Löysin vihdoinkin farkut, jotka istuvat hyvin. Todella vaikee löytää sopivia kokoja miesten farkuista kun mulla on niin kapea vyötärö. 28 tai 29. Monesti tämän vyötäröisissä farkuissa on liian lyhyet lahkeet mut näissä on tarpeeks pituutta ja pysyvät ylhäällä ilman vyötä. Näissä on vielä sellainen flare-leikkaus, vähän erilaisemmat mitä yleensä.
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Et si osaa etsiä huomasitko että on useimmissa pituuden ja vyötärönympäryksen tuumakoot erikseen jopa tokmannin farkuissa
- Anonyymi00002
Niin mutta melkein ikinä ei löydy esim. 28/34, mikä mulle pitäis olla. Ne jää liian lyhyiksi. Nyt kerrankin löyty.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin mutta melkein ikinä ei löydy esim. 28/34, mikä mulle pitäis olla. Ne jää liian lyhyiksi. Nyt kerrankin löyty.
Minkä merkkiset?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minkä merkkiset?
j u n t t i
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
j u n t t i
Israelista löytyy. Onko tämä samaa ketjua kuin Viron p o r o?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Israelista löytyy. Onko tämä samaa ketjua kuin Viron p o r o?
Oltiinkohan me samassa päivähoitopaikassa kenties?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oltiinkohan me samassa päivähoitopaikassa kenties?
Saudi-Arabian kuningashuoneessa on kaksi lastentarha-aikaista... Te ootte melkein vierekkäin siellä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Saudi-Arabian kuningashuoneessa on kaksi lastentarha-aikaista... Te ootte melkein vierekkäin siellä.
Naapurissa Espanjan kuningashuoneesta. Hollantilaiskauppiaita ullakolla. Veikeetä. Pieni maailma.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naapurissa Espanjan kuningashuoneesta. Hollantilaiskauppiaita ullakolla. Veikeetä. Pieni maailma.
Eikä tippaakaan elitismiä. Joskus olis kiva sitäkin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minkä merkkiset?
Weekday.
- Anonyymi00013
Voin mä mennä pelaamaan kertsille minibilistä tatjaanoidenkin kanssa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voin mä mennä pelaamaan kertsille minibilistä tatjaanoidenkin kanssa.
Mökö-mökö
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mökö-mökö
Tai 1:50 sukupuolijaka-reliteetti. Arvaa kuumottaisko?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oot sä kaunis Tatjaana. Tiputanssiaisiin sopisit.
- Anonyymi00033
Anonyymi00009 kirjoitti:
TNT, ups & DHL ei Myy. Ne vaa kuljettaa. Tai ainaki pitäis. -sivubusy
- Anonyymi00034
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kanadan maali. Mistähän Tero löytäis omansa? Nikon puolesta vaa kyselen.
- Anonyymi00019
Tipi-tii!
- Anonyymi00020
Osuit äänivalliin sun alitajunnassa sen kuulee tänne asti. Jotain epämukaavuus-aluetta. Siinä kirjankannessa ei ole sidoksia eikä tunnistetietoja mieti silleen. Se pyyhkiytyy mielestä.
- Anonyymi00021
Mä näänkin tän tää on tosi harmiton. Sä oot istunut kakat housussa keinussa etkä muista sitä. Punainen kangasistuin semmoinen turva-juttu. Huppu päässä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mä näänkin tän tää on tosi harmiton. Sä oot istunut kakat housussa keinussa etkä muista sitä. Punainen kangasistuin semmoinen turva-juttu. Huppu päässä.
Se on ollut sun eka sinetti.
- Anonyymi00035
Ei. Kyllä sen farkut nostetaan vaikka betoniaitojen väliin. Olli killauttaa kaverille, ja taas on uus penska "syntynyt". -sivuosa
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kim näytti että oli rinkka. Ei ollu hiekkakuopalla Kersoja mukana. -öljytie
- Anonyymi00023
Minä taas en löytänyt uusia farkkuja, vaan vanhat aikaa sitten pieneksi jääneet. Piti siivota vaatekaappi, kun olen saamassa asuinkumppanin pitkästä aikaa. Ne oli valkoiset (!) farkut ja taskuista löytyi kuivahtanut käyttämätön kondomi sekä ryppyinen viidenkymmenen markan seteli :D
- Anonyymi00025
Muistat vielä kiikkustuolissa; nitkuti-nitkuti-nytkuti-nytkuti-nitkuti-nitkuti!
- Anonyymi00026
Musta tuntuu et me liika paatuneita..(?) : ×
- Anonyymi00027
Ainoostaan pirut juhlii näinä aikoina.
- Anonyymi00037
"Pirugi rääki postimees," t. Vildur
- Anonyymi00028
Tässä on ainoastaan yksi dilemma. Piru on yksinäinen juhliessa ja pyhät on matalana. Sama lopputulos.
- Anonyymi00038
Issikalla pääsee huipulle. Kuulemma.
- Anonyymi00029
Sit taas mitataan kestävyyttä. Tylsää pyhimysten kanssa ne tuijottaa kuin lampaat maailman tappiin....!?
- Anonyymi00039
Jussihan senkin tietää, "Mis Sing" People. -sivu
- Anonyymi00030
Sille on ihan tieteellinen selityskin. Jos toinen menee valonnopeutta ja toinen on siitä ulkopuolella arvaa kuka omistaa alkuperäisen muistikuvan? Valonnopeutta kulkeva. Siksi nämä ei muista. Look around.
- Anonyymi00040
Messutalon Pikku-Kallea kissantappoaseineen ei voi olla muistamatta. -sivu
- Anonyymi00031
Täällä mun kämpässä pyörii yksittäinen Harmaa. Kuka teistä on Nuuk?
- Anonyymi00032
LeeCooperilla on vielä yhdet LC 06 9945 29/34 mustat farkut, eivät ole pikimustat vaan mielestäni tumman harmaat ja pesussa vielä vaalenevat. Mulle hyvä farkku mutta 32/32
- Anonyymi00041
12 minuutissa ehtii rundaa SPR:n töllin useemmankin kerran. Siis jos pääsee lähellekään. Kuulemma.
-taskulamppu
- Anonyymi00042UUSI
Mä en löytänyt farkkuja. Sain ihan ylle, mutta perse näytti kamalan suurelta. Ei, ei, ei.
Vilma
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3131419Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311159- 62922
- 72911
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html455905- 48681
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73645Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M94636Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl464609- 38602