Miten ateistit haluvat rajoittaa uskovaisten elämää?

Palstalla tykitetään välillä oikein kunnolla kohti ateisteja. Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?

Mitä sellaista he ovat vaatineet joka haittaisi uskovien toimia tai käytänteitä? Ovatko he esim vaikka vaatineet, että kirkot pitää purkaa? Tai että jeesus-marssi tulee kieltää?

Samalla voitte myös kertoa, miten haluatte rajoittaa ateistien elämään? Mikä siinä on yhteiskunnan kannalta ajateltuna väärää tai epäoikeudenmukaista?

44

148

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan ole keksinyt yhtään mitään miten ateistit haluavat rajoittaa uskovaisten elämää? No sitähän minäkin. Sen sijaan laitalaiset haluavat kyllä rajoittaa kaikkien elämää omilla säännöillään. Valitettavasti.

• Anonyymi00003

Oletko näin huomion kipeä, että ensin räkytät uskovista vaikka mitä shaibaa, sitten luulet, että joku kaipaa lisää sitä ?

Toisekseen, kysyt aloituksessa uskovista ja tässä alatkin kirjoittaa "laitalaisista", ketä sitten ovatkin.
        Olet erittäin ristiriitainen persoona ja et muuta haluakaan, kuin herjata uskovia, näin ei kukaan ole kiinnostunut jutuistasi, ne ovat aika syvältä.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletko näin huomion kipeä, että ensin räkytät uskovista vaikka mitä shaibaa, sitten luulet, että joku kaipaa lisää sitä ?

Toisekseen, kysyt aloituksessa uskovista ja tässä alatkin kirjoittaa "laitalaisista", ketä sitten ovatkin.
        Olet erittäin ristiriitainen persoona ja et muuta haluakaan, kuin herjata uskovia, näin ei kukaan ole kiinnostunut jutuistasi, ne ovat aika syvältä.

Siinäpä meillä todellinen psykologi. Kerro nyt ensiksi miten minä olen herjannut uskovia? Ihan noin tekstinäytteen kanssa. Niin ja jos joku kirjoittaa tyhmiä, täysin tieteen vastaisia liirumlaarrumeja, niin häntä voi kutsun sivistymättömäksi moukaksi.

Jos hän tämänkin jälkeen pitää kiinni älyttömyyksistä, tai yrittää peittää sitä mitä tuli sanottua niin sen jälkeen häntä voi kutsua tyhmäksi. Kuten että juutalaiset lähtivät Rooman vainoja pakoon Amerikkaa. Tai että Islanti on katolinen valtio...

• Anonyymi00007
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

Siinäpä meillä todellinen psykologi. Kerro nyt ensiksi miten minä olen herjannut uskovia? Ihan noin tekstinäytteen kanssa. Niin ja jos joku kirjoittaa tyhmiä, täysin tieteen vastaisia liirumlaarrumeja, niin häntä voi kutsun sivistymättömäksi moukaksi.

Jos hän tämänkin jälkeen pitää kiinni älyttömyyksistä, tai yrittää peittää sitä mitä tuli sanottua niin sen jälkeen häntä voi kutsua tyhmäksi. Kuten että juutalaiset lähtivät Rooman vainoja pakoon Amerikkaa. Tai että Islanti on katolinen valtio...

Totuus tyhmyydestä voi joskus tuntua kipeää. Joten sittenhän teitä on kaksi. Sinä MNOT ja hän jolle vastasit.
        Sen sijaan tyhmyysasteen määrän tietää prosentuaalisesti ainoastaan Korkein.
        Joten. "Minäkö tyhmä. No nyt en oikein ymmärrä."

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Totuus tyhmyydestä voi joskus tuntua kipeää. Joten sittenhän teitä on kaksi. Sinä MNOT ja hän jolle vastasit.
        Sen sijaan tyhmyysasteen määrän tietää prosentuaalisesti ainoastaan Korkein.
        Joten. "Minäkö tyhmä. No nyt en oikein ymmärrä."

Sinuna en puhuisi tyhmyydetä mitään; ethän edes osannut vastata aloituksen kysymykseen. :D

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinuna en puhuisi tyhmyydetä mitään; ethän edes osannut vastata aloituksen kysymykseen. :D

TyhmyyDETÄ nyt sanoo näin: Minun ei tarvi. Sillä osaamisesta on nimenomaan kyse.
        Ja lieventävänä asianhaarana edelleen sanoisin sen, että harjoittele lisää tekstiesi oikoluentaa.

• Anonyymi00018

"Niin ja jos joku kirjoittaa tyhmiä, täysin tieteen vastaisia liirumlaarrumeja, niin häntä voi kutsun sivistymättömäksi moukaksi."

Tässähän sinä itse annoit erään esimerkin ja perusteen toimia uskovia vastaan.

"Jos hän tämänkin jälkeen pitää kiinni älyttömyyksistä, tai yrittää peittää sitä mitä tuli sanottua niin sen jälkeen häntä voi kutsua tyhmäksi. "

Ja tässä tuli heti perään toinen ilkeily!

• Anonyymi00018 kirjoitti:

"Niin ja jos joku kirjoittaa tyhmiä, täysin tieteen vastaisia liirumlaarrumeja, niin häntä voi kutsun sivistymättömäksi moukaksi."

Tässähän sinä itse annoit erään esimerkin ja perusteen toimia uskovia vastaan.

"Jos hän tämänkin jälkeen pitää kiinni älyttömyyksistä, tai yrittää peittää sitä mitä tuli sanottua niin sen jälkeen häntä voi kutsua tyhmäksi. "

Ja tässä tuli heti perään toinen ilkeily!

Sitten voisitkin kertoa, koska minä olen täällä väittänyt että evoluutio on täyttä roskaa? Että homous on sairaus? Että Aatami ja Eeva olivat oikeasti olemassa? Että on Einstein oli väärässä? Että kuollut ihminen voi herätä kuolleista?

Koska olen väittänyt, että universumi ei laajene? Että aasi osaa puhua? Että alkuräjähdystä ei tapahtunut? Että juutalaiset lähtivät Rooman vainoja pakoon Amerikkaan? Että ALFA TV:llä menee hyvin? Että Islanti on katolinen valtio?

• Anonyymi00027

Sitten voisitkin kertoa, koska minä olen täällä väittänyt että evoluutio on täyttä roskaa? Että homous on sairaus? Että Aatami ja Eeva olivat oikeasti olemassa? Että on Einstein oli väärässä? Että kuollut ihminen voi herätä kuolleista?

Koska olen väittänyt, että universumi ei laajene? Että aasi osaa puhua? Että alkuräjähdystä ei tapahtunut? Että juutalaiset lähtivät Rooman vainoja pakoon Amerikkaan? Että ALFA TV:llä menee hyvin? Että Islanti on katolinen valtio?

Jatka vaan itsesi nolaamista, jos sitä nyt enempää enää voi tehdä...

Virttynyt vanha vinyyli rahisee ja toistaa samaa, samaa, samaa, samaa, samaa.....

• Anonyymi00029

Aasi nyt auttavasti ainakin osaa kirjoitusvirheidensä kanssa auttavasti kirjoittaa.
        Joten miksi ei puhuakin. Vaikkapa ammattilaiselle.

• Anonyymi00001

Minä ateistina haluasin poistaa ateisteilta ja uskovaisilta oikeuden liittää lapsia kirkkoon. Lisäksi haluaisin poistaa eriytetyt uskonnonopetukset peruskoulusta.

• Anonyymi00002

Laita joku esimerkki missä muka on väitetty, että ateistit yritätte estää meidän uskovien elämää. Minä en ainakaan tuollaista tunnista, että te millään tavalla yrittäisitte estää meidän elintoimintojamme.

• Kuule missä kohtaa minä aloituksessa väitän noin? Voisitko kertoa? Kun minä, eikä kukaan muukaan löydä tuollaista väitettä aloituksesta....

"Palstalla tykitetään välillä oikein kunnolla kohti ateisteja. Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?

Mitä sellaista he ovat vaatineet joka haittaisi uskovien toimia tai käytänteitä? Ovatko he esim vaikka vaatineet, että kirkot pitää purkaa? Tai että jeesus-marssi tulee kieltää?

Samalla voitte myös kertoa, miten haluatte rajoittaa ateistien elämään? Mikä siinä on yhteiskunnan kannalta ajateltuna väärää tai epäoikeudenmukaista?"

Sen sijaan te laitalaiset haluatte rajoittaa muiden elämää esim vaatimalla, että pappien tulee olla miehiä. Abortti on kiellettävä. Maahan ei saa ottaa muslimipakolaisia. Kaikkien tulee osallistua koulujen uskonnollisiin tilaisuuksiin.

Homot eivät saa mennä naimisiin. Homous on julistettava sairaudeksi tai sitten jopa rikolliseksi toiminnaksi. Kauppojen tulee olla kiinnin sunnuntaisi. Kaikkina kirkollisina pyhäpäivinä ei saa tanssia. Yms yms yms.

• Anonyymi00012

Kuule missä kohtaa minä aloituksessa väitän noin? Voisitko kertoa? Kun minä, eikä kukaan muukaan löydä tuollaista väitettä aloituksesta....

"Palstalla tykitetään välillä oikein kunnolla kohti ateisteja. Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?

Samalla voitte myös kertoa, miten haluatte rajoittaa ateistien elämään? Mikä siinä on yhteiskunnan kannalta ajateltuna väärää tai epäoikeudenmukaista?"

Sen sijaan te laitalaiset haluatte rajoittaa muiden elämää esim vaatimalla, että pappien tulee olla miehiä. Abortti on kiellettävä. Maahan ei saa ottaa muslimipakolaisia. Kaikkien tulee osallistua koulujen uskonnollisiin tilaisuuksiin.

Homot eivät saa mennä naimisiin. Homous on julistettava sairaudeksi tai sitten jopa rikolliseksi toiminnaksi. Kauppojen tulee olla kiinnin sunnuntaisi. Kaikkina kirkollisina pyhäpäivinä ei saa tanssia. Yms yms yms.

Kuule, etkö ymmärrä omaa tekstisi?
        ” Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?”

• Anonyymi00019

Kuule missä kohtaa minä aloituksessa väitän noin? Voisitko kertoa? Kun minä, eikä kukaan muukaan löydä tuollaista väitettä aloituksesta....

"Kuule missä kohtaa minä aloituksessa väitän noin? "

Olet näköjään oppinut Ylen sanoilla leikkimisen taidot tosi hyvin, kun lisäät tuohon sanan "aloituksessa"!!

Sinä loukkaat ja rääkkäät uskovia vastausviesteilläsi kun ensin ärsytät!!

"Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?

Mitä sellaista he ovat vaatineet joka haittaisi uskovien toimia tai käytänteitä? "

Nälvintä, vastahanka, olkinuket, ... ovat aina kristinuskon vainon ensi askeleet mistä vastatoimia sitten on aina laajennettu kovimpiin otteisiin mitkä aina ovat päättäneet kidutukseen ja murhiin - ei ihmisluonto tässäkään suhteessa muutu.

"Sen sijaan te laitalaiset haluatte rajoittaa muiden elämää esim vaatimalla, että pappien tulee olla miehiä. Abortti on kiellettävä. Maahan ei saa ottaa muslimipakolaisia. Kaikkien tulee osallistua koulujen uskonnollisiin tilaisuuksiin."

No tässähän ja viestin lopussa pyrit oikeuttamaan vainon ja nälvinnän mitä alvariinsa harjoitat lähinnä edellä olevassa viestissäsi olevien perustelujen mukaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kuule, etkö ymmärrä omaa tekstisi?
        ” Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?”

Tässä on nyt sellainen tilanne, että mnot haluaa esimerkkejä asiasta, jota hänkään ei väita todelliseksi. Jos esimerkkejä löytyisi, niin hänen olisi ehkä mahdollista ymmärtää miksi uskovaiset käyvät ateistien kimppuu palstalla.

Kannattaa muuten huomata, että minä puolestani en väitä mnotin ajattelua selkeäksi tai hyödylliseksi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tässä on nyt sellainen tilanne, että mnot haluaa esimerkkejä asiasta, jota hänkään ei väita todelliseksi. Jos esimerkkejä löytyisi, niin hänen olisi ehkä mahdollista ymmärtää miksi uskovaiset käyvät ateistien kimppuu palstalla.

Kannattaa muuten huomata, että minä puolestani en väitä mnotin ajattelua selkeäksi tai hyödylliseksi.

Mnot on sekopää kiihkoilija!

• Anonyymi00004

Ateistina haluaisin uskovaisten elävän Raamattunsa sanan mukaisesti eikä sitä tulkita laimentaen mieleisekseen.

Esimerkiksi
      Nainen ei puhu seurakunnan edessä.
      Esinahan kanssa ei paratiisiin miehellä asiaa.
      Sapatinrikkojat kivitetään kuoliaiksi.

• Tuolla rukouspalstalla uskonharhaiset haluavat jostain syystä minut hiljentää.

Ilmeisesti hiljentyvät myös ajattelemaan omaa ajattelemattomuuttaan luettuaan kommenttini.

• Anonyymi00005

Uskovaiset eivät tunnu tarvitsevan ateistien "apuja" noihin hommiin koska nokkivat toinen toisiaan. Tämäkin palsta on muuttunut noiden homoudessa roikkuvien lahkolaisten räksyttämiseen. Asialliset kirjoittajat ovat vähemmistö mitä tuo rakkilauma piiskaa päivästä toiseen. Siinäpä sitä varsinaista Jumalan rakkautta.

• Anonyymi00014

Kopioi toki minullekin uskovien riitoja tältä palstalta!

• Anonyymi00006

Sotahullutta kannatta kaikkien rajoittaa.

• Anonyymi00009

Oikeastaan eikö tämä kysymys pitäisi heittää paremminkin ateisteille itselleen, miten he haluaisivat rajoittaa uskovien elämää, koska tottahan heillä jokin hiertää uskovissa, kun he toistuvasti herjaavat uskovien sanomisia ja tekemisiä.

• Anonyymi00010

Ei herjata vaan nostetaan ne uskovaisten koristelut ja markkinointitragediat keskusteluun ja päivänvaloon.
        Monesti pelkkä uskonnon ristiriitaisuuksien ja epäloogisuuden kyseenalaistaminen auttaa uskovaista kärsimyksensä tiellä.

• No kerro että miten pastalla ateistit ovat vaatineet rajoituksia uskovaisten elämään? Juuri tuostahan aloituksessa on kysymys. Ovatko he vaatineet esim jeesus-marssin kieltämistä? Tai kirkkojen purkamista? Tai jumalanpalvelusten kieltämistä? Olenko minä esim vaatinut noita tällä palstalla?

• Anonyymi00016

No kerro että miten pastalla ateistit ovat vaatineet rajoituksia uskovaisten elämään? Juuri tuostahan aloituksessa on kysymys. Ovatko he vaatineet esim jeesus-marssin kieltämistä? Tai kirkkojen purkamista? Tai jumalanpalvelusten kieltämistä? Olenko minä esim vaatinut noita tällä palstalla?

Todista, että noin olisi joku kirjoittanut!

• Anonyymi00020

No kerro että miten pastalla ateistit ovat vaatineet rajoituksia uskovaisten elämään? Juuri tuostahan aloituksessa on kysymys. Ovatko he vaatineet esim jeesus-marssin kieltämistä? Tai kirkkojen purkamista? Tai jumalanpalvelusten kieltämistä? Olenko minä esim vaatinut noita tällä palstalla?

"No kerro että miten pastalla ateistit ovat vaatineet rajoituksia uskovaisten elämään? ...."

Ja sitten tässä nälvintää harjoitat olkinukkien avulla tehokeinona epäsuorilla väitteilla raakoilla toimilla mitä Suomessa ei VIELÄ saa tehdä.

Sinun JOKAINEN viestisi tässä ketjussa on uskovien nälvintää ja rääkkäämistä kysymysvyöryillä kuten Gestapon ym kuulustelijat aina käyttävät.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"No kerro että miten pastalla ateistit ovat vaatineet rajoituksia uskovaisten elämään? ...."

Ja sitten tässä nälvintää harjoitat olkinukkien avulla tehokeinona epäsuorilla väitteilla raakoilla toimilla mitä Suomessa ei VIELÄ saa tehdä.

Sinun JOKAINEN viestisi tässä ketjussa on uskovien nälvintää ja rääkkäämistä kysymysvyöryillä kuten Gestapon ym kuulustelijat aina käyttävät.

Jo pelkkä perusteltu kysymys uskonnosta saa uskovaisen järkytyksen tilaan.
        Sitä tilaa sanotaan muuten epäilyksen heräämiseksi.

• Anonyymi00011

ArtoTTT

Kuinka monta vuotta Räsäsen oikeusjuttu on jatkunut?

• Ei se jatku enää. Räsänen sai tuomion väärän diagnoosin käytöstä. Ei uskonnosta, jonka korkeimman oikeus rajasi päätöksensä ulkopuolelle selvästi. Mutta tämä ei tunnu menevän teille laitalaisille jakeluun sitten niin millään....

• Anonyymi00013

Ei se jatku enää. Räsänen sai tuomion väärän diagnoosin käytöstä. Ei uskonnosta, jonka korkeimman oikeus rajasi päätöksensä ulkopuolelle selvästi. Mutta tämä ei tunnu menevän teille laitalaisille jakeluun sitten niin millään....

Kyllä se jatkuu EU:n ihmisoikeustuomio istuimessa. Räsänen on lähettänyt sinne 610 sivuisen selvityksen ja tutkintapyynnön.

• Anonyymi00021

Ei se jatku enää. Räsänen sai tuomion väärän diagnoosin käytöstä. Ei uskonnosta, jonka korkeimman oikeus rajasi päätöksensä ulkopuolelle selvästi. Mutta tämä ei tunnu menevän teille laitalaisille jakeluun sitten niin millään....

Ei ollut diagnoosi vaan tieteellinen toteamus että homohimo eli homous on poikkeus normaalista eli heteroseksistä mikä toteamus on vieläkin tieteellinen tosiasia.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei ollut diagnoosi vaan tieteellinen toteamus että homohimo eli homous on poikkeus normaalista eli heteroseksistä mikä toteamus on vieläkin tieteellinen tosiasia.

Ja kerroppas sitten se yliopisto jossa sinä olet suorittanut lääketieteen opinnot ja väitöskirjasi aihe? Muuten sinulla ei ole todellakaan ole mitään kanttia väittää homoista moista. Nimittäin homous katsotaan nykyään vain yhdeksi ihmisen ominaisuudeksi. Kuten vaikkapa vasenkätisyys. Tai punatukkaisuus. Se ei ole vaarallista eikä syntistä....

• Anonyymi00025

Ja kerroppas sitten se yliopisto jossa sinä olet suorittanut lääketieteen opinnot ja väitöskirjasi aihe? Muuten sinulla ei ole todellakaan ole mitään kanttia väittää homoista moista. Nimittäin homous katsotaan nykyään vain yhdeksi ihmisen ominaisuudeksi. Kuten vaikkapa vasenkätisyys. Tai punatukkaisuus. Se ei ole vaarallista eikä syntistä....

"Ja kerroppas sitten se yliopisto jossa sinä olet suorittanut lääketieteen opinnot ja väitöskirjasi aihe?"

Pamfletin julkaisun aikaan tämä oli tieteellinen totuus eikä vieläkään ole julkaistu tiedetutkimusta missä todettaisiin että väite häiriöstä olisi väärin.

Jos auton moottoria toimii niin se on ok, mutta moottori pätkii eli poikkeaa normaalista niin se on häiriö. Sähköhäiriö, häiriökäyttäytyminen, sairaus on poikkeama normaalisti eli häiriö, ... Häiriö on poikkeama normaalista ja yleisestä.

" Nimittäin homous katsotaan nykyään vain yhdeksi ihmisen ominaisuudeksi. "

Mutta homous on poikkeama yleisestä ja normaalista seksikäyttäytymisestä.

"Kuten vaikkapa vasenkätisyys"

Vasenkätisyys on häiriö, poikkeama vallitsevasta.

Moraalista kantaa me elävät kristityt emme ota, mutta Jumalan tahdon ja kannanoton tuomme alvariinsa tosi mieluusti esiin. Vasenkätisyys ei ole syntiä mutta homoseksi on Jumala ilmoittanut synniksi, kauhistukseksi eli inhottavaksi. En minä ole vastuussa mitä Jumala on ilmoittanut kristinuskon viitekehyksessä ja synti on itseasiassa käsite mikä kuuluu vain elävän kristinuskon viitekehykseen.

• Anonyymi00026

Se poikkeavuus tarkoittaa enemmistöstä poikkeavuutta. Eihän mies + miespari ole sama kuin mies + naispari. Mies+ nainen pareja on huomattavasti enemmän. Sitä se poikkeavuus normista tarkoittaa. Sehän on ihan tieteellinen fakta.

Psykiatriassa käytettiin lääketieteellistä termiä psykoseksuaalinen häiriö silloin kun Päivi pamflettinsa kirjoitti v.2004. Syyttäjä itse nosti sen uudelleen esiin kun nosti syytteen pamfletissa. Tuskin kukaan olisi sitä esiin ellei syyttäjä itse olisi siitä syytöstä nostanut. Kyllähän se vaikuttaa ihan siltä kun kenenkään uskonnonvakaumuksesta ei voinut syytettä nostaa, niin jostakin oli tuomio tultava.
        Kai siinä lähinnä oli syyttäjän omasta ammattiylpeydestä enemmänkin kysymys.

• Anonyymi00033

On kai niitä vasenkätisiäkin vähemmän kuin oikeakätisiä. Asioita voi katsoa monesta eri perspektiivistä ja silti asia on tosi.

• Anonyymi00017

"Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?"

Katso peiliin niin löydät erään vastauksen kysymykseesi. Sulla on ilmiselvä halu rajoittaa elävää kristinuskoa monin eri tavoin vastahanka, ilkeily, loukkaavat arviot ja kysymykset, olkinuket, valheet, luulottelut, ...

• Kerroppas nyt koska minä olen valehdellut tällä palstalla tarkoituksella? Oleppas hyvä ja esitä tämä kohta. Jos sinulla ei ole esittää mitään konkreettista tähän, niin silloin sinä itse valehtelet.

Ynnä sinuta kristinuskosta ei saa kysyä arvostelevia kysymyksiä? Etkö ole kuullut että Suomessa on sanan- ja uskovapaus? Se ei tarkoita sitä, että se kuuluu vain teille, ei muille. Nytkin sinä haluat rajoittaa minun sananvapauttani tuolla tekstillä.

Mutta et kuitenkaan keksi mitään kohtaa, jossa olisin vaatinut että teidän toimintaa tulee rajoittaa / kieltää. Esim laitalaiset olette vaatineet että pride-tapahtuma pitää kieltää. VRT siihen, että kukaan ateisti ei ole vaatinut että jeesus-marssi kieltoa.

• Anonyymi00024

Kerroppas nyt koska minä olen valehdellut tällä palstalla tarkoituksella? Oleppas hyvä ja esitä tämä kohta. Jos sinulla ei ole esittää mitään konkreettista tähän, niin silloin sinä itse valehtelet.

Ynnä sinuta kristinuskosta ei saa kysyä arvostelevia kysymyksiä? Etkö ole kuullut että Suomessa on sanan- ja uskovapaus? Se ei tarkoita sitä, että se kuuluu vain teille, ei muille. Nytkin sinä haluat rajoittaa minun sananvapauttani tuolla tekstillä.

Mutta et kuitenkaan keksi mitään kohtaa, jossa olisin vaatinut että teidän toimintaa tulee rajoittaa / kieltää. Esim laitalaiset olette vaatineet että pride-tapahtuma pitää kieltää. VRT siihen, että kukaan ateisti ei ole vaatinut että jeesus-marssi kieltoa.

"Kerroppas nyt koska minä olen valehdellut tällä palstalla tarkoituksella?"

Taas ylemäistä sanoilla leikkimistä, sillä en tiedä oletko "tarkoituksella" valehdellut mutta JOKAINEN viestisi uskoville sisältää AINAKIN yhden valheen. Eli nyt vaan lukemaan viestejäsi ja hyvää etsimistä.

"Ynnä sinuta kristinuskosta ei saa kysyä arvostelevia kysymyksiä?"

Ei niin sillä mehän olemme se totuus Jeesuksessa Kristuksessa.

"että kukaan ateisti ei ole vaatinut että jeesus-marssi kieltoa."

Viimeisen 30 vuoden aikana eri foorumeilla on näitä suoria tai epäsuoria vaatimuksia ollut sadoittain. Valehtelet siis päin naamaa!!!

"Nytkin sinä haluat rajoittaa minun sananvapauttani tuolla tekstillä."

En ainoastaan pyri rajoittamaan viestejäsi vaan näytän aina paikkapaikoin (kun aikaa mulla siihen on) ne valheesi.

"Mutta et kuitenkaan keksi mitään kohtaa, jossa olisin vaatinut että teidän toimintaa tulee rajoittaa / kieltää. "

Jokainen viestisi sisältää ainakin yhden vaatimuksen rajoittaa meidän toimintaa.

" Esim laitalaiset olette vaatineet että pride-tapahtuma pitää kieltää."

Kyllä sinäkin vaadit lasta joka menee heikoille jäille sulaa kohti pysähtymään ja kääntymään takaisin!!!

• Anonyymi00028

Kerroppas nyt koska minä olen valehdellut tällä palstalla tarkoituksella? Oleppas hyvä ja esitä tämä kohta. Jos sinulla ei ole esittää mitään konkreettista tähän, niin silloin sinä itse valehtelet.

Väittänyt olleesi opettaja, etkä tässä(kään) osannut kirjoittaa sanaa kerropa, vaan väänsit "kerroppa", -näitä jatkuvasti, - kukaan ei usko tähän.

Ettet tee homoaloituksia- teet niitä eniten...
        Et kirjoita anona- sitä teet jatkuvasti...
        Lista on loputon...

Valehtelet siis jatkuvasti.

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Väittänyt olleesi opettaja, etkä tässä(kään) osannut kirjoittaa sanaa kerropa, vaan väänsit "kerroppa", -näitä jatkuvasti, - kukaan ei usko tähän.

Ettet tee homoaloituksia- teet niitä eniten...
        Et kirjoita anona- sitä teet jatkuvasti...
        Lista on loputon...

Valehtelet siis jatkuvasti.

Kuule, listaa tähän nyt niitä homoaloituksia, joita olen tehnyt viimeisen kuukauden aikana? Ynnä mitä kirjoituksia minä olen muka tehnyt anona? Juu ja minä olen todella opettaja. Sen voit varmistaa tapaamalla minut, mutta siihenhän sinulla ei riittä rohkeutta....

• Anonyymi00030

Pidetäänpä kuitenkin mielessä se tosiasia, että Raamattu on vain kokoelma ihmisten kirjoittamia mielikuvitustarinoita, jotka eivät todeksi muutu vaikka loitsuaisit aamusta iltaan.

• Anonyymi00031

Ei kannata uskoa Paavakin herjaajaa eikä lähteä mukaan siihen harhaoppiin, että Raamattu Paavalin sepitettä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei kannata uskoa Paavakin herjaajaa eikä lähteä mukaan siihen harhaoppiin, että Raamattu Paavalin sepitettä.

Onhan se tietenkin hyvä jos on herätystä, jos ateistit kääntyvät uskomaan sen mitä uskosta paasaa, mutta ikävä se on jos tulee herätys siihen että Paavalin jutut ovat sepitettä. Tietenkin se aika helppo tie saada ateisteihin herätys kun ei tarvitse kovin paljon suuntaa muuttaa, niin on uskossa sekä vielä aika palavasti julistaa sitä miten Paavali ja siten Raamattu on vain sepite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe