Olen niin kyllästynyt tähän maailmaan ja ihmisiin

Anonyymi-ap

Onneksi se kohta loppuu. Olen päättänyt niin.

34

200

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitääkö susta oikeesti tehdä se huili ilmoitus?

• Anonyymi00014

Kenestä olet menossa ilmoittelemaan "todella hyvällä" tahdolla guben trololottelun perusteella, kiero rienaaja?🥱

• Anonyymi00028

Ihmettelen ihmisten kapeakatseisuutta. Jollei osaa ratkaista ongelmaa, joka painaa mieltä niin on heti maailmaloppu? Ajatelkaa, antakaa aikaa, löytäkää harrasteita, mieleisiä juttuja, jotka tuo valoa arkeenne.

Ehkä sitä kautta löytyy niitä ihmisiäkin, joiden seurassa tuntuu kivalta olla? Turha stressaaminen asioista vain turhauttaa, oppikaa asioita enemmän myönteisen kautta kuin negan kautta.

• Anonyymi00002

Turha hätäillä, kyllä se varmasti päättyy muutenkin.

• Anonyymi00003

semmoista se on, minua ne hakkasi vuosia ja tekivät ihan sadistisia juttuja. lopulta tapoin itseni, selvisin. mutta jos selviää tuli vaan lisää paskaa. lievenryui kun rupesi hakkaamaan niitä takaisin, ei niitä hyvällä voiteta.

• Anonyymi00006

mutta ilmeisesti saaneet jo jotakin ja tulossa mille kaikkea pahaa siitä mitä tänne tekivät. ja lista on tosi pitkä. onneksi opin niiden juttuja miten niitä saa käännettyä niille takaisin

• Anonyymi00016

Iso mies eli älöittäjä ei ole yhdestä turpiin saannista yli päässyt ja kuvailee tapahtumaa takautuvasti hieman liioitellen

• Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Iso mies eli älöittäjä ei ole yhdestä turpiin saannista yli päässyt ja kuvailee tapahtumaa takautuvasti hieman liioitellen

Uhri määrittää mitä tapahtui, et sinä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Uhri määrittää mitä tapahtui, et sinä

Niin ja, edelleen puhumme tästä aapeeskeemasedästä vai..? Älä jaksa

• Anonyymi00004

maijulle ja jarnolle hyvää reissua täältä

• Anonyymi00005

En tapa itseäni. On muitakin tapoja "kuolla".

• Anonyymi00007

joo, kun selvisin itsemurhasta tai siihen kun ajettiin, seuraavaksi peukaloivat autoa ja iskivät autoon kiinni. yrittivät sitä kautta tappaa, ja monesti. mm laittoivat kun olin yksin autossa karjumaan auton ratissa ha muta, sadistisista. toivottavasti saavat niistä jutuista kaikkea pahaa itselleen. veitset hakattu, joten kyllähän sitä tulee.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

joo, kun selvisin itsemurhasta tai siihen kun ajettiin, seuraavaksi peukaloivat autoa ja iskivät autoon kiinni. yrittivät sitä kautta tappaa, ja monesti. mm laittoivat kun olin yksin autossa karjumaan auton ratissa ha muta, sadistisista. toivottavasti saavat niistä jutuista kaikkea pahaa itselleen. veitset hakattu, joten kyllähän sitä tulee.

häiritsivät myös kotirauhaa, mm yrittivät tunkeutua väkisin asuntoon. tätäkään ei kuulemma ole tapahtunut. mutta veitset hakattu, jotennsaavaparjsn itse koteihinsa pahaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

häiritsivät myös kotirauhaa, mm yrittivät tunkeutua väkisin asuntoon. tätäkään ei kuulemma ole tapahtunut. mutta veitset hakattu, jotennsaavaparjsn itse koteihinsa pahaa.

hakkasivat myös selkäni, ihan vaan kateuttaan. näistäkin on veitset hakattu, toivotaan että saavat itse pahaa kaikesta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

hakkasivat myös selkäni, ihan vaan kateuttaan. näistäkin on veitset hakattu, toivotaan että saavat itse pahaa kaikesta.

mitä jos et koskaan arvostanut olit alusta asti outo frendi teit mitä halusit pilkkasit haukuit RANSKALAISEKSI ja muuta. olit alusta asti mun äijien perässä. eksäski tappo ittensä. mitä se susta kertoo. olet tekopyhä ihminen ja mä näin sun läpi alusta alkaen. mulle olet mitätön luuseri typerä töpselinenä akka vaikka pidin sua aluks aina mun pikkusiskona no et sitä todellakaan ole onnea sulle ja teille nyt sitten pskahousut saivat toisensa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

ja kaikkea muuta kauheuksia, kaikki ei viitsi edes kirjoittaa, mutta veitset hakattu, saavatpahan kaikesta itse pahaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

ja kaikkea muuta kauheuksia, kaikki ei viitsi edes kirjoittaa, mutta veitset hakattu, saavatpahan kaikesta itse pahaa.

kateus on yksi ja halu olla parempi, niin hakkaavat, ovat tehneet sitä toistakymmentä vuotta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

kateus on yksi ja halu olla parempi, niin hakkaavat, ovat tehneet sitä toistakymmentä vuotta.

itse toivon heille samaa, toivottavasti kuolevat itse, samoinhin juttuihin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jaa, että sinut gubbe laittoivat autossa karjumaan ratin takana? Ethän se sinä itse voinut olla tietenkään. Maskuliinista vastuun siirtoa havaittavissa ainakin tässä tapauksessa. Onko osin esim äitisi vika myös?

• Anonyymi00015

Ainiin mitäs muuta ne on tehnyt hsksnnut aina työpäivän verran, 8 tuntia putkeen. öitä piessyt oikein kunnolla, 12 h pelkkää raivoa. aika voisiko sanoa sadistisia väkeä.

• Anonyymi00017

toivottavasti tekivät ja ottajat kuolevat itse raivoon ja saavat kokea kaikkea samaa ihan itse

• Anonyymi00018

toivottavasti tekijät kuolevat omaan sadistuusernss ja joutuvat kokrmsasn saman.

• Anonyymi00019

puhukaa ja kirjoittakaa ihmiset niiden teoista. älkää jääkö yksin asioiden kanssa.

• Anonyymi00021

mutta onneksi henkimaailmaan voi luottaa, mikään hyvä ihme ei anna niille mitää hyvää tekojensa jälkeen.

• Anonyymi00022

Kiitos tiedosta. Tervemenoa.

• Anonyymi00024

Sivusta - ei sen niin väliä vaikka sinäkin haihtuisit täältä poraamasta

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sivusta - ei sen niin väliä vaikka sinäkin haihtuisit täältä poraamasta

En oo tosin esim demonin kanssa neuvotellut. Olihan se kommentti aikamoinen kahviplörö. T

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En oo tosin esim demonin kanssa neuvotellut. Olihan se kommentti aikamoinen kahviplörö. T

" Pyysin demonia tappaan sinut T nainen sehän ei ole rikos " Lähes suora sitaatti JONKUN kommentista sanonko mistä kipeä mode

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

" Pyysin demonia tappaan sinut T nainen sehän ei ole rikos " Lähes suora sitaatti JONKUN kommentista sanonko mistä kipeä mode

Sais jäädä ihan muistutuksena eetteriin 😉

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

demonit ei voi tappaa väkisin. tämä teksti on mustasta Raamatusta, ketään ei voi viedä ennen kuin hänen aikansa on tullut. mutta voivat yrittää saada sinut tappamaan itsesi, silloinkin yleensä selviää. kaikkea pahaa voivat tehdä mutta tappaminen on vaikeaa ennen kuin jonkun aika on tullut,oikeasti.jikaiselle meistä on kirjoitettu täällä "oloaika". jos tappaa itsensä jotkut sanoo ettei synny uudelleen.

• Anonyymi00023

noidannuolet aina selässä jalkaterä kivut hartia niska kivut purentakivut

• Anonyymi00026

Se päättyy kun se päättyy, mutta sitä ei itse päätetä. PISTE!

• Anonyymi00032

Meidän kaikkien elämä loppuu jossain vaiheessa. Joidenkin aikaisemmin kuin toisten. Elämä on oikeasti aika lyhyt ja aika menee ihan helkatin nopeasti. Sinuna keksisin jotain kivaa tekemistä ennen kuin on oikeasti liian myöhäistä ja sinut viedään tahdostasi riippumatta.

• Anonyymi00036

Itse pistän toivoni niihin ihmisiin joiden kanssa nauran ja itken jotka halaa ja välittää. Tiedostan et tunnen liian vahvasti ihmistä kohtaan joka ei ole sen arvoinen joka painaa mut pohjaan. Kun muut yrittää nostaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1124
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe