Miten ateistit haluvat rajoittaa uskovaisten elämää?

Palstalla tykitetään välillä oikein kunnolla kohti ateisteja. Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?

Mitä sellaista he ovat vaatineet joka haittaisi uskovien toimia tai käytänteitä? Ovatko he esim vaikka vaatineet, että kirkot pitää purkaa? Tai että jeesus-marssi tulee kieltää?

Samalla voitte myös kertoa, miten haluatte rajoittaa ateistien elämään? Mikä siinä on yhteiskunnan kannalta ajateltuna väärää tai epäoikeudenmukaista?

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Ei kukaan ole keksinyt yhtään mitään miten ateistit haluavat rajoittaa uskovaisten elämää? No sitähän minäkin. Sen sijaan laitalaiset haluavat kyllä rajoittaa kaikkien elämää omilla säännöillään. Valitettavasti.

• Anonyymi00003
        UUSI

Oletko näin huomion kipeä, että ensin räkytät uskovista vaikka mitä shaibaa, sitten luulet, että joku kaipaa lisää sitä ?

Toisekseen, kysyt aloituksessa uskovista ja tässä alatkin kirjoittaa "laitalaisista", ketä sitten ovatkin.
        Olet erittäin ristiriitainen persoona ja et muuta haluakaan, kuin herjata uskovia, näin ei kukaan ole kiinnostunut jutuistasi, ne ovat aika syvältä.

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletko näin huomion kipeä, että ensin räkytät uskovista vaikka mitä shaibaa, sitten luulet, että joku kaipaa lisää sitä ?

Toisekseen, kysyt aloituksessa uskovista ja tässä alatkin kirjoittaa "laitalaisista", ketä sitten ovatkin.
        Olet erittäin ristiriitainen persoona ja et muuta haluakaan, kuin herjata uskovia, näin ei kukaan ole kiinnostunut jutuistasi, ne ovat aika syvältä.

Siinäpä meillä todellinen psykologi. Kerro nyt ensiksi miten minä olen herjannut uskovia? Ihan noin tekstinäytteen kanssa. Niin ja jos joku kirjoittaa tyhmiä, täysin tieteen vastaisia liirumlaarrumeja, niin häntä voi kutsun sivistymättömäksi moukaksi.

Jos hän tämänkin jälkeen pitää kiinni älyttömyyksistä, tai yrittää peittää sitä mitä tuli sanottua niin sen jälkeen häntä voi kutsua tyhmäksi. Kuten että juutalaiset lähtivät Rooman vainoja pakoon Amerikkaa. Tai että Islanti on katolinen valtio...

• Anonyymi00001
      UUSI

Minä ateistina haluasin poistaa ateisteilta ja uskovaisilta oikeuden liittää lapsia kirkkoon. Lisäksi haluaisin poistaa eriytetyt uskonnonopetukset peruskoulusta.

• Anonyymi00002
      UUSI

Laita joku esimerkki missä muka on väitetty, että ateistit yritätte estää meidän uskovien elämää. Minä en ainakaan tuollaista tunnista, että te millään tavalla yrittäisitte estää meidän elintoimintojamme.

• UUSI

Kuule missä kohtaa minä aloituksessa väitän noin? Voisitko kertoa? Kun minä, eikä kukaan muukaan löydä tuollaista väitettä aloituksesta....

"Palstalla tykitetään välillä oikein kunnolla kohti ateisteja. Kysymys nyt kuitenkin kuuluu että miten ateistit haluvat rajoittaa uskovien elämää?

Mitä sellaista he ovat vaatineet joka haittaisi uskovien toimia tai käytänteitä? Ovatko he esim vaikka vaatineet, että kirkot pitää purkaa? Tai että jeesus-marssi tulee kieltää?

Samalla voitte myös kertoa, miten haluatte rajoittaa ateistien elämään? Mikä siinä on yhteiskunnan kannalta ajateltuna väärää tai epäoikeudenmukaista?"

Sen sijaan te laitalaiset haluatte rajoittaa muiden elämää esim vaatimalla, että pappien tulee olla miehiä. Abortti on kiellettävä. Maahan ei saa ottaa muslimipakolaisia. Kaikkien tulee osallistua koulujen uskonnollisiin tilaisuuksiin.

Homot eivät saa mennä naimisiin. Homous on julistettava sairaudeksi tai sitten jopa rikolliseksi toiminnaksi. Kauppojen tulee olla kiinnin sunnuntaisi. Kaikkina kirkollisina pyhäpäivinä ei saa tanssia. Yms yms yms.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ateistina haluaisin uskovaisten elävän Raamattunsa sanan mukaisesti eikä sitä tulkita laimentaen mieleisekseen.

Esimerkiksi
      Nainen ei puhu seurakunnan edessä.
      Esinahan kanssa ei paratiisiin miehellä asiaa.
      Sapatinrikkojat kivitetään kuoliaiksi.

• UUSI

Tuolla rukouspalstalla uskonharhaiset haluavat jostain syystä minut hiljentää.

Ilmeisesti hiljentyvät myös ajattelemaan omaa ajattelemattomuuttaan luettuaan kommenttini.

• Anonyymi00005
      UUSI

Uskovaiset eivät tunnu tarvitsevan ateistien "apuja" noihin hommiin koska nokkivat toinen toisiaan. Tämäkin palsta on muuttunut noiden homoudessa roikkuvien lahkolaisten räksyttämiseen. Asialliset kirjoittajat ovat vähemmistö mitä tuo rakkilauma piiskaa päivästä toiseen. Siinäpä sitä varsinaista Jumalan rakkautta.

• Anonyymi00006
      UUSI

Sotahullutta kannatta kaikkien rajoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      71
      2293
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      36
      1862
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      100
      1191
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      47
      955
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      90
      857
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      827
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      690
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      675
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      144
      673
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      588
    Aihe