Season 3 tulee syyskuun puolivälissä. Sitä odotellessa 😋. Melko piakkoin siis. Tyypillinen juoni = Uh-ri on jo etukäteen valittu ja sit sen luottamus voitetaan jännämiehen puolelle. Kujeiluja riittää kunnes kukin jakso huipentuu siihen että se "poistaa" uh-rinsa geenipoolista.
Kyttäjakso oli hyvä, ehkä siinä parodioitiin amerikkalaisia poliiseja. Kuvaili itseään niille kun ne kuulusteli sitä kun oli jäänyt juuri verekseltään kiinni. Esitti vain että tekijä ois ollut joku rändomi eikä se itse. Kyttäkoulutus on Amerikassa kuulemma jokin hupijuttu. -💊-.
Hyypiönauhat
18
70
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mun aloitus on ilmeisesti liian jännämiesmäinen kommentoitavaksi :). Sen ohjelman nimi on enkuks eikä suomeks. Kuka nyt jännämiestä pelkäisi 🤷♂️? -💊-.
- Anonyymi00002
Korvasieniä on vaan keväisin. Hyytelöeläimestä ei oo ees Myrkyn mausteeksi. Mut sun silikoniks sopii varmasti hyvin.
- Anonyymi00003
Kyllä sä mulle kakkoseksi jäisit jos oteltais Tuonelaan asti. Berserker-moodi aktivoituu mulla nopeasti täyteen loistoonsa ja se on sit siinä. Mistäs laitoksesta käsin mahdat kirjoitella? Avokkien osuus on toki räjähtänyt käsiin vaikka niiden pitäis olla yhteiskunnalta lukittuina. -Tiedätkylläkuka-.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä sä mulle kakkoseksi jäisit jos oteltais Tuonelaan asti. Berserker-moodi aktivoituu mulla nopeasti täyteen loistoonsa ja se on sit siinä. Mistäs laitoksesta käsin mahdat kirjoitella? Avokkien osuus on toki räjähtänyt käsiin vaikka niiden pitäis olla yhteiskunnalta lukittuina. -Tiedätkylläkuka-.
Uh-ri hiilenmustana Suu-Pohjan lampaana leipoo vaa lisää leiskaa. Tiedät kyllä mistä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uh-ri hiilenmustana Suu-Pohjan lampaana leipoo vaa lisää leiskaa. Tiedät kyllä mistä.
Sinä aloitit tämän bättlen, en minä. SINÄ olet pahanilmanlintu. Ettei vaan omatunto kolkuttais jos oot itte langennut ihmishen-gen riistoon? Aloitukseni puhuttelee itseäsi. Suupohja ei oo Suomen eteläosissa eli väärin meni.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä aloitit tämän bättlen, en minä. SINÄ olet pahanilmanlintu. Ettei vaan omatunto kolkuttais jos oot itte langennut ihmishen-gen riistoon? Aloitukseni puhuttelee itseäsi. Suupohja ei oo Suomen eteläosissa eli väärin meni.
En mä edelleenkä kenenkä henkeä riistäis sen enempää ku tablettiakaan, kuten pitäis jo s(k)unkin ymmärtää. Eikä munka tabletti sijaitse Manskulla sen enempää ku Varsinais-Suomessakaan. -femmanlaari
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En mä edelleenkä kenenkä henkeä riistäis sen enempää ku tablettiakaan, kuten pitäis jo s(k)unkin ymmärtää. Eikä munka tabletti sijaitse Manskulla sen enempää ku Varsinais-Suomessakaan. -femmanlaari
Stinkfeissiäkö halajat? Ai jaa, oot tänään T-"nainen" ottanut ittelles vaihteeks taas uuden valeidentiteetin? Projisoiminen kuultaa jutuistasi läpi. Ps. Täähän on vaan ystävällismielistä roastausta :). -🦨-.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Stinkfeissiäkö halajat? Ai jaa, oot tänään T-"nainen" ottanut ittelles vaihteeks taas uuden valeidentiteetin? Projisoiminen kuultaa jutuistasi läpi. Ps. Täähän on vaan ystävällismielistä roastausta :). -🦨-.
X marks the spot. Supersoaker, vesi-ilmapalloot, intiaanikesä... Oltisiinpa tavattu kun 14. Eiku ainahan mä oon. Mittää tajua vero-asioista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
X marks the spot. Supersoaker, vesi-ilmapalloot, intiaanikesä... Oltisiinpa tavattu kun 14. Eiku ainahan mä oon. Mittää tajua vero-asioista.
Siihen tarvitsee kuulemma porsaan saparoita. Omaani vielä etsin. Sit onni.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siihen tarvitsee kuulemma porsaan saparoita. Omaani vielä etsin. Sit onni.
Sit Onni-bus ja 7 metrinen etana ollut laiturilla jos naapurit kysyy.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi hyvää päivää pässit toisiltaan silmiä puhkomassa. Saisko taustalle hirvaiden ölinää niin ois jännittävämpi avaran luonnon jakso gubbe ja tämä toinen uros. Tai takokaa vaikka rintaa uga uga
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sit Onni-bus ja 7 metrinen etana ollut laiturilla jos naapurit kysyy.
Tiedän vaan että kaasumarkkinoilla vedetään tiskin alta. Se riittää juurikantoihin, niitä kun pyörittelee...
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tiedän vaan että kaasumarkkinoilla vedetään tiskin alta. Se riittää juurikantoihin, niitä kun pyörittelee...
Jos tiedät korkeat cumulus-pilvet se tai velkasuo, riippuu mitenpäin informaatiota juoksuttaa niin kannat kääntyy kattoon ja milloin mitenkin. Harmaata piisaa jos ei oo koskaan katossa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos tiedät korkeat cumulus-pilvet se tai velkasuo, riippuu mitenpäin informaatiota juoksuttaa niin kannat kääntyy kattoon ja milloin mitenkin. Harmaata piisaa jos ei oo koskaan katossa.
Voi Pyhä Sylvi mitkä hartiat!
https://en.wikipedia.org/wiki/Ruth_M._Gardiner - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Katsoin juuri taivaalle. Pilviä piisaa vaikka muille jakaa. Ilmasto muuttuu. Kesää odotellessa :).
- Anonyymi00014
Mitä mieltä gubbe olet erikoisjoukoista? Kivalta näyttävät ilman paitaa poseeraamassa mutta se asenne ja ne jutut. Meillä kaikilla on murtumis pisteemme öyh öyh. I could easily get killed by own troops too but for crying out loud
- Anonyymi00018
Yhessä jaksossa mies piek-si naisen. Ne nyrkkeili 🥊. En mä silti sitä kannata. Uskomatonta mitä teeveestä nykyään näytetään. Tarkoitan tällä keskellä päivää esitettäviä paheellisia ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3281660Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341370Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369- 651071
- 741000
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen81814- 53796
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112775Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42733Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677