Emminä niin näistä vitamiineista tiedä mutta minulla pitäisi kuulema olla Dvitamiini-pitoisuus verikokeessa yli 75 (50) , vaan kun
minulla onkin vain 37nmol/l, niin joudun syömään suosituksen mukaan ainakin 50 µg/vrk. 50–100 µg annokset auttavat ylläpitämään optimaalista D-vitamiinitasoa tehokkaasti. Mulla ois nyt sitten edesssä
Calcichew, D Extra kalsium purutablettien syönti.
"ettei luut haurastu"
D3vitamiini
16
71
Vastaukset 16
ja sitten aloitan myös kolesterolilääkityksen - mun ldl-arvo oli 3,4 /kun se vuosi sitten oli 1,7. ja se pitäs olla normisti alle 3. Atorvastatin 40mg iltaisin käyttöön. Näin se rupee lääkelista kasvamaan :) pikkuhiljaa.
- Anonyymi00001
Mummunen kirjoitti:
Tää Atorvastatin olikin mulle ihme lääke: kolmessa viikossa LDL putos >>>1,4.
Voi kuule kun niin on tarkoituskin. Se vaikutus alkaa jo parissa päivässä ja täysi hoitovaikutus saavutetaan noin neljässä viikossa. Tuossa ei ole mitään ihmeellistä.Onko sulla muuten mielenterveys kunnossa?
Anonyymi00001 kirjoitti:
Voi kuule kun niin on tarkoituskin. Se vaikutus alkaa jo parissa päivässä ja täysi hoitovaikutus saavutetaan noin neljässä viikossa. Tuossa ei ole mitään ihmeellistä.Onko sulla muuten mielenterveys kunnossa?
Haluutko maksa-arvotkin?
- Anonyymi00002
Mummunen kirjoitti:
Haluutko maksa-arvotkin?
kerro toki nekin ja kaikki muutkin veriarvot
Anonyymi00002 kirjoitti:
kerro toki nekin ja kaikki muutkin veriarvot
Katso Kannasta! tai googleta.... yks vaihto ehto on kysyy Tekoälylt?
*Mummusen ystävällinen suositus*Mummunen kirjoitti:
*Mummusen ystävällinen suositus*Mutt kauheesti arvostan lähimmäisen rakkautta joka pyrkii huolehtimaan toisten, ehkä itselle vieraidenkin ihmisten terveyden ja hyvinvoinnintiloista =) Arvostan kyllä!
Mummunen kirjoitti:
Mutt kauheesti arvostan lähimmäisen rakkautta joka pyrkii huolehtimaan toisten, ehkä itselle vieraidenkin ihmisten terveyden ja hyvinvoinnintiloista =) Arvostan kyllä!
JOKU monivitamiini vois olla tähän lisäksi hyvä ? Ei pelkkä kolesteroolilääkitys auta? Eihän :D
- Anonyymi00003
Mummunen kirjoitti:
*Mummusen ystävällinen suositus*Täh. Ei sieltä löydy sun henkikökohtaiset veriarvot vai löytyykö. Kerro toki mistä sun veriarvot löytyy niin käyn katsomassa. Kerro sun pankkitunnukset niin käyn sun omakannasta katsoo. Eihän mun omakannasta sun verikoetuloksia näe.
- Anonyymi00004
Mummunen kirjoitti:
JOKU monivitamiini vois olla tähän lisäksi hyvä ? Ei pelkkä kolesteroolilääkitys auta? Eihän :D
Onko sulla kaikki ihan hyvin? Hyvää jatkoa ja jää sä yksin höpisee itsesi kanssa
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan hyvin? Hyvää jatkoa ja jää sä yksin höpisee itsesi kanssa
Enhä mä oo Yksin, olethan sinä siinä ? _ vai miten olen näkevinäni :)
Onhan tuokin tosi ihanaa kun huolehtii Mummusista netissä :DAnonyymi00003 kirjoitti:
Täh. Ei sieltä löydy sun henkikökohtaiset veriarvot vai löytyykö. Kerro toki mistä sun veriarvot löytyy niin käyn katsomassa. Kerro sun pankkitunnukset niin käyn sun omakannasta katsoo. Eihän mun omakannasta sun verikoetuloksia näe.
Tämä on nyt vähän vaikeeta kun käsittääkseni mä en tarvi sun arvoja, tuskin säkään mun :) Näin oon ihan issekseni aatellu:) En ainakaan tahdo missään tapauksessa tietää sun tuloksia :) ja Oletan vahvasti - ettet säkään; kunhan heittelet läbbääh :)
- Anonyymi00005
Mummunen kirjoitti:
Tämä on nyt vähän vaikeeta kun käsittääkseni mä en tarvi sun arvoja, tuskin säkään mun :) Näin oon ihan issekseni aatellu:) En ainakaan tahdo missään tapauksessa tietää sun tuloksia :) ja Oletan vahvasti - ettet säkään; kunhan heittelet läbbääh :)
Itehän sä olit tyrkyttämässä maksa-arvoja. Sinä koet kokeneesi ihmeen kun lääke on alentanut kolesterolia muutamassa viikossa.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Itehän sä olit tyrkyttämässä maksa-arvoja. Sinä koet kokeneesi ihmeen kun lääke on alentanut kolesterolia muutamassa viikossa.
Minä en kyllä tyrkyttänyt sinulle mitään, esitin kysymyksen ketjussani, miten olis esim, maksa-arvot sun jatkuvalta tuntuvalle viisastelullesi :) ja mietiskelylle: En oo luvannut sulle mitään laitella, tämä on vain keskustelua, turhanpäiväistäkin, mutt ehkä sä saat tästä jotain purtavaa itsellesi; oletan?
- Anonyymi00006
Mummunen kirjoitti:
Minä en kyllä tyrkyttänyt sinulle mitään, esitin kysymyksen ketjussani, miten olis esim, maksa-arvot sun jatkuvalta tuntuvalle viisastelullesi :) ja mietiskelylle: En oo luvannut sulle mitään laitella, tämä on vain keskustelua, turhanpäiväistäkin, mutt ehkä sä saat tästä jotain purtavaa itsellesi; oletan?
Sinä kysyit haluutko maksa-arvot ja minä sanoin että kerro toki. Miksi sinä kysyt haluutko maksa-arvot jos et kuitenkaan kerro. Minä voin kertoa minulla on alat arvo19. Mutat kirjoittele jatkossa yksinäs omaan ketjuun ja ihmettele aisoita jotka ei ole mitään ihmeitä
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinä kysyit haluutko maksa-arvot ja minä sanoin että kerro toki. Miksi sinä kysyt haluutko maksa-arvot jos et kuitenkaan kerro. Minä voin kertoa minulla on alat arvo19. Mutat kirjoittele jatkossa yksinäs omaan ketjuun ja ihmettele aisoita jotka ei ole mitään ihmeitä
Uudestaan pyydettäessä, ihmetellessä ja Kysyttäessä vastaan - Alaniiniaminotransferaasi 6.8. on minulla 15 units per litre.
Kiitos toivotuksistasi ja kommunikoinnistasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2874008Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes2171811Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1451552- 1251255
- 761078
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja1321047Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt445966Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero171788- 10787
- 45686