Poliisi epäilee murhaa tapoksi. Lyhyt tuomio tulossa. Suomen laki mahdollistaa tämänkin väärän tuomion.Milloin murhaaja murhaa läheisemme kun voi tehdä sen aikansa kuluksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7371b9f8-3056-4bc2-90b6-69b1a5c16ec3
Murhaajaa epäillään taposta
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
USA:ssa rikollinen saa oikeanpituisen tuomion. Rikollinen vastustaa tuomituksi tuloa USA:ssa, mutta Suomessa tuomituksi tuleminen on pelkkä vitsi.
- Anonyymi00002
Siinä saattaa olla uusi saarnamies helluntaiseurakunnalle muutaman vuoden päästä.
- Anonyymi00003
Ketjun aloittaja epäilee tappoa murhaksi. Tuskin edes tietää mikä on tapin ja murhan ero. Taitaa olla lakihenkinen one way seurakunnan jäsen Sastamalasta. Siellä taitaa olla pastorina henkirikoksesta tuomittu mies mikäli oikein muistan. Helluntaiseurakuntaa johtaa Jumalaan uskova mies joka samalla kylällä syyllistyy aikaisemmin tappoon ja nyt saarnaa lakihenkistä pelastusta ja juttelee kielillä.
- Anonyymi00004
Murhasta tulee ihminen laittaa vankilaan loppuiäksi tai kuolemantuomio antaa.
- Anonyymi00005
Halvimmaksi tulee kuolemantuomio.Ja oikeudenmukaisimmaksi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Halvimmaksi tulee kuolemantuomio.Ja oikeudenmukaisimmaksi.
Entäpä jos murha on kosto murhatun eläessään tekemästä murhasta, jonka Suomen oikeus antoi olla vankilassa tapoksi katsomanaan 3v tuomiona, kun murhasi Eveliinan hukuttamalla vesiojaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470