilpailekaan kenestäkään. Rakkautta voi osoittaa kyllä ja olla avoin kaikille kaikesta niin karsiutuu he ketkä ei aidosti välitä, siedä tai sovi. Valinnanvapaus on myös omalla vastuulla sillon toisin kuin jos pimitetään montako muuta kuviossa tai mikä kunkin osa siinä on. Stressittömintä heittää kaikki kortit pöytään toivoa muilta samaa. Joillekin todellisuus on myrkkyä ja toisille hunajaa.
        Sn

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No ei kukaan itseään arvostava kilpailekaan kenestäkään. Rakkautta voi osoittaa kyllä ja olla avoin kaikille kaikesta niin karsiutuu he ketkä ei aidosti välitä, siedä tai sovi. Valinnanvapaus on myös omalla vastuulla sillon toisin kuin jos pimitetään montako muuta kuviossa tai mikä kunkin osa siinä on. Stressittömintä heittää kaikki kortit pöytään toivoa muilta samaa. Joillekin todellisuus on myrkkyä ja toisille hunajaa.
        Sn

Sekö oli aloittajaäijä dorkan aloituksesi pointti sitten? Uusi nimikirjain, kuinka kekseliästä 🥱

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sekö oli aloittajaäijä dorkan aloituksesi pointti sitten? Uusi nimikirjain, kuinka kekseliästä 🥱

Teen susta kohta huoli-ilmoituksen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      92
      2839
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2353
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1123
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      36
      991
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      849
    6. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      9
      703
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      700
    8. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      48
      618
    9. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      149
      589
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      36
      581
    Aihe