Taisin viimein tehdä sen!

Anonyymi-ap

Löysin vihdoinkin farkut, jotka istuvat hyvin. Todella vaikee löytää sopivia kokoja miesten farkuista kun mulla on niin kapea vyötärö. 28 tai 29. Monesti tämän vyötäröisissä farkuissa on liian lyhyet lahkeet mut näissä on tarpeeks pituutta ja pysyvät ylhäällä ilman vyötä. Näissä on vielä sellainen flare-leikkaus, vähän erilaisemmat mitä yleensä.

37

128

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et si osaa etsiä huomasitko että on useimmissa pituuden ja vyötärönympäryksen tuumakoot erikseen jopa tokmannin farkuissa

• Anonyymi00002

Niin mutta melkein ikinä ei löydy esim. 28/34, mikä mulle pitäis olla. Ne jää liian lyhyiksi. Nyt kerrankin löyty.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin mutta melkein ikinä ei löydy esim. 28/34, mikä mulle pitäis olla. Ne jää liian lyhyiksi. Nyt kerrankin löyty.

Minkä merkkiset?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minkä merkkiset?

j u n t t i

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

j u n t t i

Israelista löytyy. Onko tämä samaa ketjua kuin Viron p o r o?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Israelista löytyy. Onko tämä samaa ketjua kuin Viron p o r o?

Oltiinkohan me samassa päivähoitopaikassa kenties?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oltiinkohan me samassa päivähoitopaikassa kenties?

Saudi-Arabian kuningashuoneessa on kaksi lastentarha-aikaista... Te ootte melkein vierekkäin siellä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Saudi-Arabian kuningashuoneessa on kaksi lastentarha-aikaista... Te ootte melkein vierekkäin siellä.

Naapurissa Espanjan kuningashuoneesta. Hollantilaiskauppiaita ullakolla. Veikeetä. Pieni maailma.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Naapurissa Espanjan kuningashuoneesta. Hollantilaiskauppiaita ullakolla. Veikeetä. Pieni maailma.

Eikä tippaakaan elitismiä. Joskus olis kiva sitäkin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minkä merkkiset?

Weekday.

• Anonyymi00013

Voin mä mennä pelaamaan kertsille minibilistä tatjaanoidenkin kanssa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voin mä mennä pelaamaan kertsille minibilistä tatjaanoidenkin kanssa.

Mökö-mökö

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mökö-mökö

Tai 1:50 sukupuolijaka-reliteetti. Arvaa kuumottaisko?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oot sä kaunis Tatjaana. Tiputanssiaisiin sopisit.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00009 kirjoitti:

TNT, ups & DHL ei Myy. Ne vaa kuljettaa. Tai ainaki pitäis. -sivubusy

• Anonyymi00034
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kanadan maali. Mistähän Tero löytäis omansa? Nikon puolesta vaa kyselen.

• Anonyymi00019

Tipi-tii!

• Anonyymi00020

Osuit äänivalliin sun alitajunnassa sen kuulee tänne asti. Jotain epämukaavuus-aluetta. Siinä kirjankannessa ei ole sidoksia eikä tunnistetietoja mieti silleen. Se pyyhkiytyy mielestä.

• Anonyymi00021

Mä näänkin tän tää on tosi harmiton. Sä oot istunut kakat housussa keinussa etkä muista sitä. Punainen kangasistuin semmoinen turva-juttu. Huppu päässä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mä näänkin tän tää on tosi harmiton. Sä oot istunut kakat housussa keinussa etkä muista sitä. Punainen kangasistuin semmoinen turva-juttu. Huppu päässä.

Se on ollut sun eka sinetti.

• Anonyymi00035

Ei. Kyllä sen farkut nostetaan vaikka betoniaitojen väliin. Olli killauttaa kaverille, ja taas on uus penska "syntynyt". -sivuosa

• Anonyymi00036
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kim näytti että oli rinkka. Ei ollu hiekkakuopalla Kersoja mukana. -öljytie

• Anonyymi00023

Minä taas en löytänyt uusia farkkuja, vaan vanhat aikaa sitten pieneksi jääneet. Piti siivota vaatekaappi, kun olen saamassa asuinkumppanin pitkästä aikaa. Ne oli valkoiset (!) farkut ja taskuista löytyi kuivahtanut käyttämätön kondomi sekä ryppyinen viidenkymmenen markan seteli :D

• Anonyymi00025

Muistat vielä kiikkustuolissa; nitkuti-nitkuti-nytkuti-nytkuti-nitkuti-nitkuti!

• Anonyymi00026

Musta tuntuu et me liika paatuneita..(?) : ×

• Anonyymi00027

Ainoostaan pirut juhlii näinä aikoina.

• Anonyymi00037

"Pirugi rääki postimees," t. Vildur

• Anonyymi00028

Tässä on ainoastaan yksi dilemma. Piru on yksinäinen juhliessa ja pyhät on matalana. Sama lopputulos.

• Anonyymi00038

Issikalla pääsee huipulle. Kuulemma.

• Anonyymi00029

Sit taas mitataan kestävyyttä. Tylsää pyhimysten kanssa ne tuijottaa kuin lampaat maailman tappiin....!?

• Anonyymi00039

Jussihan senkin tietää, "Mis Sing" People. -sivu

• Anonyymi00030

Sille on ihan tieteellinen selityskin. Jos toinen menee valonnopeutta ja toinen on siitä ulkopuolella arvaa kuka omistaa alkuperäisen muistikuvan? Valonnopeutta kulkeva. Siksi nämä ei muista. Look around.

• Anonyymi00040

Messutalon Pikku-Kallea kissantappoaseineen ei voi olla muistamatta. -sivu

• Anonyymi00031

Täällä mun kämpässä pyörii yksittäinen Harmaa. Kuka teistä on Nuuk?

• Anonyymi00032

LeeCooperilla on vielä yhdet LC 06 9945 29/34 mustat farkut, eivät ole pikimustat vaan mielestäni tumman harmaat ja pesussa vielä vaalenevat. Mulle hyvä farkku mutta 32/32

• Anonyymi00041

12 minuutissa ehtii rundaa SPR:n töllin useemmankin kerran. Siis jos pääsee lähellekään. Kuulemma.
        -taskulamppu

• Anonyymi00042
      UUSI

Mä en löytänyt farkkuja. Sain ihan ylle, mutta perse näytti kamalan suurelta. Ei, ei, ei.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      1419
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1159
    3. 62
      922
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      911
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      455
      905
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      681
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      645
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      94
      636
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      464
      609
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      602
    Aihe