Mitä mieltö

Anonyymi-ap

On tyyppi joka ilm.hakee elämiseen rahaa hämärähommista.
Ei maksa veroja eikä ilmota Kassalle.
Onko oikein muita kohtaan ?

11

87

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hämärähommat ovat esim. sellaisia, että lähtee jollekin toiselle etsimään työtä pyytämättä ja yllättäen. Ottaa lahjuksen vastaan eikä ilmoita siitä verottajalle. Toinen hämärähomma on, että ottaa lobbarilta vastaan hämärähomman, saa siitä lahjuksen eikä ilmoita siitä verottajalle.

• Anonyymi00002

kuinkakohan moni työtön saa lisärahaa pulloja keräämällä, marjojen poiminnalla, kalastamalla ym

näin tukia maksetaan niille jotka ei sitä tarvitse

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

kuinkakohan moni työtön saa lisärahaa pulloja keräämällä, marjojen poiminnalla, kalastamalla ym

Kuinkahan moni valtion virkamies tai kansanedustaja saa tiskin alta korruptio/lahjusrahaa, jota ei ilmoita verottajalle?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Marjojen poiminnasta ei tarvitse maksaa veroja. Edellytys on, että myy marjoina. Ei hillona, mehuna, pakasteina, tms tavalla käsiteltyinä.

• Anonyymi00004

Tottaki on oikein. Itse olen tehnyt hämärähommia jo melkein 30 vuotta.

• Anonyymi00005

Oman elämä riskistä kyse joka voi paljastua vuoseinkin jälkeen ja heti kun tapaturma tapahtuu ja on sairaalassa...

• Anonyymi00006

Hämärähommat selviävät helposti Kelan byrokratialla ja rahanpesudirektiivillä, jos tyyppi saa pimeät tulonsa pankkisiirrolla.
      Orpon hallituksen työreformit suosivat sekä hämärähommia että ilmaista (palkatonta) halpatyövoimaa, sillä osa-aikatyötä ei kannata tehdä reformin seurauksena.

• Ei tietenkään ole oikein ketään kohtaan, että jättää velvoitteensa hoitamatta. Toivottavasti ilmiannat tämän kusettajan.

• Anonyymi00008

Narauta. Tollasia ei tarvita.

• Anonyymi00009

Hämärähommat ovat aina niitä parhaita hommia. Vasikat tapetaan.

• Anonyymi00010

Ei kerry eläkettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      58
      2540
    2. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      117
      1338
    3. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      136
      1176
    4. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      77
      1064
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      1003
    6. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      18
      867
    7. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      118
      783
    8. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      25
      754
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      734
    10. Eläinpuisto on edellä Ähtärissä muut tulevat perässä eli maksumiehiä kaivataan

Näin totesi alueuutisissa täydellinen epäonnistuja entinen veneseppä . Hän vaati kuntaa osallistumaan uuden yhtiön omist
      Ähtäri
      62
      630
    Aihe