On tyyppi joka ilm.hakee elämiseen rahaa hämärähommista.
Ei maksa veroja eikä ilmota Kassalle.
Onko oikein muita kohtaan ?
Mitä mieltö
9
66
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Hämärähommat ovat esim. sellaisia, että lähtee jollekin toiselle etsimään työtä pyytämättä ja yllättäen. Ottaa lahjuksen vastaan eikä ilmoita siitä verottajalle. Toinen hämärähomma on, että ottaa lobbarilta vastaan hämärähomman, saa siitä lahjuksen eikä ilmoita siitä verottajalle.
- Anonyymi00002
kuinkakohan moni työtön saa lisärahaa pulloja keräämällä, marjojen poiminnalla, kalastamalla ym
näin tukia maksetaan niille jotka ei sitä tarvitse - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
kuinkakohan moni työtön saa lisärahaa pulloja keräämällä, marjojen poiminnalla, kalastamalla ym
näin tukia maksetaan niille jotka ei sitä tarvitseKuinkahan moni valtion virkamies tai kansanedustaja saa tiskin alta korruptio/lahjusrahaa, jota ei ilmoita verottajalle?
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
näin tukia maksetaan niille jotka ei sitä tarvitseMarjojen poiminnasta ei tarvitse maksaa veroja. Edellytys on, että myy marjoina. Ei hillona, mehuna, pakasteina, tms tavalla käsiteltyinä.
- Anonyymi00004
Tottaki on oikein. Itse olen tehnyt hämärähommia jo melkein 30 vuotta.
- Anonyymi00005
Oman elämä riskistä kyse joka voi paljastua vuoseinkin jälkeen ja heti kun tapaturma tapahtuu ja on sairaalassa...
- Anonyymi00006
Hämärähommat selviävät helposti Kelan byrokratialla ja rahanpesudirektiivillä, jos tyyppi saa pimeät tulonsa pankkisiirrolla.
Orpon hallituksen työreformit suosivat sekä hämärähommia että ilmaista (palkatonta) halpatyövoimaa, sillä osa-aikatyötä ei kannata tehdä reformin seurauksena. Ei tietenkään ole oikein ketään kohtaan, että jättää velvoitteensa hoitamatta. Toivottavasti ilmiannat tämän kusettajan.
- Anonyymi00008UUSI
Narauta. Tollasia ei tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590